مژده به مشتریان با سطح کاربری گروه مشتریان وفادار

به اطلاع می رساند

کد تخفیف دائمی شما در شیک رنک ایجاد و برای شما ارسال گردید

از تاریخ 1401/06/01 تمام اعتبار سنجی و گروه بندی سطح مشتریان در شیک رنک بصورت آنلاین و لحظه ای می باشد.

ارتقا سطح کاربری

مشتریان گرامی بلافاصله پس از اولین ورود به ناحیه کاربری شیک رنک پیغام ارتقا سطح کاربری را در سمت راست ناحیه کاربری در کنار نام خود مشاهده خواهند کرد.

با توجه به سیستمی شدن و اعتبار سنجی لحظه ای امکان اعمال و ارفاق و ارتقا دستی سطح کاربری از این لحظه برای مدیریت امکان پذیر نیست یا به عبارتی دیگر ما نمیتوانیم بصورت دستی سطح کاربری را ارتقا دهیم زیرا الگوریتم سیستم مطابق حجم سفارشات بلافاصله سطح کاربری را متناسب با اعتبار سنجی تغییر خواهد داد.

در گروه مشتریان وفادار کد تخفیفی دائمی ایجاد گردیده است تا مشتریانمان در این گروه نگرانی بابت تغییر آنلاین سطع کاربری نداشته باشند.

کد تخفیف گروه مشتریان فوق از طریق ایمیل ارسال گردیده است.

در صورتیکه کد تخفیف را دریافت نکردیده از تاریخ انتشار این اطلاعیه به مدت یکنماه فرصت دارید از طریق پل های ارتباطی سایت یا ارسال تیکت نسبت به دریافت کد تخفیف اقدادم نمایید پس از آن با توجه به اعتبار سنجی لحظه ای این امکان دیگر فراهم نخواهد بود.

 

کد تخفیف 10 درصدی دائمی صرفا برای گروه مشتریان وفادار ایجاد گردیده است و در تمامی سفارشات در بخش مربوطه جهت دریافت تخفیف وارد نمایید.

علاوه بر کد تخفیف فوق تمامی فعالیت و سفارشات شما بصورت سیستمی با قرار گرفتن در گروه کاربری مشخص تخفیف جداگانه و سیستم دریافت خواهید کرد.

  • جهت مشاهده سایر گروه های کاربری و شرایط آن به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://chicrank.ir/knowledgebase/38/



Søndag, August 21, 2022

« Tilbake