راز بک لینک سازی موفق

راز بک لینک سازی موفق
 به دنبال چه چیزی هستند، سپس وب سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید. همه چیز در مورد انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهینه سازی محتوای خود و ارائه ارزش برای نگه داشتن خوانندگان در سایت شما تا زمانی که ممکن است. اما چگونه می توانید در وهله اول خوانندگان را به سایت خود جذب کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بک لینک به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
اصول بک لینک
علاوه بر ایجاد محتوای باکیفیت برای سایت خود، باید لینک هایی را نیز درج کنید. پیوندهای خروجی به سادگی پیوندهایی هستند که خواننده شما را به طور کامل به صفحه دیگری یا وب سایت دیگری می برد. چرا می خواهید این کار را انجام دهید؟ برای یک چیز، پیوند دادن به منبع مرتبط دیگر (به ویژه منبعی که در صنعت شناخته شده است) می تواند اعتبار سایت شما را افزایش دهد. پیوند دادن به یک منبع معتبر باعث می شود گوگل سایت شما را به عنوان مرکز آن منبع بشناسد و رتبه شما را بهبود بخشد. همچنین این احتمال وجود دارد که صفحه هدف پیوند را تشخیص دهد و به سایت شما پیوند دهد.
 
اینجاست که بک لینک ها وارد می شوند. بک لینک ها به عنوان لینک های ورودی نیز شناخته می شوند زیرا از یک وب سایت دیگر به سایت شما لینک می دهند. هر بار که وب‌سایت دیگری به وب‌سایت شما پیوند می‌دهد، Google آن را «رای» به اعتبار وب‌سایت شما در نظر می‌گیرد. هرچه تعداد این آرا بیشتر باشد، سایت شما رتبه بالاتری خواهد داشت و نتایج جستجوی ارگانیک بیشتری به دست خواهید آورد. حتی با توجه به اینکه الگوریتم گوگل در طول زمان به طور قابل توجهی تغییر کرده است، بک لینک ها یک عامل کلیدی در رتبه بندی باقی مانده اند.
 
یک بک لینک باکیفیت و خوب چگونه است؟ 
همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند. ارزش یک بک لینک با کیفیت بالا بیشتر از ده ها لینک بی کیفیت است. به روزهای پر کردن کلمات کلیدی فکر کنید، زمانی که الگوریتم فعلی گوگل در آن زمان بیشتر به تعداد دفعات ظاهر شدن یک کلمه کلیدی در صفحه اهمیت می داد تا کیفیت محتوا. طولی نکشید که گوگل متوجه نقص آن طراحی شد.
 
اکنون گوگل از سایت هایی حمایت می کند که اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهند – همین امر در مورد بک لینک ها نیز صادق است. اما یک بک لینک خوب چگونه به نظر می رسد؟
 
در اینجا پنج راه ساده برای تشخیص ارزشمند بودن بک لینک وجود دارد:
 
این از یک وب سایت قابل اعتماد و معتبر می آید.
این شامل کلمه کلیدی هدف شما در متن لنگر است.
سایتی که به شما لینک می دهد به صورت موضعی مربوط به سایت خودتان است.
پیوند از دامنه‌ای می‌آید که قبلاً به شما پیوند داده نشده است.
این یک پیوند "دنبال کن" است تا پیوند "عدم دنبال کردن".
از دیدگاه خواننده به آن فکر کنید. آیا ترجیح می دهید از یک منبع معتبر مانند هاروارد مشاوره بگیرید یا از یک وبلاگ تصادفی؟ وقتی صحبت از بک لینک به میان می آید، لینک هایی که از یک منبع معتبر دریافت می کنند، ارزش بیشتری نسبت به منبعی دارند که اینطور نیست. به دست آوردن این پیوندها دشوار است، اما تفاوت بزرگی برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد. ابزارهای سئو به صورت آنلاین وجود دارند تا به شما کمک کنند ببینید چه سایت هایی به شما پیوند می دهند و حتی می توانید Domain Authority را بررسی کنید تا ببینید گوگل در مورد آن سایت ها چه فکری می کند.
 
نه تنها بک لینک های شما باید از سایت های معتبر باشند، بلکه متن لنگر باید شامل کلمه کلیدی هدف شما برای حداکثر کارایی باشد. Anchor text به سادگی قسمت قابل مشاهده پیوند است که در متن ظاهر می شود. شما نمی خواهید با آن زیاده روی کنید، اما متن لنگر غنی از کلمات کلیدی با رتبه های بالاتر برای آن کلمه کلیدی مرتبط است.
 
در یک یادداشت مرتبط، شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که سایت‌هایی که به سایت شما پیوند می‌دهند به صورت موضعی مربوط به سایت شما هستند. اگر خواننده شما بخواهد در مورد بهترین رستوران های سیاتل بیشتر بداند، به احتمال زیاد به اطلاعاتی که از یک شرکت مسافرتی ملی می آید اعتماد می کند تا یک وبلاگ کوچک. اگر پیوند از دامنه معتبری باشد که قبلاً به شما پیوند داده نشده است، حتی ارزشمندتر است.
 
علاوه بر اینکه مطمئن شوید بک لینک های شما از سایت های معتبر و مرتبط می آیند (و کلمه کلیدی شما را در انکر تکست قرار می دهند)، باید به نوع لینک نیز توجه کنید. اگر یک پیوند دارای برچسب Nofollow باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو آن را نادیده می گیرند. اگر می‌خواهید پیوند بر رتبه‌بندی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد، باید یک پیوند «dofollow» باشد. به عنوان مثال، بسیاری از پیوندهای "nofollow" از منابعی مانند نظرات وبلاگ و تبلیغات پولی می آیند.
   (موارد ممنوعه) 6 دلیل برای اینکه محتوای شما در SERP رتبه ندارند

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) موارد زیادی را در بر می گیرد: کلمات کلیدی، محتوا، اطلاعات متا، بک...

   10 کاری که می توانید در کنسول جستجوی گوگل برای بهبود عملکرد سایت انجام دهید

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. این به مدیران وب سایت کمک می کند تا...

   7 روش برای بهبود رتبه سئو برای محتوای قدیمی و راکد

 بسیاری از محتواها در بایگانی گم می شوند و به سختی کلیک ارگانیک دریافت می کنند.  چنین صفحاتی...

   تکنیک های خلاقانه سئو برای برتری از رقبا

 امروزه یافتن پاسخ سوالتان به سادگی باز کردن مرورگر اینترنتی مورد علاقه خود و تایپ کردن یک عبارت...

   راز بک لینک سازی موفق

 به دنبال چه چیزی هستند، سپس وب سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید. همه چیز در مورد انتخاب کلمات...

   سئوی محلی: 15 چک لیست برای تجزیه و تحلیل رقبا

کسب و کارهای محلی اغلب زمان و بودجه محدودی برای آزمایش چیزهای مختلف دارند. اگر محتوا یا استراتژی...

   چگونه کلمات کلیدی دم بلند را در مطالب خود ترکیب کنیم؟

در چند سال گذشته، سئو به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.  بسیاری از ما دوست داریم باور کنیم که...

 
9 نکته برای لینک سازی برگشتی موفق
اگر بک لینک آسان بود، احتمالاً در الگوریتم رتبه بندی گوگل رتبه بالایی نداشت. سایت های معتبر و باکیفیت به احتمال زیاد به سایر منابع ارزشمند لینک می دهند که کیفیت کلی سایت و محتوای آن را بهبود می بخشد. هدف شما ایجاد سایتی است که ارزشی برای خوانندگان شما فراهم کند. بک لینک های با کیفیت به شما کمک می کنند تا این کار را انجام دهید و گوگل به شما پاداش می دهد.
 
گرفتن بک لینک کار سختی نیست، اما گرفتن بک لینک با کیفیت دشوار است.
در اینجا 9 نکته وجود دارد که باید در استراتژی ساخت لینک خود برای بک لینک سازی موفق استفاده کنید:
 
1. لینک های شکسته را شناسایی و گزارش کنید.
اگر سایتی را شناسایی کرده‌اید که می‌خواهید از آن پیوند داشته باشید، لینک‌های خراب را در سایت آن‌ها بررسی کنید و آن‌ها را به مدیر وب‌سایت گزارش دهید.
در پیام خود، سایت های دیگر را برای جایگزینی لینک های شکسته توصیه کنید، از جمله سایت خودتان. اگر خوش شانس باشید، مدیر وب سایت ممکن است با پیوند دادن به سایت شما، لطف خود را جبران کند.
 
2. اینفوگرافیک ایجاد و به اشتراک بگذارید .
اینفوگرافیک ها یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اطلاعات هستند و از همه مهمتر، به اشتراک گذاری آنها آسان است. اینفوگرافیک خود را ایجاد کنید، آن را با کد تعبیه شده قابل اشتراک گذاری کنید و آن را در وب سایت خود ارسال کنید تا دیگران آن را پیدا کنند و به آن پیوند دهند. همچنین می توانید برای ترافیک بیشتر آن را به فهرست اینفوگرافیک ارسال کنید.
 
3. پست های مهمان را برای سایت های دیگر بنویسید .
وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای دستیابی به خوانندگان جدید است و به شما کمک می کند تا قدرت خود را در صنعت ایجاد کنید. هنگام انتشار یک پست، حتماً به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پیوند بزنید تا خوانندگان بتوانند در آینده برای محتوای مشابه شما را به سایت خود دنبال کنند.
 
4. از رقبای خود کپی کنید .
اگر می‌خواهید سایت شما مرتبط باقی بماند، می‌خواهید با رقبای خود همگام باشید تا مطمئن شوید که عقب نمانید و از شکاف‌هایی که آنها با محتوای خود ایجاد می‌کنند استفاده کنید.
همچنین می‌توانید از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها «جاسوسی» کنید تا ببینید چه کاری برای کسب بک لینک انجام می‌دهند تا بتوانید خودتان از برخی از این روش‌ها استفاده کنید.
 
5. لینک های داخلی را در سایت خود بسازید .
استفاده از لینک های داخلی یک استراتژی ضروری سئو است، اما می تواند به انتقال "آب پیوند" در اطراف سایت شما نیز کمک کند. یک ساختار پیوند داخلی خوب، ناوبری را بهبود می بخشد و تجربه کلی خواننده را افزایش می دهد.
 
6. محتوای خود را تبلیغ کنید .
محتوای عالی برای شما مفید نخواهد بود مگر اینکه برای خوانندگان شما پیدا شود. تبلیغات پولی از جمله تبلغ در گوگل کاربردهای خود را دارند، اما برای بک لینک دادن ارزش خاصی ندارند. در عوض، به دنبال وب‌سایت‌هایی باشید که به صورت هفتگی یا ماهانه از محتوای جدید در جایگاه‌های خاص استفاده می‌کنند. با وب مستر با معرفی سایت خود و پیوندهایی به برخی از محتوای پربازده خود تماس بگیرید - آنها ممکن است شما را در جمع بندی بعدی خود بگنجانند!
 
7. برای سایت های دیگر گواهی بنویسید .
اگر سایت یا محصول خاصی وجود دارد که می‌بینید زیاد از آن استفاده می‌کنید یا به آن ارجاع می‌دهید، یک گواهی برای آن بنویسید. این فقط چند دقیقه از وقت شما را می گیرد و ممکن است در ازای گواهینامه خود، پیوندی دریافت کنید.
 
8. با تأثیرگذاران و روزنامه نگاران تماس بگیرید.
راه دیگر برای تبلیغ سایت شما این است که واقعاً با روزنامه نگاران و تأثیرگذاران در صنعت تماس بگیرید تا آنها را از سایت خود مطلع کنید. پیدا کردن آدرس ایمیل یک نفر ممکن است سخت باشد، اما همیشه می توانید از رسانه های اجتماعی به عنوان پشتیبان استفاده کنید.
 
9. به سازمانی در صنعت خود کمک مالی کنید .
کمی شبیه خرید بک لینک به نظر می رسد، اما واقعاً یک سناریوی برد-برد است. سازمان‌های غیرانتفاعی را در جایگاه خود پیدا کنید که کمک‌های مالی را می‌پذیرند و به سایت‌هایی که اهدا کرده‌اند پیوند دهید.
 
هیچ فرمول یکسانی برای سئوی موفق وجود ندارد، اما بک لینک ها قطعا باید در استراتژی سئوی شما گنجانده شوند. ابزارهای آنلاین مانند SEO Site Checkup مشاهده بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده و همچنین سایر جنبه های SEO را آسان می کند تا به شما کمک کند تغییرات مثبتی برای تقویت SERP ایجاد کنید.
  • 1 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Relaterede artikler

10 کاری که می توانید در کنسول جستجوی گوگل برای بهبود عملکرد سایت انجام دهید

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. این به مدیران وب سایت کمک می کند تا...

7 روش برای بهبود رتبه سئو برای محتوای قدیمی و راکد

 بسیاری از محتواها در بایگانی گم می شوند و به سختی کلیک ارگانیک دریافت می کنند.   چنین صفحاتی...

تکنیک های خلاقانه سئو برای برتری از رقبا

 امروزه یافتن پاسخ سوالتان به سادگی باز کردن مرورگر اینترنتی مورد علاقه خود و تایپ کردن یک عبارت...

سئوی محلی: 15 چک لیست برای تجزیه و تحلیل رقبا

کسب و کارهای محلی اغلب زمان و بودجه محدودی برای آزمایش چیزهای مختلف دارند. اگر محتوا یا استراتژی...

چگونه کلمات کلیدی دم بلند را در مطالب خود ترکیب کنیم؟

در چند سال گذشته، سئو به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.   بسیاری از ما دوست داریم باور کنیم که...