شرایط و حریم خصوصی کاربران

شرایط و حریم خصوصی کاربران

حریم خصوصی کاربران در شیک رنک

  • تعهدات chicrank.ir در زمینه حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران و مشتریان به شرح زیر می باشد.

این صفحه خط‌مشی رازداری و اقدامات مربوط به سایت شیک رنک را بیان می‌کند. این سیاست حفظ حریم خصوصی صرفاً در مورد اطلاعات جمع آوری شده توسط این وب سایت و امنیت کاربران است.

طبق این قرارداد حفظ حریم خصوصی، شیک رنک متعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام بگذارد.
و شیک رنک هیچ گاه اطلاعات و حریم خصوصی یا اطلاعات فردی کاربران را بدون اجازه کاربران فاش نمی کند، مگر اینکه این امر توجیه و ضرورت قانونی داشته باشد.

  • امنیت و حریم خصوصی کاربران
    امروزه، حریم خصوصی برای اکثر افراد جامعه، درست مانند شیک رنک اهمیت دارد. ما در شیک رنک سعی داریم با حفظ حریم خصوصی مشتریان خود حاشیه امنی برای فعالیت شما در شیک رنک ایجاد کنیم. ما اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از اطلاعات شما انجام می دهیم. هنگامی که اطلاعات حساس را از طریق وب سایت ثبت می کنید یا ارسال می کنید، اطلاعات شما هم به صورت آنلاین و هم آفلاین با امنیت بالا محافظت می شود.

ما فقط به اطلاعاتی دسترسی داریم که شما داوطلبانه با ارسال فرم تماس یا ثبت نام در سایت در اختیار ما قرار می دهید. اطلاعاتی که در طی مراحل ثبت نام از شما دریافت می کنیم، نزد شیک رنک نگهداری می شود و به جز (در مواردی که قانون و مراجع ذیصلاح آن را الزامی کرده باشد) در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

  • جمع آوری اطلاعات، استفاده و اشتراک گذاری
    ما فقط از اطلاعاتی که در سایت وارد می کنید برای تماس با شما استفاده می کنیم و اطلاعات شما را با هیچ شخص ثالثی خارج از مجموعه خود به اشتراک نمی گذاریم. به عنوان مثال برای ارسال ایمیل و کد تخفیف پیامکی، ارسال کد یکبار ورود و...

وب سایت شیک رنک ممکن است حاوی لینک هایی به سایت های دیگر باشد. لطفاً توجه داشته باشید که ما مسئولیتی در قبال محتوا یا اقدامات حفظ حریم خصوصی دیگر سایت ها نداریم. ما کاربران خود را تشویق می کنیم که هنگام خروج از سایت ما آگاه باشند و بیانیه های حریم خصوصی سایت های دیگری را که چگونه اطلاعات شناسایی شخصی را جمع آوری می کنند، مطالعه کنند.

اگر شما اعتراضی نسبت به لینک های سایت ما داشتید، می توانید با ما به آدرس info [at] chicrank [dot] ir تماس داشته باشید. مطمئن باشید که آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ می ماند و ما آنرا بدون اجازه خودتان (مگر به موجب قانون) فاش نخواهیم کرد.

  • کوکی ها
    کوکی ها فایل های کوچکی هستند که سایت هایی که بازدید می کنید در رایانه شما ذخیره می کنند. کوکی ها در واقع فایل های ارتباطی بین سرور و کامپیوتر شما هستند که از نظر امنیتی برای کامپیوتر شما کاملا ایمن هستند.

با توجه به خصوصیات زبان های برنامه نویسی تحت وب در استفاده از کوکی ها، اگر شما این گزینه را در مرورگر خود غیر فعال کرده باشید امکان استفاده از سرویس های شیک رنک را ندارید.

  • به روز رسانی حریم خصوصی
    سیاست حفظ حریم خصوصی شیک رنک ممکن است هر از گاهی تغییر کند. تمامی تغییرات و به روز رسانی ها از طریق این صفحه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
    در صورتی که احساس می کنید ما از این قوانین و سیاست ها تبعیت نمی کنیم، از طریق ایمیل info [ at ] chicrank [dot] ir به ما اطلاع دهید.

با آرزوی موفقیت و سربلندی شما

  • 13 Korisnici koji smatraju članak korisnim
Je li Vam ovaj odgovor pomogao?

Vezani članci

درباره ما

سامانه شیک رنک که در سال 1393 تأسیس و فعالیت خود را در سطح وب بصورت چشمگیری گسترش داده است....

شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان فارسی خوانا با اولویت سیستم ارسال...

درگاه پرداخت سایت دچار اختلال است چگونه سفارش دهم؟

در صورتی که به هر دلیلی در زمان پرداخت آنلاین دچار مشکل شدید و امکان پرداخت آنلاین با اختلالات...

شرایط استفاده از سرویس ها و قوانین ارائه خدمات در شیک رنک

تمامی فعالیت و روال کار سایت سایت شیک رنک تابع قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت...

Payment with international currencies and digital currencies

It is possible to provide site services in your country. To order the services of the site, it...