نحوه فعالسازی قابلیت شاخص بازدید بازگشتی سایت و تاثیر آن بر الگوریتم رنک برین

نحوه فعالسازی قابلیت شاخص بازدید بازگشتی سایت و تاثیر آن بر الگوریتم رنک برین

شاخص بازدید بازگشتی و بازدید از زیر صفحات

شاخص بازدید بازگشتی یا Returning Visitors بطور کلی همان یوزها یا کاربران وفادار سایت شناخته می شوند اما تاثیر آن در رتبه بندی گوگل بر اساس دیگر معیار های الگوریتم رنک برین است .
توجه داشته باشید که این شاخص را باید در کنار پارامترهای الگوریتم رنک برین گوگل از جمله: میانگین زمان سپری شده در سایت - بازدید از دیگر صفحات به ازای هر ورود به سایت و نرخ پرش و... در نظر گرفته شود.

  • مزایا
    شاخص بازدید بازگشتی، در کنار این پارامترهای مهم الگوریتم رنک برین برای سنجش رضایت کاربر و میزان رضایت مندی و وفاداری کاربران نسبت به سایتی توسط گوگل ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

  • معیاب
    باید بدانید که بازدید بازگشتی سایت باید Visitors new یا نوعی بازدید یونیک جدید باشد با تعداد باز مراجعه با تعداد دفعات 2 تا 3 بازدید در یک دوره به ازای ورود به سایت در روز ! در غیر اینصورت هیچ تاثیر مثبتی در کسب رتبه ندارد و بلعکس نوعی بازدید بیهوده یا Refresh و بارگذاری مجدد صفحه از نوع بازدیدهای فیک و غیر یکتا شناخته می شود .

فرایندی که گوگل در الگوریتم رنک برین طراحی کرده و مبنای آن رفتار کاربران بوده و کمک به بهبود و طبیعی‌ تر شدن هر چه بیشتر رتبه سایت ها و نتایج ارگانیگ جستجو بر اساس تعامل کاربران می شود.

به عبارت دیگر در این تاکتیک گوگل تشخیص می دهد که کاربران پس از ورود به سایت،در چه بازه زمانی و چه میزان، به دیگر صفحات سایت علاقه‌ مند بوده و به چه تعداد دفعات ورود به ازای بازدید از دیگر صفحات، آن سایت، را پسند کرده‌، ارزیابی می کند.
در نتیجه هر چه یک سایت مورد تعامل بیشتر کاربران با رعایت پارامترهای اصل رضایت کاربر قرار بگیرد، رتبه بالاتری در این الگوریتم گوگل نصیبش می شود .

  • قابلیت بازدید بازگشتی + بازدید از زیر صفحات سایت در سرویس های شیک رنک

بصورت پیشفرض و رایگان در کلیه سرویس های افزایش بازدید ، افزایش ورودی و افزایش کلیک گوگل این قابلیت ها فعال است و در آینده مطابق الگوریتم های گوگل به مشتریان دسترسی برای انتخاب تنظیمات بیشتر داده می شود .

حالت پیشفرض و تنظیمات بازدید بازگشتی در تمامی سرویس های شیک رنک بصورت زیر می باشد :
به ازای ورود هر 1 بازدید یونیک به سایت و پس از طی کردن تایم مشخص سرویس انتخابی شما (۳۰ ثانیه ، ۸۰ ثانیه ، ۱۵۰ ثانیه و ۲۰۰ ثانیه و.. ) بلافاصله 1 ورود و بازدید از دیگر صفحات سایت بصورت رندوم با همان IP صورت گرفته و پس از سپری شدن 30 ثانیه اول مجدد همین فرایند در صفحه ای دیگر از سایت تکرار می شود .

در واقع به ازای هر 1 بازدید خریداری شده از شیک رنک 2 بازدید رایگان از دیگر زیر صفحات سایت شما در 2 تایم 30 ثانیه ای صورت می گیرد .

مثال :

شما بسته ای با 100 بازدید گوگل روزانه از شیک رنک تهیه می کنید ، در مجموع روزانه 300 بازدید از سایت معرفی شده و سایر صفحات صورت می گیرد ، یعنی 100 بازدید یونیک + 100 بازدید مجدد و بازگشتی با همان 100 ip یونیک از 2 صفحه جدید سایت شما بصورت رندوم در 2 تایم 30 ثانیه ای

  • 880 istifadəçi bunu faydalı hesab edir
Bu cavab sizə kömək etdi?

Uyğun məqalələr

نحوه فعالسازی قابلیت اسکرول صفحه و کلیک تصادفی در سایت و تاثیر آن بر الگوریتم رنک برین

اسکرول صفحه قبل از کلیک در صفحه سایت یکی دیگر از پارامترهای ارزیابی و سنجش مخفی گوگل در سیگنال...

نحوه صحیح ثبت سفارش ترندینگ کلیک گوگل با همراه نام برند

همه سایت و کسب کارها در هر زمینه ای کلمات کلیدی و تخصصی مرتبط با فعالیت خود دارند که این کلمات...

علت افت ناگهانی و یا پرش در نتایج گوگل

حتما برای شما هم پیش آمده است که سایتتان بعد از این که از نتایج صفحه اول گوگل قرار گرفته، گاهی...

سوالات متداول سرویس جستجوی رقابتی و کلیک گوگل

فهرست سوالات متداول جستجو رقابتی و کلیک گوگل در جستجوی رقابتی و کلیک ارگانیک چگونه سایت های...

سوالات متداول پیرامون سرویس کلیک ارگانیک گوگل

فهرست سوالات متداول کلیک گوگل چرا مقدار کلیک کلمه کلیدی سایت من در سرچ کنسول گوگل نسبت به...