مرکز آموزش شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش شیک رنک

42 درصد تخفیف اولین سفارش در شیک رنک کد تخفیف EQAFSR

شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

  1. کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان فارسی خوانا با اولویت سیستم ارسال تیکت پشتیبانی (chicrank.com/submitticket.php) ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.
  2. - زمان ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت تلفنی - چت آنلاین و.. در شیک رنک از شنبه تا چهارشنبه  از ساعت 9 لغایت 17 است  و خارج از ساعت اداری یا روزهای تعطیل پاسخگویی فقط از طریق سیستم پشتیبانی ناحیه کاربری سایت می باشد.
  3. - پشتیبانی و خدمات پس از فروش شیک رنک فقط به مالک اصلی سرویس پس از تایید اطلاعات و هویت ثبت شده در سیستم فروش تعلق خواهد گرفت.
  4. - ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
  5. - کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از ارسال تیکت، بخش مرکز آموزش و مقالات سایت را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست ارسال تیکت پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال کنند.
  6. - کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
  7. - مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.
  8. - مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.
  9. - میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری 2 ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل 24 ساعت می باشد.
  10. - در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که پورتال کاربران در دسترس نباشد روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.
  11. ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در شیک رنک رایگان نبوده و باز نمودن درخواست پشتیبانی در دپارتمان های : "راهنمایی و مشاوره تخصصی سئو" بدون تهیه بسته های مربوطه مجاز نبوده و تیکت فوق بدون پاسخ بسته خواهد شد
  12. - در صورت عدم توجه و نقض هر یک از موارد فوق واحد مالی مجاز به اعمال جریمه نقدی به ازای هر تیکت می باشد که در صورت عدم پرداخت جریمه، ارائه خدمات پشتیبانی به مشترک متوقف یا فسخ خواهد شد.
569 کاربر این را مفید یافتند
بازدید: 1657
نویسنده: شیک رنک
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟
به عملکرد ما چه امتیازی می دهید ؟
لینک کوتاه مقاله: https://chicrank.com/knowledgebase/48
کد: 48

مقالات مربوطه

درباره ما

شیک رنک از سال 1393 فعالیت و خدمات خود را در سطح وب ایران بصورت چشمگیری آغاز توسعه و گسترش داده...

توضیحات سرویس افزایش نرخ کلیک ارگانیک گوگل فارسی و ارتقا CTR

اگر تصمیم گرفته اید مطابق با الگوریتم ها و آپدیت های جدید گوگل همگام شوید و سئو سایت خود را تقویت...

پل های ارتباطی

پل های ارتباطی برای برقراری تماس با مدیریت و مشاوران یا کارشناسان فروش پشتیبانی مجموعه شیک رنک از...

قوانین شیک رنک

تمامی فعالیت و روال کار سایت chicrank.ir تابع قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت...

سهم من

در خانواده بزرگ شیک رنک هر مشتری سهمی اختصاصی دارد . سطح بندی و گروه بندی جهت تخصیص سهمیه...

لوگو شیک رنک

سامانه شیک رنک از سال 1393 با آغاز فعالیت خود و ارائه سرویس های متنوع جهت بهبود و توسعه کسب کارهای مجازی بصورت چشمگیری در سطح وب ایران را توسعه و گسترش داده است.


☜این سامانه با بالاترین سطح کیفیت سرویس ها مطابق جدید ترین الگوریتم های Google در حوزه "ارتقا و توسعه کسب کارهای مجازی" از جمله ارتقا رتبه سایت - افزایش جایگاه سایت در گوگل جهت توسعه و ارتقا آنها فعالیت دارد .
با سپردن میزبان مناسب سئو سایت خود به مجموعه با سابقه از جمله شیک رنک با بیش از 8 سال تجربه مفید در زمینه توسعه کسب کارهای مجازی به ارتقا ماهیت و جایگاه و موفقیت سایت و کسب کار خود رونق دهید .


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت متعلق به شیک رنک است.