شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش
  1. کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان فارسی خوانا با اولویت سیستم ارسال تیکت پشتیبانی (chicrank.ir/submitticket.php) ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.
  2. - زمان ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت تلفنی - چت آنلاین و.. در شیک رنک از شنبه تا چهارشنبه  از ساعت 9 لغایت 17 است  و خارج از ساعت اداری یا روزهای تعطیل پاسخگویی فقط از طریق سیستم پشتیبانی ناحیه کاربری سایت می باشد.
  3. - پشتیبانی و خدمات پس از فروش شیک رنک فقط به مالک اصلی سرویس پس از تایید اطلاعات و هویت ثبت شده در سیستم فروش تعلق خواهد گرفت.
  4. - ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
  5. - کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از ارسال تیکت، بخش مرکز آموزش و مقالات سایت را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست ارسال تیکت پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال کنند.
  6. - کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
  7. - مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.
  8. - مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.
  9. - میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری 2 ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل 24 ساعت می باشد.
  10. - در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که پورتال کاربران در دسترس نباشد روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.
  11. ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در شیک رنک رایگان نبوده و باز نمودن درخواست پشتیبانی در دپارتمان های : "راهنمایی و مشاوره تخصصی سئو" بدون تهیه بسته های مربوطه مجاز نبوده و تیکت فوق بدون پاسخ بسته خواهد شد
  12. - در صورت عدم توجه و نقض هر یک از موارد فوق واحد مالی مجاز به اعمال جریمه نقدی به ازای هر تیکت می باشد که در صورت عدم پرداخت جریمه، ارائه خدمات پشتیبانی به مشترک متوقف یا فسخ خواهد شد.

جهت اطلاع از قوانین سایت یا شرایط استفاده از سرویس ها و قوانین ارائه خدمات در شیک رنک بر روی لینک زیر کلیک کنید


برای تماس با ما و پشتیبانی شیک رنک به لینک زیر مراجعه کنید

  • 1669 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

شرایط و حریم خصوصی کاربران

حریم خصوصی کاربران در شیک رنک تعهدات chicrank.ir در زمینه حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران و...

درباره ما

سامانه شیک رنک که در سال 1393 تأسیس و فعالیت خود را در سطح وب بصورت چشمگیری گسترش داده است....

شرایط استفاده از سرویس ها و قوانین ارائه خدمات در شیک رنک

تمامی فعالیت و روال کار سایت سایت شیک رنک تابع قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت...

Payment with international currencies and digital currencies

It is possible to provide site services in your country. To order the services of the site, it...

تماس با ما

پل های ارتباطی برای برقراری تماس با مدیریت و مشاوران یا کارشناسان فروش پشتیبانی مجموعه شیک رنک از...