چگونه رتبه سیمیلار وب سایت خود را در 30 روز یا کمتر ارتقا دهیم؟

چگونه رتبه سیمیلار وب سایت خود را در 30 روز یا کمتر ارتقا دهیم؟

اعداد الکسا دروغ نمی گویند
وقتی صحبت از محبوبیت و ارزش کلی کسب و کار شما می شود ، داشتن رتبه الکسا مهم است.
چرا؟ این یک معیار متداول است که شرکای تجاری بالقوه ، سرمایه گذاران و غیره از آن برای تعیین وضعیت کسب و کار شما استفاده می کنند.

آنها از آن برای سنجش سلامت کسب و کار شما و روند رو به بالا یا پایین استفاده می کنند.
هر چه رتبه الکسا شما کمتر باشد ، بهتر است و برعکس.
به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان مشاغل از رتبه الکسا خود رنج می برند و برای بهبود آن خستگی ناپذیر تلاش می کنند.

در این مقاله از شیک رنک می خواهیم در مورد دو موضوع اصلی بحث کنیم.

اول می خواهیم در مورد عواملی که الکسا هنگام تعیین رتبه بندی ارزیابی می کند صحبت کنیم.

دوم ، می خواهیم یک استراتژی ملموس را ارائه دهیم که می توانید از آن برای بهبود رتبه الکسا در 30 روز یا کمتر استفاده کنید.


رتبه الکسا چیست؟
فقط برای اطمینان از اینکه در یک صفحه هستیم ، به من اجازه دهید تا رتبه الکسا را ​​به طور رسمی تعریف کنم.

به گفته Avangate ،

"این یک سیستم رتبه بندی است که توسط alexa.com (زیرمجموعه amazon.com) تنظیم شده است و دفعات بازدید از وب سایت های مختلف را بررسی و عمومی می کند.

بخش پشتیبانی الکسا با توضیح نحوه تعیین رتبه بندی ترافیک آن ، موارد را بیشتر روشن می کند:

"برآورد و رتبه ترافیک الکسا بر اساس رفتار مرور افراد در پنل داده جهانی ما است که نمونه ای از همه کاربران اینترنت است. رتبه های ترافیکی الکسا بر اساس داده های ترافیکی ارائه شده توسط کاربران در صفحه جهانی داده های الکسا در یک دوره 3 ماهه است. "

رتبه الکسا گوگل عدد 1 به نظر می رسد:

با توجه به این واقعیت که کمترین رتبه وب سایت در حدود 30 میلیون است ، تقریباً به اندازه Google خوب نیست ، اما با این وجود محکم است.

الکسا کدام عوامل را تحلیل می کند؟
قبل از اینکه بتوانیم برنامه بازی را تدوین کنیم ، مهم است که بدانیم الکسا هنگام اختصاص رتبه بندی به وب سایت ها به چه چیزی توجه می کند.

خوشبختانه الکسا در مورد نحوه محاسبه داده های خود بسیار پیش قدم است.

با توجه به وبلاگ الکسا ، "هر روز ، الکسا متوسط ​​بازدیدکنندگان روزانه و بازدید از صفحات در هر سایت را در 3 ماه گذشته تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیب بازدیدکنندگان و بازدید از صفحه را در 3 ماه گذشته داشته است در رتبه 1 قرار دارد. "

"سایتی که کمترین رتبه را دارد در حدود 30 میلیون رتبه بندی می شود. اگر در 3 ماه گذشته هیچ کس در پنل اندازه گیری ما از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد. "

آنها همچنین چند نمودار برای نشان دادن این موضوع ارائه می دهند:

البته گوگل بیشتر از هر سایت دیگری در اینترنت ترافیک دریافت می کند.

بازدیدکنندگان روزانه و بازدید صفحات بیشتر می شوند ، بنابراین در بالای کوه الکسا نشسته است.

الکسا همچنین به این واقعیت اشاره می کند که هرچه به رتبه الکسا بالاتری نزدیک می شوید ، صعود به رتبه دشوارتر می شود.

اگرچه ممکن است برای سایتی که رتبه 24،500،100 را دارد ، به عنوان مثال 20 میلیون ، بسیار آسان باشد ، صعود از 50 به 40 بسیار دشوارتر است.

نکته اصلی این است که همه چیز در مورد دو عامل اصلی است: (1) بازدیدکنندگان روزانه متوسط و (2) بازدید از صفحات در سه ماه گذشته.

با توجه به آنچه گفته شد ، در اینجا آنچه شما باید انجام دهید تا رتبه الکسا خود را به سرعت ارتقا دهید.

معیارهای اندازه گیری سایت خود را تأیید کنید
اگر با سرمایه گذاری کوچک مشکلی ندارید ، بهتر است از معیارهای سایت معتبر Alexa استفاده کنید.

این به شما یک کد معتبر Alexa می دهد ، که مستقیماً میزان ترافیک سایت شما را اندازه گیری می کند.

چندین مزیت ارائه می دهد:

شما رتبه الکسا دقیق تری دریافت می کنید
شما به گزارشات تجزیه و تحلیل عمیق تری دسترسی دارید (داشبورد خصوصی وجود دارد)
شما می توانید عملکرد سایت خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید
شما همچنین می توانید بازدیدکنندگان منحصر به فرد ، نمایش صفحات و رتبه ها را به صورت عمومی نمایش دهید
در اینجا گزینه های مختلف قیمت گذاری وجود دارد:

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هر دو هفته یکبار ممیزی رایگان SEO را با طرح "Insight" و ممیزی کامل سایت را با برنامه "Advanced" دریافت می کنید.

این تنها چیزی است که هنگام انتخاب طرح باید به آن توجه کنید.

در اینجا یک تصویر از پشتیبانی Alexa آورده شده است که نحوه تأیید سایت شما را توضیح می دهد:

نکته اصلی این است که تأیید معیارهای سایت شما نسبت به سایر وب سایت ها مزیت دارد.

شما می توانید دیدگاه واضح تری در مورد سلامت سایت خود داشته باشید و مجهز به ابزارهایی برای بهبود رتبه خود باشید.

تولید محتوای حماسی
ببخشید اگر با یک کل محتوای حماسی مانند یک رکورد شکسته به نظر می رسم.

اما وقتی همه چیز را تجزیه می کنید ، این جزء اساسی از بازاریابی آنلاین در بسیاری از سطوح است.

من قصد ندارم با تمام جزئیات خسته کننده شما را خسته کنم ، اما ایجاد محتوای A+ که به طور واقعی مخاطبان شما را راضی می کند بسیار مهم است.

این راهنمای را که در نیل پاتل نوشته ام ، برای همه چیزهایی که باید در این زمینه بدانید ، بررسی کنید.

این یک ضرورت برای افزایش رتبه الکسا شما خواهد بود.

بک لینک با کیفیت دریافت کنید
دو عامل مهم که Google هنگام اختصاص رتبه به وب سایت شما در نظر می گیرد ، چیست؟

اعتماد و اقتدار. در واقع ، "اعتماد/اختیار دامنه of الگوریتم رتبه بندی گوگل را نشان می دهد."

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش اعتماد/اقتدار سایت شما به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت است.

شما بک لینک را می شناسید. آنها باید از وب سایت های معتبر و مرتبط باشند.

متوجه می شوم که گفتن این امر بدیهی تر از انجام آن است.

ای کاش به آسانی چند پست وبلاگ مناسب و انتشار چندین نشریه بزرگ با نام کوچک برای پیوند به شما آسان می شد.

البته ، این یک روند نسبتاً سخت است.

اما در پایان روز ، همه چیز به ایجاد محتوای عالی برمی گردد.

در واقع ، من دوست دارم به قانون 90/10 ساخت لینک پایبند باشم ، جایی که "90٪ از تلاش شما باید برای ایجاد محتوای عالی و 10٪ برای ایجاد لینک" انجام شود.

و وقتی صحبت از ایجاد لینک می شود ، یک تکنیک وجود دارد که بقیه را برجسته می کند: ارسال مهمان.

اکنون ، من آنچه را که قبلاً در مورد این موضوع در اینجا نوشته ام ، دوباره تجدید نمی کنم. اما می توانید موارد ضروری را از این راهنمای Quick Sprout بیاموزید .

اگر بتوانید حتی چند پست مهمان منتشر شده در وب سایت های معتبر دریافت کنید ، این امر باعث بهبود رتبه الکسا در مدت یک ماه می شود.

کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید
در اینجا یک سوال از شما وجود دارد.

انگیزه شما برای بهبود رتبه الکسا چیست؟

شرط می بندم رتبه بهتری نسبت به رقبای اصلی شما داشته باشد. درست؟

البته ، شما می خواهید از رقبا پیشی بگیرید. اما چگونه در این مورد پیش می روید؟

یکی از بهترین راه ها برای کسب رتبه برتر در رتبه الکسا و به طور کلی SEO ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا است.

شما می خواهید بدانید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را برای آنها ایجاد می کند ، بک لینک ایجاد می کند و غیره.

هنگامی که می دانید کدام کلیدواژه ها حجم زیادی از ترافیک را به وب سایت های خود هدایت می کنند ، می توانید سایت خود را برای آن کلمات کلیدی بهینه کرده و شتاب ایجاد کنید.

مثل کشتن دو پرنده با یک سنگ است. رتبه Alexa شما نه تنها بهبود می یابد ، بلکه رتبه کلی SEO شما نیز باید بهبود یابد.

اما چگونه می توانید کلمات کلیدی آنها را تجزیه و تحلیل کنید؟
توصیه می کنم از Keyword Planner گوگل استفاده کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد ، اما شاید این جهانی ترین باشد. علاوه بر این ، Google معمولاً منبع اصلی داده های اینترنتی است.

این کاری است که شما انجام می دهید.

به داشبورد Keyword Planner بروید.

روی "جستجوی کلمات کلیدی جدید با استفاده از یک عبارت ، وب سایت یا دسته" کلیک کنید.

در بخش "صفحه فرود شما" ، آدرس رقیب را وارد کنید.

من فقط از quicksprout.com به عنوان مثال استفاده می کنم:

روی "دریافت ایده" در پایین کلیک کنید ، و صفحه نمایش شما با لیستی از کلمات کلیدی رقیب پر می شود.

در اینجا فقط تعداد انگشت شماری از جستجوی من ظاهر شده است:

نکته مهم در مورد استفاده از Keyword Planner این است که می توانید فوراً حجم جستجوهای ماهانه و سطح رقابت برای هر کلمه کلیدی را تعیین کنید.

ایجاد محتوای بهتر که از رقبای شما بهتر عمل کند ، راهی عالی برای افزایش تدریجی سئو و در عین حال ارتقا رتبه الکسا است.

اما برای بهبود چشمگیر ظرف 30 روز ، پیشنهاد می کنم ابتدا به دنبال "میوه کم آویزان" بروید ، یعنی کلمات کلیدی با حداقل رقابت و جستجوهای زیاد.

برای افزایش رتبه در ابتدا بر مواردی که تمرکز دارند تمرکز کنید.

نتیجه
رتبه الکسا شما از بسیاری جهات به طور مستقیم بر سلامت و پیشرفت تجارت شما تأثیر می گذارد.

این موضوعی است که اغلب ذینفعان اصلی هنگام تعیین اینکه آیا شرکت شما ارزش تجارت با آن را دارد یا خیر ، به آن توجه خواهند کرد.

بنابراین ، دستیابی به رتبه مطلوب (حداقل در 100000 نفر اول) باید در اولویت باشد.

اگر از این فرمول پیروی کنید ، تقریباً می توانم تضمین کنم که حداقل به سرعت پیشرفت قابل قبولی را مشاهده خواهید کرد.

با این حال ، اگر سایت شما واقعاً ضعیف باشد ، ممکن است کمی طول بکشد تا به نقطه ای برسید که تجارت شما برای سهامداران جذاب باشد.

و از آنجا که رتبه Alexa شما معیار بسیار مهمی است ، توصیه می کنم تلاش خود را برای بهبود مستمر انجام دهید.

1401/02/05

  • 47757 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...