آموزش سفارش افزایش بازدید مستقیم سایت - خرید بازدید Direct Traffic

آموزش سفارش افزایش بازدید مستقیم سایت - خرید بازدید Direct Traffic

Direct Traffic

ورودی های دایرکت همان ترافیک و بازدید هایی هستند که بصورت مستقیم به سایت شما هدایت شود را Direct Traffic یا ترافیک مستقیم می گویند.

به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سایت chicrank.ir را وارد کنید این نوع ترافیک از نوع مستقیم و Direct Traffic خواهد بود.

 

 

خرید ورودی و ترافیک وب سایت به صورت بازدید دایرکت یا مستقیم ، تاثیر زیادی در رتبه بندی تک تک صفحات سایت در نتایج برتر گوگل دارد و یکی دیگر از 200 فاکتور مهم و سیگنال های موثر و قوی رتبه بندی گوگل است که این فاکتور هم توسط تیم تحقیقاتی و مشاوره جهانی حوزه سئو backlinko.com تأیید کرده اند.


تأیید شده است که Google از داده های Google Chrome برای تعیین تعداد افرادی که مستقیم از سایت بازدید می کنند (و چند بار) استفاده می کند و سایتهایی که بازدید مستقیم زیادی دارند احتمالاً سایتهایی با کیفیت بالاتر در مقابل سایتهایی که بازدید مستقیم بسیار کمی دارند.

 

 

و طی آخرین بررسی و نتایج بدست آمده از تست های گوناگون تیم شیک رنک دریافتیم که این نوع ورودی مستقیم فوق العاده تاثیر گذار است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد یکی از تست های ساده ای که همین الان می توانید انجام دهید بررسی 10 نتایج اول جستجوی گوگل است که بهترین شرایط و دریافتی فوق العاده ای از Direct Traffic را به خود اختصاص داده اند در صورتی که سایت شما Direct Traffic و ورودی مستقیم نداشته باشد جایی در 10 نتایج برتر گوگل نخواهد داشت .


در حقیقت سایتی که روزانه بازدید کننده مستقیم دارد و کاربران زیادی روزانه با تایپ آدرس وارد سایت می شوند، سایتی است که در دسته بندی تخصصی و موضوعی خودش محبوبیت دارد و هر چقدر تعداد بازدید های مستقیم بیشتر باشد طبیعتا شهرت بیشتری دارد.

Repeat Traffic

تکرار ترافیک : سایت هایی که دارای بازدید کننده مستمر و روزانه تکرار ترافیک یا بازدید برگشتی دارند در رتبه بندی Google شانس بیشتری دارند .

تأیید شده است که Google از داده های Google Chrome برای تعیین تعداد افرادی که از سایت بازدید می کنند (و چند بار) استفاده می کند. سایتهایی که بازدید مستقیم زیادی دارند احتمالاً سایتهایی با کیفیت بالاتر در مقابل سایتهایی هستند که بازدید مستقیم بسیار کمی دارند.

اهمیت و مزایای خرید ورودی مستقیم Direct Traffic :

- انفجار رنک و نمودار الکسا فوری
- ارتقا مستقیم و خیلی فوری رتبه کشوری الکسا
- افزایش قدرت دامنه
- ارتقا جایگاه سایت در نتایج گوگل در بلند مدت
- افزایش قدرت مانور و بازدید سایت
- افزایش فوری ضریب محبوبیت سایت در الکسا و در بلند مدت در گوگل
- افزایش میزان Direct و امتیاز مثبت در الکسا و گوگل
و..

در این سرویس جهت افزایش حداکثری بازدهی فقط 1 لینک از صفحه اصلی مورد پذیرش است .


انتخاب تنظیمات اختصاصی رایگان سفارش Direct Traffic :

حالت پیشفرض : کلیه سفارشات در حالت پیشفرض ارسال ورودی مستقیم Direct بصورت 100 درصد دستکاپ در نظر گرفته شده است .حالت 1 : ارسال ورودی مستقیم Direct بصورت 50 درصد از موبایل و 50 درصد از دستکاپ تنظیم می گردد .

حالت 2 : ارسال ورودی مستقیم Direct بصورت 100 درصد از موبایل تنظیم می گردد .مشتریان گرامی می توانند پس از ثبت سفارش در بخش توضیحات تیکت از 2 حالت انتخابی بالا سفارش خود را درخواست دهند .

 

راهنمای قبل سفارش و نکته های کلیدی :

بیشترین تاثیر از ورودی مستقیم ارسال به صفحه نخست سایت است گوگل به این امر کاملا وافق است چون در حالت طبیعی، کسی آدرس صفحات سایت ها را بخاطر نمی سپارد و بیشتر آدرس صفحه اصلی و اول سایت را بخاطر می سپارند یا از تاریخچه مرورگر مستقیما وارد سایت می شوند.

در نتیجه بهتر است در سفارشات خرید ورودی مستقیم Direct Traffic بلعکس دیگر سفارشات از بکاربردن دیگر صفحات سایت کمتر استفاده نمایید تا بیشترین بازدهی را کسب نمایید .


اطلاعاتی که بعد از خرید سرویس و سفارش لازم است ارسال کنید شامل:


  • فقط لینک اصلی سایت شما

- سرویس های ورودی مستقیم شیک رنک کاملا اختصاصی بوده و تنها توسط شیک رنک در مهرماه 99 برای اولین بار رونمایی گردیده است .
- در این سرویس های نیاز به وارد کرد هیچ کدی در سایت مشتری نیست و به همین منظور پنل یا گزارش آماری آنلاین قابل ارائه نمی باشد .
- ورودی های ارسالی در اکانت الکسا قابل رهگیری است و مشتریان گرامی نیز می توانند از طریق دیگر آمارگیر های معتبر و دلخواه خود از ورودی های مستقیم دریافتی اطمینان حاصل نمایید .
یکی از آمارگیرهای فارسی مانند : آمارفا یا webgozar.com و یا google analytics نیز پیشنهاد می گردد .

برای مشاهده و یا خرید این سرویس به لینک زیر مراجعه نمایید
سفارش و خرید بازدید ورودی مستقیم سایت

1401/03/21

  • 61125 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آموزش سفارش سرویس افزایش بازدید رفرال یا Referral Traffic

ورودی رفرال یا Referral Traffic چیست ؟ ورودی های رفرال یا ارجاعی همان ترافیک و بازدید هایی...

آموزش سفارش سرویس افزایش ترافیک و ورودی ارجاعی رفرال ویژه Referral Traffic vip

ورودی رفرال ویژه یا Referral Traffic vip چیست ؟ ورودی های رفرال یا ارجاعی همان ترافیک و بازدید...

آموزش سفارش سرویس افزایش ورودی گوگل

یکی دیگر از مهمترین و پر اهمیت ترین فاکتور های سئو و ارتقا رتبه سایت، سرویس های ورودی گوگل شیک...

آموزش سفارش سرویس افزایش ورودی گوگل موبایلی

ورودی گوگل موبایلی تنها بر نتایج جستجو که توسط موبایل انجام می‌شود تأثیر دارد . تجربه و آمار به...

آموزش سفارش سرویس بک لینک PBN وبلاگی

بک لینک پی بی ان (PBN) خلاصه شده ی عبارت Private Blog Networks به معنای شبکه ی خصوصی وبلاگ ها...