13 روش برای به دست آوردن لینک های معتبر به وب سایت شما به صورت رایگان

13 روش برای به دست آوردن لینک های معتبر به وب سایت شما به صورت رایگان

در آن روزگار، با جمع آوری تعداد زیادی بک لینک، به راحتی می شد در نتایج جستجو امتیاز بالایی کسب کرد. اینها می توانند تقریباً از هر وب سایتی باشند تا زمانی که موتورهای جستجو بتوانند URL را بخزند.

امروزه موتورهایی مانند گوگل کیفیت را به کمیت ترجیح می دهند. این بدان معناست که توسعه دهندگان باید لینک های معتبر را از سایت ها و مشاغل مرتبط جذب کنند.

منبع معتبر منبعی است که نه تنها در نتایج جستجو امتیاز خوبی کسب می کند، بلکه در بین بازدیدکنندگان برای یک جایگاه خاص محبوب است. برخی اعتبار را بر اساس اعداد از Alexa ، ابزار رتبه‌بندی وب‌سایت محبوب، نسبت می‌دهند.

در هر صورت، این پیوندها از این وب سایت های معتبر هستند که می توانند در هنگام تلاش برای افزایش ترافیک تفاوت ایجاد کنند.

ایجاد بک لینک با کیفیت به آسانی سابق نیست. با این حال، بسیاری از روش‌ها تا زمانی که استراتژی پشت آن‌ها را تنظیم کنید، هنوز کار می‌کنند.

در اینجا 13 روشی وجود دارد که من متوجه شدم که چگونه می توانید پیوندهای معتبر را به صورت رایگان به وب سایت خود بازگردانید. برخی از این روش‌ها تنها چند دقیقه طول می‌کشند و ممکن است پتانسیل بالایی برای افزایش بهینه‌سازی موتورهای جستجو داشته باشند.

1. ارائه اطلاعات گسترده و رایگان

یکی از بهترین راه ها برای جذب بازدیدکننده به هر دلیلی، ارائه محتوای باکیفیت است. این اغلب به معنای کنار هم قرار دادن اطلاعات گسترده و ارزشمند است. در حالی که این اغلب به مقدار زیادی از تحقیقات متکی است، مبادله آن هجوم پیوندهایی از سوی دیگران است که به کار شما اشاره می کنند.

هرچه خواننده محتوای شما را ارزشمندتر بیابد، احتمال به اشتراک گذاری آن با دیگران بیشتر می شود. در حالی که بسیاری از این اشتراک‌گذاری‌ها در قالب نظرات رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند، بسیاری از سازندگان وب‌سایت ممکن است از محتوای شما برای حمایت از مقالات خود استفاده کنند.

اگر می‌خواهید ترافیک را هدایت کنید و لینک‌های مرجع را از دیگران جمع آوری کنید، باید بر روی اطلاعات با کیفیت و واقعی تمرکز کنید. شما نیاز دارید که افراد قبل از ترک وب سایت خود احساس تحصیل کنند. و ارائه این اطلاعات به صورت رایگان افراد بیشتری را نسبت به یک سرویس پولی جذب می کند.

2. مصاحبه توسط اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها افرادی هستند که فالوورهای زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. این سلبریتی‌ها با یک پست پتانسیل رسیدن به ده‌ها هزار، اگر نگوییم میلیون‌ها نفر را دارند. در نتیجه، بسیاری از مشاغل از آنها برای بازاریابی محصولات یا خدمات استفاده می کنند.

تقریباً 70 درصد از نوجوانان به نظرات تأثیرگذار YouTube در مورد مارک ها و محصولات نسبت به افراد مشهور سنتی اعتماد دارند. علاوه بر این، 86 درصد از زنان از کانال های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصول قبل از خرید استفاده می کنند. این بدان معناست که مصاحبه مناسب، بسته به پلتفرم اجتماعی، می‌تواند تاثیر زیادی بر پیوند داشته باشد.

رسانه های اجتماعی نیز تنها تأثیری بر اینترنت ندارند. وبلاگ نویسان و وب سایت های محبوب می توانند مصاحبه هایی ارائه دهند که اغلب به همان اندازه مؤثر هستند. سخت ترین قسمت جذب یک اینفلوئنسر برای انجام مصاحبه در وهله اول است.

3. استفاده از نمودارها، داده ها و تصاویر

ایجاد محتوای شگفت انگیز کمک زیادی می کند، اما ارائه تصاویر بصری تعامل و تعامل را بهبود می بخشد. محتوای دارای تحریک بصری، خواه تصویر باشد یا یک ویدیو، 94٪ بازدیدهای کل بیشتری دریافت می کند . انسان ها یک گونه بصری هستند و محتوای گرافیکی پشتیبان به ما کمک می کند در بیشتر موارد یاد بگیریم و به خاطر بسپاریم.

من از همین تصویر در بسیاری از وب‌سایت‌ها به منظور اشاره به یک نکته استفاده مجدد شده است، و بیشتر آنها پیوندی به منبع اصلی داشتند.

به عنوان مثال، گروه تحقیقاتی Pew اغلب برای استناد به داده ها استفاده می شود. به نظر می رسد تصویر Pew Research از دستگاه های تلفن همراه که از رایانه های رومیزی برای ترافیک اینترنت پیشی گرفته اند، در همه جای اینترنت وجود دارد.

یکی از دلایلی که اینفوگرافیک ها در اینترنت بسیار خوب عمل می کنند این است که این عناصر داده را جمع آوری می کنند و آنها را در قالبی خوانا با جریانی جذاب قرار می دهند.

4. اینفوگرافیک ایجاد کنید

وقتی صحبت از اینفوگرافیک شد، این تصاویر دقیق برخی از قوی ترین اشکال جذب مخاطب در اینترنت هستند. در واقع، آنها اغلب سه برابر بیشتر از سایر انواع مطالب در رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری و لایک دریافت می کنند .

اما چگونه این به ایجاد پیوندهای اقتدار کمک می کند؟ بسیاری از افراد از طریق جستجوی گوگل اینفوگرافیک هایی را پیدا می کنند که از یک مقاله پشتیبانی می کند. در بسیاری از موارد، این افراد اینفوگرافیک را در وب‌سایت‌های خود با پیوندی به منبع به اشتراک می‌گذارند.

ممکن است در گذشته یک کنترل "جاسازی" را در همان صفحه با یک اینفوگرافیک دیده باشید. این توسعه دهنده ای است که پیوند تصویر و همچنین یک بک لینک را برای هر کسی که می خواهد از اینفوگرافیک استفاده کند ارائه می دهد.

این به نوعی مانند یک انتساب به پست اصلی است تا دیگران از آن استفاده کنند.

هنگام ایجاد اینفوگرافیک ، مطمئن شوید که از اطلاعات معتبر و واقعی استفاده می کنید. باعث افزایش شهرت برندها خواهد شد.

مقالات مرتبط با بک لینک را از دست ندهید:

  1. 13 روش برای به دست آوردن لینک های معتبر به وب سایت شما به صورت رایگان
  2. چرا بک لینک ها مهم هستند؟بک لینک چیست؟

5. در شبکه های اجتماعی شرکت کنید

درگیر کردن افراد در رسانه های اجتماعی چیزی فراتر از اشتراک گذاری یک پست یا لایک کردن نظر یک فالوور است. این در مورد " اجتماعی " بودن است . تعامل با مخاطب نه تنها شهرت برند را افزایش می دهد، بلکه بر شناخت نیز تأثیر می گذارد.

کسانی که با یک تجارت راحت تر هستند، اغلب محتوای بیشتری را چه در سایت هایی مانند فیس بوک یا از طریق یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارند.

ارتباط با دیگران در رسانه های اجتماعی باعث می شود طرفداران و دنبال کنندگان احساس کنند که نظر آنها مهم است. این به تقویت اعتماد به یک برند کمک می کند و یک کسب و کار را مرتبط تر می کند و از فرض قدیمی "شرکت های بدون چهره" حذف می کند.

در واقعیت، بیش از 70 درصد از افرادی که تجربه مثبتی از یک کسب و کار در رسانه های اجتماعی دارند، احتمالاً آن را توصیه می کنند. در نتیجه، بک لینک های بیشتری ایجاد می شود.

6. شناسایی رقیب

ایرادی ندارد که کمی در مسابقه شناسایی کنید. این احتمالاً یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری و تنظیم دقیق استراتژی‌های بازاریابی است. اینکه رقابت چگونه پیوندهای اقتدار ایجاد می کند، یک داده ارزشمند است.

به هر حال، شما می خواهید از آنچه که « مرد دیگر » از نظر بازاریابی انجام می دهد، پیشی بگیرید.

شما می توانید تعدادی ابزار را در اینترنت پیدا کنید که از تحقیقات رقابتی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، OpenLinkProfiler.org مفید است اگر می خواهید ببینید چه کسی به URL های رقیب مستقیم شما پیوند می دهد. فقط آدرس مسابقه را وصل کنید و ابزار لینک ها، متن ها، صفحات و خیلی چیزهای دیگر را خراب می کند.

به خاطر داشته باشید که نمی خواهید به سادگی از رویه های مسابقه کپی کنید. شما می خواهید آنها را بهبود بخشید. شما می خواهید چیزهایی را که آنها از دست داده اند پیدا کنید و مطمئن شوید که در بازی جلوتر هستید.

7. استفاده از لینک های شکسته

اینترنت پر از لینک های خراب است. در حالی که ممکن است وب سایت خود را زیر نظر داشته باشید و آن‌ها را همانطور که اتفاق می‌افتند تعمیر کنید، همه این کار را نمی‌کنند. این می تواند یک فرصت طلایی برای استفاده از منابع شما در یک وب سایت معتبر باشد.

در اینجا نحوه استفاده از پیوندهای شکسته به نفع خود آمده است:

یک مقاله با رتبه بالا مرتبط با محتوای خود پیدا کنید.
از DeadLinkChecker.com برای پیدا کردن لینک های شکسته استفاده کنید.
با مالک سایت تماس بگیرید و لینک خراب را به او اطلاع دهید و پیشنهاد دهید از محتوای شما به عنوان جایگزین آن استفاده کند.
مطمئناً باید مقاله را بخوانید تا مطمئن شوید که محتوای شما با مطالب مرتبط است. اگر یک پست شگفت انگیز برای پشتیبانی از مقاله ایجاد کرده اید، صاحب سایت می تواند پیوند را برای هدف قرار دادن وب سایت شما تغییر دهد. در واقع، وب سایت شما حتی ممکن است دوباره در پست های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

8. گسترش بهترین محتوای خود

استفاده مجدد از محتوا، چه در رسانه های اجتماعی و چه هنگام ایجاد مقالات وب سایت، یک روش معمول است. این زمانی است که شما یک مقاله قدیمی و اغلب موفق را انتخاب می کنید و آن را به محتوای اضافی تبدیل می کنید که خوانندگان آن را دوست دارند.

به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان سایت، اگر پستی را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند که بیش از شش ماه پیش ایجاد شده است، به اشتراک بگذارند.

یک راه خوب برای استفاده از محتوای قدیمی برای پیوندهای معتبر جدید، بردن مطالب به رسانه دیگری است. به عنوان مثال، برخی از وبلاگ نویسان از مقالات موفق گذشته برای ایجاد ویدیوهای جدید YouTube استفاده می کنند.

شاید بتوانید یک پست بگیرید و آن را به یک ارائه SlideShare تبدیل کنید .

نکته این است که محتوای قدیمی همچنان می تواند در ایجاد بک لینک موثر باشد. این امر به ویژه اگر محتوای همیشه سبز ایجاد کنید صادق است .

9. نظرات روشنگرانه ای را در مورد سایت های دیگر ارائه دهید

گذاشتن نظرات روشنگرانه به چیزی بیش از گفتن «اول!» نیاز دارد. وقتی YouTuber مورد علاقه شما یک ویدیوی جدید تولید می کند. ارائه نظر روشنگرانه می تواند توجه پدیدآورنده و همچنین کسانی که این بخش را می خوانند جلب کند. این اغلب منجر به هجوم ترافیک بسته به رسانه و محتوا می شود.

با این حال، هنگام پیوند دادن نظرات خود به وب سایت خود، باید مراقب باشید. همه صاحبان سایت از پیوند دادن در بخش نظرات قدردانی نمی کنند و بیانیه شما می تواند حذف شود. مطمئن شوید که با موضوع موضوع سازنده و همچنین محتوای خودتان مرتبط است.

من دیده‌ام که پیوندهای بخش‌های نظرات برای رانندگی ترافیک بسیار خوب کار می‌کنند. به طور تصادفی، صفحات وب که پیوند داده شده بودند نیز در رتبه بندی جستجو بهبود یافتند. در حالی که نمی توانم تضمین کنم که شما همان تجربه را خواهید داشت، اما در گذشته برای اهداف من به خوبی کار می کرد.

10. پیوند جمع بندی

جمع بندی پیوند زمانی است که صاحب وب سایت اطلاعات ارزشمندی را از منابع بسیاری جمع آوری می کند و پیوندهایی را به محتوای عالی در یک صفحه وب ارسال می کند. به عنوان مثال، اگر تمرکز شما بر تناسب اندام باشد، ممکن است در صفحاتی مانند «4 مقاله بهداشتی مورد علاقه ما» قرار بگیرید.

شما می توانید با جستجو در اینترنت بخشی از جمع بندی پیوندها شوید. استفاده از عبارات کلیدی مانند "پیوند جمع بندی"، "بهترین" و اصطلاحات مشابه می تواند به یافتن این وب سایت های معتبر کمک کند.

هنگامی که به یکی از موارد متناسب با محتوای شما برخورد کردید، به سادگی با صاحب سایت تماس بگیرید و مقالات خود را پیشنهاد دهید.

اساسا، یک جمع بندی پیوند شبیه به یک فهرست وب است که بر روی یک مکان خاص متمرکز شده است. هنگامی که به دنبال آنها هستید، مطمئن شوید که از رایج ترین و موثرترین کلمات کلیدی استفاده می کنید. این به شما کمک می کند وب سایت هایی را پیدا کنید که مشابه هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که URL شما را در یک جمع بندی قرار دهند.

11. استفاده از "Help a Reporter Out"

Help a Reporter Out ، یا HARO، سایتی است که کارشناسان و روزنامه نگاران از هر نوع را به هم متصل می کند. این پلتفرمی است که هم به خبرگزاری ها و هم به کسانی که به عنوان منابع قوی تلقی می شوند کمک می کند.

در واقع، بسیاری از افراد با نام بردن خود به عنوان متخصص در زمینه خود، موفقیت زیادی را تجربه کرده اند.

در اینجا مثالی از این است که HARO چقدر می تواند قدرتمند باشد. یک وکیل خاص به دلیل ارتباط با HARO به عنوان منبع در وال استریت ژورنال نقل شد. به دلیل شایعات معتبر در خبرگزاری محبوب، شرکت حقوقی با هجوم مشتریان مواجه شد.

برای استفاده از HARO، باید به سوالات خبرنگاران و روزنامه نگاران پاسخ دهید. شما روزانه چندین ایمیل دریافت می‌کنید و در صورت اطلاع از مطالب درخواستی، می‌توانید به یکی از آنها پاسخ دهید.

این کار کمی بیشتر است، اما پتانسیل ایجاد تعامل زیادی با برند و محتوای شما دارد.

12. وبلاگ نویسی مهمان

تا زمانی که وبلاگ ها در سراسر اینترنت پخش می شوند، نوشتن مهمان برای این سایت ها یک روش رایج بوده است. حتی پس از تغییر الگوریتم موتورهای جستجو، هنوز هم یکی از رایج ترین روش های ایجاد لینک است.

در این پلتفرم، شما محتوایی را برای وب سایت شخص دیگری می نویسید که به تنهایی با مقالات مرتبط است. صاحب وبلاگ معمولا اجازه می دهد یک یا چند لینک به سایت شما به عنوان جبرانی برای نوشتن یک قطعه خوب بازگردد. این پیوند به عنوان تقویت کننده سئو و همچنین شناخت در بین مخاطبان هدف عمل می کند.

در مورد جایگاه سایت خود در موتورهایی مانند گوگل تحقیق کنید که عبارت "وبلاگ نویسی مهمان" را به دنبال دارد. ممکن است به معنای واقعی کلمه صدها سایت را بیابید که فرصت نوشتن محتوای با کیفیت را در ازای بک لینک ارائه می دهند. برخی از آنها حتی ممکن است برای تلاش شما پول نقد بپردازند، اگرچه این موارد بسیار نادر است.

13. از سایت های بازخورد وب سایت استفاده کنید

سایت های بازخورد با اجازه دادن به شما برای ارسال URL خود و درخواست ورودی از بازدیدکنندگان کار می کنند. اینها می‌توانند به شکل نظرسنجی، بررسی‌های کتبی یا مشارکت‌های ساده در سبک رأی‌گیری مثبت باشند. نکته این است که مردم به سایت شما امتیاز دهند و در مورد تنظیمات نظر بدهند.

این چگونه به بک لینک ها کمک می کند؟ بسیاری از این پلتفرم ها به شما این امکان را می دهند که پیوند خود را در فرم ارسال قرار دهید. اگرچه ممکن است به اندازه لینک‌های معتبر از وب‌سایت‌های بسیار محبوب برای سئو کار نکند، اما راهی را برای افراد دیگر فراهم می‌کند تا محتوای شما را مستقیماً مشاهده کنند.

با وارد کردن عبارت «ابزار بازخورد» در سایت‌هایی مانند گوگل، می‌توانید اپلیکیشن‌های آنلاین زیادی برای نظرسنجی از مخاطبان پیدا کنید. ممکن است مجبور شوید کمی در اطراف جستجو کنید تا بتوانید بک لینک خوبی را پیدا کنید.

از مقالات مرتبط دیدن کنید:

   15 روش اصولی برای ایندکس شدن وب سایت شما توسط گوگل

آیا همه ما نمی خواهیم در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید هم رتبه اول؟ احتمالاً صاحب وب سایتی وجود ندارد...

   15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...

   25 راه اصولی برای افزایش بازدید ارگانیک وب سایت

از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارند و احتمالاً به شما...

   27 روش بدون زحمت برای بهبود CTR در 3 دقیقه

آیا در ایجاد ترافیک و کلیک به وب سایت خود مشکل دارید؟ اگر بله، یکی از دلایل می تواند به دلیل...


برای تقویت سئو لینک های معتبر دریافت کنید
برخی از روش های قدیمی ایجاد بک لینک دیگر کار نمی کنند. موتورهای جستجو بیشتر به کیفیت علاقه دارند تا کمیت. یک خرید بک لینک از یک سایت فوق العاده محبوب و معتبر از بسیاری از لینک های وبلاگ هایی که به سختی محتوایی در آنها وجود دارد، تأثیرگذارتر است.

تلاش کنید تا سایت های بزرگتر و افراد مشهور را جذب کنید تا روی محتوای شما تمرکز کنند. ترافیک و تعامل را بسیار بهبود می بخشد.

1401/03/13

  • 1035 Uživatelům pomohlo
Byla tato odpověď nápomocná?

Související články

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...