مرکز آموزش 25 راه اصولی برای افزایش بازدید ارگانیک وب سایت شیک رنک

25 راه اصولی برای افزایش بازدید ارگانیک وب سایت


از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارند و احتمالاً به شما خواهند گفت «مشتریان بیشتر». چه چیزی اغلب پس از مشتریان در لیست آرزوهای یک کسب و کار قرار می گیرد؟ ترافیک بیشتر به سایت آنها. راه های زیادی وجود دارد که می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید ، و در پست امروز، 25 مورد از آنها را بررسی می کنیم، از جمله چندین راه برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان.

ترافیک وب سایت خود را به جاده تنهایی افزایش دهید
1. تبلیغات کنید
این یکی بسیار واضح است، ما ابتدا به آن نگاه می کنیم. جستجوی پولی یا تبلیغات ادوردز، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی ( سازنده تبلیغات هوشمند ما را امتحان کنید !) همه راه‌های عالی برای جذب بازدیدکننده ، ساختن نام تجاری و نمایش سایت شما در مقابل دیدگان مردم هستند. استراتژی های پولی خود را مطابق با اهداف خود تنظیم کنید - آیا فقط ترافیک بیشتری می خواهید یا به دنبال افزایش تبدیل نیز هستید؟ هر یک کانال پولی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین قبل از دستیابی به کارت اعتباری خود، به دقت در مورد اهداف خود فکر کنید.

اگر امیدوارید که ترافیک بیشتر به سایت شما منجر به فروش بیشتر شود، باید بالا را هدف گذاری کنید کلمات کلیدی تجاری به عنوان بخشی از استراتژی های جستجوی پولی خود هدف قرار دهید. بله، رقابت برای این عبارات جستجو می‌تواند شدید (و گران‌قیمت) باشد، اما بازده آن می‌تواند ارزشش را داشته باشد.

2. اجتماعی شوید
تولید محتوای عالی و امید به اینکه مردم آن را پیدا کنند کافی نیست – شما باید فعال باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب‌سایت، استفاده از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود است . توییتر برای پیوندهای کوتاه، سریع (و وسوسه انگیز) ایده آل است، در حالی که تبلیغات +Google می تواند به سایت شما کمک کند تا در نتایج جستجوی شخصی نشان داده شود و به ویژه در جایگاه های B2B موثر به نظر می رسد. اگر یک شرکت تولید محصولات B2C هستید، ممکن است با سایت‌های اجتماعی پرتصویر مانند Pinterest و Instagram جذابیت خوبی پیدا کنید. در اینجا توصیه های بیشتری برای استفاده بهینه از بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است .

ترافیک را به آیکون های رسانه های اجتماعی وب سایت خود افزایش دهید

3. آن را مخلوط کنید
هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد، علیرغم آنچه برخی از شما می خواهند باور کنید. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را تا حد امکان برای انواع مختلف خوانندگان جذاب کنید. پست‌های وبلاگ کوتاه‌تر و مبتنی بر اخبار را با محتوای طولانی و همچنین ویدیو، اینفوگرافیک و داده‌محور پراکنده کنید. قطعات برای حداکثر تأثیرگذاری در میان بگذارید.

4. سرفصل های مقاومت ناپذیر بنویسید
سرفصل ها یکی از مهم ترین بخش های محتوای شما هستند. بدون یک عنوان قانع کننده، حتی جامع ترین پست وبلاگ خوانده نمی شود . به هنر تیتر نویسی مسلط شوید . به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب بیش از بیست عنوان مختلف می نویسند قبل از اینکه در نهایت به عنوانی که بیشترین ترافیک را ایجاد می کند، تصمیم بگیرند، بنابراین قبل از زدن "انتشار" به دقت در مورد تیتر خود فکر کنید.

5. به SEO On-Page توجه کنید
فکر می کنید سئو مرده است؟ دوباره فکر کن بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و ارزشمند است. آیا از متن جایگزین تصویر بیشترین استفاده را می کنید؟ آیا پیوندهای داخلی به محتوای جدید ایجاد می کنید؟ چه در مورد توصیف متا ؟ بهینه سازی برای سئو داخلی نیازی به زمان زیادی ندارد و می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک شما کمک کند.

6. کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید
آیا کلمات کلیدی پرمحتوا و پایه های کلیدواژه محبوب خود را پوشش داده اید؟ سپس نوبت به هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند نیز می رسد. کلمات کلیدی طولانی اکثر جستجوهای وب را تشکیل می دهند، به این معنی که اگر آنها را به عنوان بخشی از جستجوی پولی یا تلاش های سئو خود هدف قرار ندهید، از دست می دهید.

ترافیک وب سایت خود را با دم بلند افزایش دهید

7. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید
قبل از اینکه بگویید - نه، وبلاگ نویسی مهمان واقعی ، علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، مرده نیست . ایمن کردن یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ را به وب سایت شما افزایش دهد و به ایجاد برند شما در معامله کمک کند. اما هشدار داده شود - استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته به شدت تغییر کرده است و تاکتیک های هرزنامه می تواند منجر به مجازات های سخت شود. با توجه ادامه بدهید.

8. دیگران را به وبلاگ مهمان در سایت خود دعوت کنید
وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال محتوا به وبلاگ‌های دیگر، از افراد در جایگاه خود دعوت کنید تا در سایت خود وبلاگ نویسی کنند . آنها احتمالا مقاله مهمان خود را به اشتراک می گذارند و به آن لینک می دهند، که می تواند خوانندگان جدیدی را به سایت شما بیاورد. فقط مطمئن باشید که فقط محتوای با کیفیت بالا و اصلی را بدون لینک های هرزنامه ارسال می کنید، زیرا گوگل در حال جلوگیری از وبلاگ نویسی مهمان با کیفیت پایین است.

9. به دنبال ترافیک ارجاعی یا بازدید رفرال بروید
به جای تلاش برای متقاعد کردن سایت های دیگر برای پیوند دادن به شما (فرایندی خسته کننده و وقت گیر)، محتوایی ایجاد کنید که فقط التماس می کند که به شما پیوند داده شود.

وقتی لری در مورد ضربات ضرب المثلی که eBay از آپدیت پاندا گوگل گرفت، نوشت ، ما موفق شدیم پیوندی را از Ars Technica در بخش Editor's Pick در کنار پیوندهایی به نیویورک تایمز و نشنال جئوگرافیک ایمن کنیم. نه خیلی کهنه - و نه افزایشی در ترافیک ارجاع حاصل شد. در این پست بیاموزید که چه نوع پیوندهایی ترافیک ارجاع زیادی را ارسال می کنند و چگونه آنها را دریافت کنید .

ترافیک داده های تجزیه و تحلیل پیوند ارجاع وب سایت خود را افزایش دهید
10. مطالب را به لینکدین ارسال کنید
لینکدین خیلی بیشتر از ابزاری برای یافتن شغل دیگری شده است. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای جهان اکنون به تنهایی یک پلت فرم انتشار ارزشمند است، به این معنی که شما باید به طور منظم محتوا را در لینکدین ارسال کنید . انجام این کار می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و همچنین نمایه شما را در صنعت خود افزایش دهد – به خصوص اگر دنبال کنندگان متوسط ​​تا زیاد داشته باشید.

ترافیک وب سایت خود را به پروفایل لری کیم لینکدین افزایش دهید
11. Schema Microdata را پیاده سازی کنید
پیاده‌سازی طرحواره (یا فرمت میکروداده دیگری) لزوماً ترافیک وب‌سایت شما را به تنهایی افزایش نمی‌دهد، اما پیدا کردن و فهرست‌بندی صفحات شما را برای ربات‌های موتور جستجو آسان‌تر می‌کند . یکی دیگر از مزایای استفاده از طرحواره برای سئو این است که می تواند منجر به قطعات غنی سایت بهتر شود، که می تواند نرخ کلیک را بهبود بخشد.

12. لینک داخلی
قدرت نمایه پیوند شما صرفاً با تعداد سایت هایی که به شما پیوند می دهند تعیین نمی شود - همچنین می تواند تحت تأثیر ساختار پیوند داخلی شما قرار گیرد . هنگام ایجاد و انتشار محتوا، حتماً مراقب فرصت های پیوندهای داخلی باشید. این نه تنها به سئو کمک می کند، بلکه منجر به تجربه بهتر و مفیدتر برای کاربر می شود - سنگ بنای افزایش ترافیک وب سایت شما.

13. مصاحبه با رهبران فکری صنعت
فکر می کنید مصاحبه ها فقط برای لیگ های بزرگ است؟ اگر فقط از آنها بپرسید، شگفت زده خواهید شد که چند نفر حاضرند با شما صحبت کنند. ایمیل هایی را برای درخواست مصاحبه برای رهبران فکری صنعت خود ارسال کنید و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید . تشخیص نام نه تنها اعتبار شما را افزایش می دهد و ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد، مصاحبه شونده احتمالاً محتوا را نیز به اشتراک می گذارد و دامنه آن را بیشتر می کند.

ترافیک را به مفهوم رهبری فکری وب سایت خود افزایش دهید

14. از بازاریابی ایمیلی غافل نشوید
بسیاری از کسب و کارها بر روی جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز شده اند که روش های سنتی تر را فراموش می کنند. بازاریابی ایمیلی می تواند ابزار قدرتمندی باشد و حتی یک انفجار ایمیل نسبتاً موفق می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در ترافیک شود. فقط مراقب باشید مردم را با ایمیل های بی امان درباره تک تک به روز رسانی های کسب و کار خود بمباران نکنید. همچنین، قدرت بازاریابی دهان به دهان را نادیده نگیرید ، به ویژه از سوی افرادی که از محصولات یا خدمات شما لذت می برند. یک یادآوری ایمیل دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید می تواند به شما در افزایش ترافیک نیز کمک کند.

15. مطمئن شوید که سایت شما ریسپانسیو است
روزهایی که مرور اینترنت منحصراً بر روی رایانه های شخصی رومیزی انجام می شد، مدت هاست گذشته است. امروزه، افراد بیشتری نسبت به قبل از دستگاه‌های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می‌کنند، و اگر بازدیدکنندگان خود را مجبور کنید که سایت شما را به هم نزدیک کنند و به سمت آن حرکت کنند، اساساً به آنها می‌گویید که به جای دیگری بروند. حتی اگر یک وب‌سایت ساده دارید، باز هم باید مطمئن شوید که در طیف وسیعی از دستگاه‌ها ، از جمله گوشی‌های هوشمند کوچک‌تر ، قابل دسترس و قابل مشاهده است .

16. مطمئن شوید که سایت شما سریع است
آیا تا به حال پیدا کرده اید که سی ثانیه منتظر بمانید تا یک صفحه وب بارگذاری شود؟ من هم نه. اگر بارگذاری سایت شما برای همیشه طول بکشد، نرخ پرش شما بسیار بالا خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما تا حد امکان از نظر فنی بهینه شده اند ، از جمله اندازه فایل تصویر، ساختار صفحه و عملکرد افزونه های شخص ثالث. هر چه سایت شما سریعتر بارگذاری شود، بهتر است.

ترافیک را به آیکون نوار بارگذاری 8 بیتی وب سایت خود افزایش دهید
17. ایجاد حس اجتماعی
مردم می خواهند نظر خود را بیان کنند و در مورد موضوعاتی که با اشتیاق در مورد آنها احساس می کنند، فکر کنند، بنابراین ایجاد یک انجمن در سایت شما یک راه عالی برای شروع گفتگو و افزایش ترافیک وب سایت شما است. یک سیستم نظر دهی قوی را از طریق راه حل های شخص ثالث مانند نظرات فیس بوک یا Disqus پیاده سازی کنید، یا یک انجمن اختصاصی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان می توانند سؤال بپرسند. فراموش نکنید که جامعه خود را برای اطمینان از رعایت حداقل استانداردهای آراستگی مدیریت کنید .

18. در بخش نظرات خود را به گوش دیگران برسانید
شما احتمالاً حداقل از چند سایت مرتبط با تجارت شما به طور منظم بازدید می کنید، پس چرا به گفتگو ملحق نمی شوید؟ نظر دادن لزوماً فوراً باعث افزایش سریع ترافیک ارجاع نمی شود، اما ایجاد نامی برای خود با ارائه نظرات روشنگرانه و قابل تأمل در وبلاگ ها و سایت های صنعتی یک راه عالی برای نشان دادن نام شما است - که متعاقباً می تواند منجر به ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. فقط به یاد داشته باشید که مانند پست مهمان، کیفیت و ارتباط کلیدی است - شما باید با سایر افراد در جایگاه خود در ارتباط باشید، نه اینکه لینک های اسپم را در وب سایت های غیر مرتبط رها کنید.

ترافیک بخش نظرات وب سایت خود را افزایش دهید

19. داده های تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید
گوگل آنالیتیکس منبع ارزشمندی از داده ها در مورد تقریباً هر جنبه قابل تصوری از سایت شما است، از محبوب ترین صفحات شما گرفته تا جمعیت شناسی بازدیدکنندگان. معیارهای سئوی خود را به دقت زیر نظر داشته باشید و از این اطلاعات برای اطلاع رسانی استراتژی های تبلیغاتی و محتوایی خود استفاده کنید. به پست ها و صفحاتی که بیشترین محبوبیت را دارند توجه کنید. داده های بازدیدکنندگان را بررسی کنید تا ببینید ترافیک سایت شما چگونه، کجا و چه زمانی از آن می آید.

20. در شبکه های اجتماعی فعال شوید
تنها به اشتراک گذاری محتوا از طریق کانال های اجتماعی کافی نیست - شما باید به طور فعال در جامعه نیز شرکت کنید. حساب توییتر دارید؟ سپس با هشتگ های مرتبط به بحث های گروهی بپیوندید. آیا مخاطبان شما روی پست های فیسبوک شما نظر می گذارند ؟ به سوالات پاسخ دهید و با خوانندگان خود در ارتباط باشید. هیچ چیز سریع‌تر از استفاده از رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یک کانال پخش، مردم را خاموش نمی‌کند - از رسانه‌های اجتماعی همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده کنید و در واقع با طرفداران خود در تعامل باشید.

21. محتوای خود را به سایت های جمع آوری کننده ارسال کنید
اولاً، یک سلب مسئولیت - Reddit و سایر سایت‌های مشابه را به امید اینکه به جک‌پات ترافیک ارجاع دست پیدا کنید، اسپم نکنید، زیرا این اتفاق نخواهد افتاد. اعضای جوامعی مانند Reddit به طرز فوق‌العاده‌ای در ارسال هرزنامه‌هایی که به عنوان لینک‌های قانونی پنهان می‌شوند، آگاه هستند، اما هرازگاهی، ارسال لینک‌هایی که این مخاطبان واقعاً مفید خواهند بود، ضرری ندارد. یک subreddit مربوطه را انتخاب کنید، محتوای خود را ارسال کنید، سپس ترافیک ورودی را تماشا کنید.

ترافیک سایت های جمع آوری اخبار وب سایت خود را افزایش دهید
22. ویدئو را در استراتژی محتوای خود بگنجانید
محتوای مبتنی بر متن همه خوب و خوب است، اما ویدیو می‌تواند دارایی ارزشمندی هم در جذب بازدیدکنندگان جدید و هم جذاب‌تر کردن سایت شما باشد. داده ها نشان می دهد که حفظ اطلاعات برای مطالب بصری به طور قابل توجهی بیشتر از متن است، به این معنی که بازاریابی ویدیویی راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان - و حفظ - و افزایش ترافیک به وب سایت شما در همان زمان است.

23. در مورد رقابت تحقیق کنید
اگر از نرم‌افزاری مانند BuzzSumo برای بررسی وضعیت رقبایتان استفاده نکرده‌اید، با ضرر بزرگی مواجه هستید. این سرویس‌ها عملکرد اجتماعی سایت‌ها و محتوای خاص را جمع‌آوری می‌کنند تا به شما یک دید اجمالی از موضوعاتی که با خوانندگان طنین‌انداز می‌شوند و مهم‌تر از همه، در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند، ارائه دهند. آنچه را که مردم می خوانند (و درباره آن صحبت می کنند) پیدا کنید و از آن نوع محتوا برای آوردن ترافیک به وب سایت خود تقلید کنید.

ترافیک صفحه نتایج buzzsumo وب سایت خود را افزایش دهید
24. میزبان وبینارها
مردم عاشق یادگیری هستند و وبینارها راهی عالی برای انتقال خرد شما به مخاطبان مشتاقانه شما هستند. همراه با یک کمپین تبلیغات اجتماعی موثر، وبینارها یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت شما هستند. یک یا چند هفته قبل از زمان، یک ایمیل ارسال کنید، و همچنین یک یادآوری "آخرین فرصت ثبت نام" یک روز قبل از وبینار. حتماً ارائه را برای مشاهده بعدی بایگانی کنید و وبینارهای خود را به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. اگر می‌خواهید چگونه یک وبینار انجام دهید ، برای دریافت نکاتی روی پیوند کلیک کنید.

25. در کنفرانس ها شرکت کنید
در هر صنعتی که هستید، به احتمال زیاد حداقل یک یا دو همایش و کنفرانس اصلی مرتبط با تجارت شما وجود دارد. شرکت در این رویدادها ایده خوبی است - صحبت کردن در آنها حتی بهتر است. حتی یک مکالمه خوب در نیمه راه یک راه عالی برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض دید قابل توجهی برای سایت شما است.
پایان

2 کاربر این را مفید یافتند
بازدید: 123
نویسنده: شیک رنک
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟
به عملکرد ما چه امتیازی می دهید ؟
لینک کوتاه مقاله: https://chicrank.ir/knowledgebase/69
کد: 69

مقالات مربوطه

آموزش تکنیک های ارتقا نرخ کلیک و افزایش CTR و تعریف Impression

تعریف CTR و Impressionبطور خلاصه CTR مخفف عبارات click Through Rate که در بین وبمستران ایران...

Google RankBrain چیست؟

DATE GOOGLE تائید وجود RANKBRAIN: 26 اکتبر 2015RankBrain جزء الگوریتم اصلی گوگل است که از یادگیری...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

چرا بک لینک ها مهم هستند؟بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟پیوندهای پشتیبان (همچنین به عنوان "پیوندهای ورودی" ، "پیوندهای ورودی" یا "پیوندهای...

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

لوگو شیک رنک

سامانه شیک رنک از سال 1393 با آغاز فعالیت خود و ارائه سرویس های متنوع جهت بهبود و توسعه کسب کارهای مجازی بصورت چشمگیری در سطح وب ایران را توسعه و گسترش داده است.


☜این سامانه با بالاترین سطح کیفیت سرویس ها مطابق جدید ترین الگوریتم های Google در حوزه "ارتقا و توسعه کسب کارهای مجازی" از جمله ارتقا رتبه سایت - افزایش جایگاه سایت در گوگل جهت توسعه و ارتقا آنها فعالیت دارد .
با سپردن میزبان مناسب سئو سایت خود به مجموعه با سابقه از جمله شیک رنک با بیش از 8 سال تجربه مفید در زمینه توسعه کسب کارهای مجازی به ارتقا ماهیت و جایگاه و موفقیت سایت و کسب کار خود رونق دهید .


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت متعلق به شیک رنک است.