هدف جستجو SEO (یا هدف کلمه کلیدی) برای به حداکثر رساندن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار مهم است.
وقتی در گوگل جستجو می کنیم، هدفی داریم. ما می خواهیم یک محصول پیدا کنیم، یک مهارت بیاموزیم و یک موضوع را درک کنیم. نه بیکار است و نه تصادفی.
با این حال، اغلب اوقات، وقتی کلمات کلیدی را شناسایی می کنیم، فقط به حجم و رقابت نگاه می کنیم. کلمات کلیدی با هدف بالا - اصطلاحاتی که واقعاً دنبال آنها هستید - به نفع قرار گرفتن در معرض بیشتر نادیده گرفته می شوند. اما چه بهتر، 10000 نمایش تنها با 100 کلیک یا 5000 نمایش منجر به 500 کلیک.
بدیهی است که ما به دنبال دومی هستیم زیرا در سئو (مانند بسیاری از چیزهای زندگی) شما کیفیت را به کمیت می خواهید .
در این مقاله، ما به هدف کلمه کلیدی می پردازیم. ما توضیح خواهیم داد که کلمات کلیدی با هدف بالا چیست، انواع هدف جستجو، و اینکه چگونه استراتژی های سئو با هدف جستجو برای همه مشاغل بهینه هستند.
سئو با هدف جستجو چیست؟
سئوی هدف جستجو، کلمات کلیدی با هدف بالا، هدف کلمه کلیدی، انواع هدف جستجو، سئوی هدف جستجو
سئوی خود را بالا ببرید! یک مشاوره رایگان با کارشناسان سئوی هدف جستجوی ما برنامه ریزی کنید!
هدف جستجو، با نام مستعار کلمه کلیدی intent، هدف جستجوگر زمانی است که عبارتی را در گوگل وارد می کند. اگر به دنبال «ایدههایی برای شام» هستید، مشخص است که چه میخواهید. اما سایر کلمات کلیدی می توانند مبهم باشند. جستجوی «غذا در دنور» میتواند به این معنا باشد که شما سوپرمارکتها، بازارهای کشاورزان، رستورانها یا حتی آماری از تولیدات کشاورزی میخواهید.
هدف کلمه کلیدی برای کسب و کارها بسیار مهم است - این نحوه جدا کردن جستجوگران علاقه مند به محصول یا خدمات شما از کسانی است که به آنها علاقه ندارند.
زمانی که کلمات کلیدی با هدف بالا را شناسایی می کنیم تا نسبت تبدیل خود را به حداکثر برسانیم، درگیر سئوی هدف جستجو هستیم. ساده است!
انواع هدف جستجو برای سئو
موتورهای جستوجو مجموعهای از خواستهها و نیازهای مختلف را مدیریت میکنند. این یک فرآیند غیرقابل پیش بینی است. اما، وقتی آن را تجزیه می کنید، چهار نوع اصلی هدف جستجو وجود دارد:
1. هدف جستجوی اطلاعاتی
جستجوگران میخواهند یک واقعیت یا اطلاعات تحقیق را در اوایل قیف فروش بدانند. به عنوان مثال، " چگونه فروشگاه shopify را تبلیغ کنم" یا " چگونه یک کد qr برای کسب و کار خود دریافت کنم ".
2. هدف جستجوی ناوبری
جستجوگران می خواهند یک وب سایت خاص پیدا کنند، به عنوان مثال، CNN، YouTube، یا Clicta Digital .
3. هدف جستجوی تراکنش
جستجوگران میخواهند یک سایت یا صفحه خاص را جستجو کنند و قصد دارند چیزی بخرند، به عنوان مثال، "شورت مردانه آنلاین".
4. هدف جستجوی تجاری
جستجوگران می خواهند به طور فعال محصولات، خدمات یا برندها را بررسی کنند. جستجوگرانی که این کلمات کلیدی را تایپ می کنند تمایل به خرید یک محصول یا خدمات یا تکمیل یک عمل در آینده نزدیک دارند. به عنوان مثال، "شلوار دویدن برای مردان".
برای کسب و کارها، کلمات کلیدی با هدف بالا همیشه کلمات کلیدی معاملاتی و تجاری هستند.
آنها پولساز هستند از آنجایی که هدف کلمه کلیدی خرید است، ما منابع را برای مشتری که می خواهد یک سایت یا یک واقعیت پیدا کند هدر نمی دهیم.
به این معنا نیست که بگوییم انواع دیگر هدف جستجو ارزشی ندارند - آنها فقط با هدف تجاری هدایت نمی شوند.
وبلاگ های پیشنهادی: چگونه یک قیف بازاریابی محتوا ایجاد کنیم که تبدیل شود و کپی رایتینگ چیست؟ چگونه با کپی رایتینگ دیجیتال فروش را افزایش دهیم .
نمونه هایی از کلمات کلیدی تراکنش با هدف بالا
همانطور که همه انواع هدف جستجو یکسان نیستند، همه جستجوهای تراکنشی مشابه نیستند.
در واقع، میتوانیم این کلمات کلیدی با هدف بالا را به دو دسته تقسیم کنیم: کلمات کلیدی «محصول» و کلمات کلیدی «اکنون بخر».
کلمات کلیدی "محصول".
نام همه چیز را می گوید - آنها کلمات کلیدی مربوط به یک محصول هستند.
مثالهای رایج عبارتند از: «بهترین [محصول]»، «[محصول] در [شهر]»، یا «[محصول] در نزدیکی من».
اما تنوع زیادی در این دسته وجود دارد. جستجوهای مارک، دسته بندی محصولات (به عنوان مثال، شورت های در حال اجرا یا خدمات سئو) و جستجوهای محصول خاص را خواهید یافت.
در کنار عباراتی مانند "بهترین" یا "نزدیک به من"، کلمات کلیدی زیر را با نام محصول خود ترکیب کنید تا هدف جستجوی خود را SEO به حداکثر برسانید:
بالا
بهترین
نزدیک من یا نزدیک تو
مقایسه
جایگزین، گزینه ها)
مرور
به هر تحلیلگر کلمه کلیدی بروید، چنین کلمات کلیدی را خواهید دید که به طور معمول حجم بالایی دارند. حتی اصطلاحات ضعیفتر مانند «مقایسه» یا «بازبینی» نرخ تبدیل بالایی را به همراه دارند.
کلمات کلیدی "الان بخرید".
هنگامی که مشتریان به سمت عمل هدایت شوند، با استفاده از این کلمات کلیدی جستجو می کنند. آنها بسیار مورد توجه هستند، زیرا تبدیل چنین جستجوگرانی بسیار آسان تر است.
به جستجوهایی مانند «خرید [نام محصول]» یا «استخدام [خدمات]» فکر کنید.
انتخاب عبارت مناسب «اکنون خرید کنید» برای اطمینان از آماده بودن کلمه کلیدی شما برای تبدیل بسیار مهم است. بالاخره شما نه دکتر می خرید و نه تی شرت کرایه می کنید.
از مقالات پرطرفدار آموزش سئو زیر دیدن کنید:
15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل
اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...
آیا برای افزایش فروش به ایده های غیرقابل پیش بینی نیاز دارید؟ بیایید صادق باشیم – تمام تلاشهای...
25 راه اصولی برای افزایش بازدید ارگانیک وب سایت
از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارند و احتمالاً به شما...
27 روش بدون زحمت برای بهبود CTR در 3 دقیقه
آیا در ایجاد ترافیک و کلیک به وب سایت خود مشکل دارید؟ اگر بله، یکی از دلایل می تواند به دلیل...
40 روش منحصر به فرد برای افزایش بازدید وب سایت
وقتی صحبت از افزایش بازدید سایت می شود، هر چه بیشتر باشد، بهتر است. بخشی از کار شما به عنوان یک...
در اینجا چند نمونه رایج آورده شده است:
خرید کنید
استخدام
اجاره
معاملات)
کوپن(ها)
ارسال رایگان
تخفیف
مشاوره رایگان
حتی می توانید کلمات کلیدی خاص تری را با هدف بسیار بالا پیدا کنید، به عنوان مثال، "یک وکیل در نزدیکی من استخدام کنید". شما رقابت کمتری برای چنین اصطلاحاتی خواهید یافت.
وبلاگ های پیشنهادی : بازاریابی دیجیتال چیست؟ اصول دیجیتال در بازاریابی ، مزایای Google برای کسب و کار من ، و نحوه یافتن نقشه سایت برای وب سایت خود .
چگونه بهترین کلمات کلیدی سئو با هدف جستجو را پیدا کنیم
استفاده از نکات ذکر شده در بالا یک راه عالی برای ابداع کلمات کلیدی است. با این حال، فقط به این دلیل که خوب به نظر می رسد به این معنی نیست که مردم واقعاً آن را جستجو می کنند. شما باید بررسی کنید.
از محقق کلمات کلیدی استفاده کنید
ابزارهای کمی نسبت به محققان معتبر کلمات کلیدی در یافتن کلمات کلیدی با هدف بالا بهتر هستند.
استفاده از آنها نیز ساده است.
رایج ترین آنها عبارتند از:
Google Keyword Planner
Moz
Ahrefs
Word Tracker.
مهم نیست کدام یک را انتخاب می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی مربوطه را جستجو کنید.
همیشه خوب است که با محصول یا خدمات خود شروع کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی با هدف بالا را با استفاده از قوانین بالا شناسایی کنید.
به یاد داشته باشید - همه چیز در مورد هدف جستجوی خریدار شما است.
آزمایش A/B بین کلمات کلیدی مختلف
آیا برای تصمیم گیری بین کلمات کلیدی مختلف تلاش می کنید؟ همه آنها را امتحان کنید. تست A/B جایی است که شما یکی را برای مدت معینی امتحان می کنید، سپس دیگری را امتحان می کنید.
می توانید نتایج را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام عملکرد بهتری دارد. ابزارهایی مانند Google Optimize به طور خاص برای کمک به تست صفحه فرود طراحی شده اند.
جستجوی گوگل انجام دهید
توصیه های جستجوی گوگل تصادفی نیستند. آنها از دادهها استفاده میکنند تا مواردی را که افراد دیگر جستجو میکنند، یعنی بالاترین عبارات جستجو شده را توصیه کنند. در سراسر توصیه های مربوط به محصول یا خدمات خود نگاه کنید تا کلمات کلیدی با هدف بالا را پیدا کنید.
این یک راه فوق العاده برای استفاده از داده های داخلی – و بسیار محرمانه – گوگل است.
سپس می توانید این عبارات جستجو را از طریق یک ابزار کلیدواژه اجرا کنید تا دوباره بررسی کنید که برای شما مناسب هستند.
با سئوی هدف جستجو، تبدیل ها را افزایش دهید!
هدف کلمه کلیدی را نادیده بگیرید، و از خریداران پس از محصول خود غافل می شوید. در حالی که رفتن به دنبال کلمات کلیدی هدف جستجوی آموزنده می تواند مفید باشد، اما زمانی که هدف شما فروش است - هدف جستجوی تراکنشی راهی است که می توانید انجام دهید.
کلمات کلیدی مختلف را امتحان کنید و نتایج را ببینید. با استفاده از نکات ما، تضمین میکنید که نسبت تبدیل خود را افزایش دهید. این بهترین راه برای انجام سئو با هدف جستجو است!
1401/06/17