20 ایده برتر برای افزایش فروش

20 ایده برتر برای افزایش فروش


آیا برای افزایش فروش به ایده های غیرقابل پیش بینی نیاز دارید؟ بیایید صادق باشیم – تمام تلاش‌های بازاریابی خارج از چارچوب شما – پست‌های رسانه‌های اجتماعی، استراتژی‌های سئو و تولید محتوا در مورد یک چیز است: افزایش فروش.

شما می خواهید مشتریان از سایت یا فروشگاه شما بازدید کنند، محصول شما را بخرند و سود شما را افزایش دهند. چرا تظاهر؟

ایده های خارج از جعبه برای افزایش فروش، نحوه افزایش فروش، افزایش فروش
به جز، دانستن چگونگی افزایش فروش آسان تر از انجام دادن است. اگر یک رویکرد بی‌خطر وجود داشت، همه آن را انجام می‌دادند.

در واقع، فکر کردن به ایده‌های خارج از جعبه برای افزایش فروش، اغلب باعث می‌شود صاحبان کسب‌وکار سرشان را خاردار کنند.

به هر حال، شما سعی می کنید از رقبای خود جلوتر بمانید. این تمام هدف فکر کردن از مغز است! نگران نباشید؛ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

20 ایده برتر برای افزایش فروش


ما به شما اجازه می دهیم تا با بیست ایده برتر خود برای افزایش فروش آشنا شوید. بنابراین، دیگر هرگز نخواهید پرسید که چگونه فروش را افزایش دهید. فقط به هیچ کس دیگری نگو! بیایید شیرجه بزنیم

افزایش فروش با بازاریابی محتوا


1. بصری بروید


محتوای سئوی خود را با یک عکس، گیف یا ویدیو ادویه کنید تا علاقه آنها را جلب کنید. همه چیز در مورد جذاب نگه داشتن محتوای شما از نظر بصری است. در واقع، پست های فیس بوک با عکس به طور متوسط ​​37 درصد افزایش در تعامل دریافت می کنند.

2. ویدیو را در آغوش بگیرید

ویدیو آینده محتوا است. با ایجاد آموزش های ویدئویی، مصاحبه، مشاوره و موارد دیگر از منحنی جلوتر بمانید. نرخ نگهداری اطلاعات بصری 65 درصد در مقایسه با 10 درصد برای اطلاعات مبتنی بر متن است.

3. با داده های خود بازی کنید

اینفوگرافیک نمودارها و نمودارهای تصویری. فهرست‌بندی بی‌پایان آمار خوب است، اما هیچ چیز بهتر از نمایش بصری داده‌ها باعث ایجاد تعامل نمی‌شود.

4. صدای خود را توسعه دهید

پیدا کردن صدای برند شما بسیار مهم است. شما می خواهید از بین جمعیت متمایز شوید. آیا شما سرگرم کننده، عجیب و غریب، آموزنده، آموزشی، یا حرفه ای هستید؟ توسعه صدای شما بخش مهمی از یادگیری نحوه افزایش فروش است.

5. بر ارزش تمرکز کنید

ایده محتوا را به خاطر محتوا کنار بگذارید. محتوا باید ارزش اضافه کند - در غیر این صورت، چه فایده ای دارد؟ به ایده‌هایی فکر کنید که باعث می‌شود مشتریانتان دوباره برگردند. آموزش ها راهنماهای چگونه مصاحبه با کارشناسان صنعت هر چیزی که ایجاد می‌کنید، مفید بودن آن را در نظر بگیرید.

6. نقل قول از خبره ها

از کارشناسان صنعت دعوت کنید تا مقاله ای در مورد محصول شما بنویسند. با افراد مشهور در حوزه کاری خود مصاحبه کنید. این به شما این امکان را می دهد که از شهرت و شهرت آنها برای تقویت برند خود استفاده کنید. این ایده را برای افزایش فروش امتحان کنید - هر بار کار می کند.

7. برخی از آمارها را رها کنید

ایجاد بی پایان محتوا یک مبارزه است. اگر شک دارید، در مورد آمارهای مهم صنعت خود تحقیق کنید. مشتریان همیشه به دنبال نقاط داده مهم هستند (و این یک راه عالی برای ایجاد بک لینک است).

8. محصولات را با هم مقایسه کنید

هر چه بفروشید، رقیبی خواهید داشت. راهنمای بررسی مزایا و معایب محصولات مختلف چطور؟ این یک راه ظریف برای افزایش فروش و ایجاد اقتدار شما است. هر زمان که از ما پرسیده شود که چگونه فروش را افزایش دهیم - این تاکتیک ماست.

9. تیترهای قاتل بنویسید

عناوین شما نیمی از مقاله هستند. شما می توانید بهترین نسخه قابل تصور را بنویسید. اگر تیتر بی مزه باشد، هیچ کس کلیک نمی کند. نوشتن سرفصل های قاتل – با استفاده از کلمات قدرتمند – باعث افزایش CTR و افزایش فروش شما می شود.

10. ایجاد وشرکت در بحث و جدل

آیا تا به حال متوجه یک رشته ویدیو در مورد یک جنجال بعد از این واقعیت شده اید؟ چرا؟ از آنجایی که کار می کند - بحث و جدل ابزار فوق العاده ای برای ایجاد تعامل است. می توانید در مورد یک رسوایی صنعتی گزارش دهید یا برای مقالات خود عناوین تحریک آمیز بنویسید. (فقط نام تجاری خود را خدشه دار نکنید.)


  • از مقالات پربازدید و جدید آموزش سئو شیک رنک در ادامه دیدن کنید:

   آموزش افزایش سرعت بارگذاری | توضیحات و اهمیت افزایش سرعت سایت

سرعت لود و بارگذاری سایت چیست؟ مدت زمانی است که یک بازدید کننده باید منتظر بماند تا سایت...

   آموزش تکنیک های ارتقا نرخ کلیک و افزایش CTR و تعریف Impression

تعریف CTR و Impressionبطور خلاصه CTR مخفف عبارات click Through Rate که در بین وبمستران ایران...

   آموزش سئو داخلی (درون صفحه سایت) بصورت کامل

بسیاری از مردم فکر می کنند که چیزی بیشتر از پاشیدن چند کلمه کلیدی اینجا و آنجا برای سئو داخلی...

   آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

   آیا تگ های H1 رتبه سئو را بهبود می بخشد؟

آره. این پاسخ کوتاه است. برچسب های H1 می توانند رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود بخشند. منطقی...


افزایش فروش با بازاریابی شبکه های اجتماعی

11. آن را به حرکت درآورید

پست های استاتیک رسانه های اجتماعی در دهه گذشته بود. با استفاده از Canva و سایر ابزارها، سعی کنید انیمیشن ها را در پست های اینستاگرام یا گیف های خود در توییتر قرار دهید. حرکت توجه مشتریان شما را جلب می کند و آنها را به سمت سایت و محتوای شما سوق می دهد.

12. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

یک استوری اینستاگرام که خدمات و شرکت شما را توصیف می کند پین کنید. این یک راه ساده برای توضیح اینکه شما کی هستید و چیستید است.
به طور کلی، استوری های اینستاگرام روشی کم تلاش برای فروش در زمان کوتاه است.

13. پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را مشخص کنید

یک حساب رسانه اجتماعی دارید؟ آن پیوند را در همه جا قرار دهید: در سایت، محتوا و کارت ویزیت خود. خود تبلیغی حیاتی است. این یک ایده خارج از جعبه برای افزایش فروش است که همیشه از آن استفاده می کنیم.

  • چند مقاله جدید مرتبط سئو را در ادامه حتما دیدن کنید:

7 نکته کلیدی برای بهینه سازی بودجه خزش یا Crawl برای سئو سایت

  بودجه Crawl یک مفهوم حیاتی SEO است که اغلب نادیده گرفته می شود.   وظایف و مسائل بسیار زیادی...

   (مهم) 11 عوامل مهم رتبه بندی گوگل که باعث افزایش بازدید سایت می شود

نتیجه جستجوی شماره یک در گوگل بیش از 39 درصد از کل کلیک ها را دریافت می کند . این بدان معناست که...

   15 ابزار مفید سئو که می تواند به سایت شما کمک کند

 داشتن یک استراتژی سئو همیشه کافی نیست. شما همچنین به مجموعه ابزارهای مناسب برای اجرای آن...

   5 دلیل برای اینکه محتوای تازه برای وب سایت و سئوی شما حیاتی است

وب سایت شما زنده است یا مرده؟ وب سایت شما موجودی زنده و زنده در اینترنت است. هر به‌روزرسانی که...

14. به رقبای خود نگاه کنید

این تقلب نیست - ما قول می دهیم! دیدن آنچه که رقبای شما انجام می دهند (و سایر مشاغل) می تواند به جرقه زدن خلاقیت شما کمک کند. یافتن اینکه چه چیزی از آنچه که مفید نیست، کلید چگونگی افزایش فروش است. ما نمی گوییم.

15. جرقه نامزدی با یک مسابقه

تعامل منفعل خوب است. تعامل فعال بهتر است. مسابقات زیرنویس. مسابقات ویدئویی رای. مطالب عکس. و بیشتر. مشتریان خود را با ایده های بازاریابی مسابقه سرگرم کننده درگیر نگه دارید. همچنین این یک راه فوق العاده برای نمونه کردن علایق پایگاه مشتری شما است.

16. تأثیرگذاران را درگیر کنید

اینفلوئنسرها مدل های جدید هستند. با استفاده از فالوورهای موجود آنها، محصولات خود را بدون فروش سخت به میلیون ها نفر نشان می دهید. اعتماد بستر فروش است. اگر اینفلوئنسر محصولی را توصیه کند، دنبال کنندگانش حتما آن را امتحان خواهند کرد.

افزایش فروش با بازاریابی در دنیای واقعی


17. بازاریابی تجربی را در نظر بگیرید

بازاریابی تجربی در مورد ... تجربه است. به رویدادهای پاپ آپ، تبلیغات درون فروشگاهی، نمایشگاه های جاده ای، نمایشگاه های تجاری و موارد دیگر فکر کنید. این روشی مبتکرانه برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی است و ماه ها در آینده محتوا تولید می کند.

18. یک برنامه را راه اندازی کنید

برنامه ها مشتری را به مدار شما جذب می کنند. می‌توانید خرید محصولاتتان را برای مشتریان آسان‌تر کنید، نظرات خود را بنویسند، و از طریق برنامه خود درگیر باشند.

19. از چیزی حمایت کنید!

دلیلی وجود دارد که چرا رانندگان فرمول 1 در لوگوها گنجانده شده اند. چرا هر تیم ورزشی حمایت مالی می شود - زیرا کار می کند.

یک رویداد یا تیم مناسب برای حمایت مالی برای ایجاد آگاهی از برند پیدا کنید. از این گذشته، مشتریان نمی توانند محصولی را بخرند که از آن اطلاعی ندارند.

20. بازاریابی

اعلامیه ها را ارسال کنید. پیاده رو را گچ بزنید. برای ویدیوهای ویروسی با مشتریان مصاحبه کنید. دوران استراتژی های بازاریابی خسته کننده گذشته است. شما به ایده های بازاریابی خارج از جعبه نیاز دارید. با محتوا و بازاریابی که دنیای واقعی را وارد عصر دیجیتال می کند متفاوت و خلاق باشید.

به ما اعتماد کنید - هیچ راه بهتری برای صحبت کردن مردم وجود ندارد.

1401/05/29

  • 1879 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...