5 دلیل برای اینکه محتوای تازه برای وب سایت و سئوی شما حیاتی است

5 دلیل برای اینکه محتوای تازه برای وب سایت و سئوی شما حیاتی است
وب سایت شما زنده است یا مرده؟
وب سایت شما موجودی زنده و زنده در اینترنت است. هر به‌روزرسانی که به‌محض اینکه وب‌سایت خود در اینترنت «زنده» شود، در تعامل آن با بازدیدکنندگان، مشتریان و موتورهای جستجوی قدرتمند نقش دارد. با این حال، یک وب‌سایت ثابت و بدون هر نوع به‌روزرسانی ممکن است توسط موتورهای جستجو به‌عنوان یک موجودیت «مرده» در نظر گرفته شود – بدون حیات و هیچ چیز جدیدی برای ارائه. 
 
خوشبختانه، وب سایت شما که اغلب به روز می شود، به موتورهای جستجو پناهگاهی برای محتوای تازه و منابع اطلاعات جدید برای درخواست های جستجوی آنها ارائه می دهد. به عبارت ساده، اگر وب سایت خود را اغلب با محتوای با کیفیت بالا به روز کنید، موتورهای جستجو شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت.
 
دلایل دیگری که مهم است وب سایت شما به طور مکرر با محتوای تازه به روز شود چیست؟
 
محتوای تازه = نمایه سازی مکرر
این عبارت را با این تفکر که محتوای تازه به شما نمایه سازی بالاتری می دهد اشتباه نگیرید . ممکن است اینطور نباشد. با این حال، هر چه بیشتر وب سایت خود را با مقالات، بارگیری ها و صفحات وب جدید به روز کنید، موتور جستجو بیشتر برای بازدید از وب سایت شما توقف می کند. وقتی موتورهای جستجو بیشتر به سایت شما نگاه می کنند، این فرصت را دارید که بر اساس محتوایی که ارائه می دهید به رتبه های بالاتری برسید. 
 
موتورهای جستجو از خزنده‌های وب (معروف به ربات‌ها، ربات‌ها یا «Googlebots») استفاده می‌کنند که به سادگی برنامه‌هایی با فناوری پیشرفته هستند که اینترنت را برای وب‌سایت‌ها اسکن می‌کنند. خزنده وب سایت را بر اساس تعدادی از عوامل الگوریتمی تعیین شده توسط شرکت موتور جستجو "نمایه گذاری" می کند.
 
به عنوان مثال، یک سایت ممکن است بر اساس ترکیبی از تعداد لینک های دریافتی به سایت، تعداد و نوع کلمات کلیدی موضوعی استفاده شده و تعداد دفعات به روز رسانی یک سایت ایندکس شود. هر بار که وب سایت خود را به روز می کنید، موتور جستجو متوجه می شود و رتبه سایت شما را مجدداً تنظیم می کند. بنابراین، اگر می خواهید شانس کسب رتبه بالاتر وب سایت خود را افزایش دهید، محتوا را مرتباً به روز کنید تا یک موتور جستجو موقعیت شما را در فهرست خود ارزیابی کند.
 
به خاطر داشته باشید، محتوای بیشتر در اینجا مهم نیست، کیفیت مهم است. بنابراین، بله، ایده خوبی است که به طور مکرر به روز رسانی کنید، اما استانداردهای محتوای خود را بالا نگه دارید. اگر صفحه خود را با تعداد زیادی مقاله بی کیفیت پر از کلمات کلیدی منفجر کنید، جریمه خواهید شد.
 
گوگل به‌روزرسانی‌های مکرر را دوست دارد
تا کنون، پرکاربردترین موتور جستجو گوگل است. گوگل به عنوان پادشاه همه موتورهای جستجو، تأثیر فوق العاده ای بر وب مسترها و نحوه ساخت وب سایت ها دارد. وقتی گوگل علاقه خود را به وب‌سایت‌هایی که مرتباً به‌روزرسانی می‌شوند ابراز می‌کند، این یک نشانه مطمئن است که باید تا آنجا که می‌توانید محتوای تازه را به وب‌سایت خود اضافه کنید.
 
البته نباید هر ساعت از روز تغییرات، اضافات یا پست های غیر ضروری ایجاد کنید. با این حال، سایتی که یک بار در روز یا حداقل دو تا سه بار در هفته به روز می شود، سایتی است که اغلب به روز می شود. «Googlebot» که در وب می خزند دائماً صفحات وب جدید یا به روز شده را جستجو می کند و سپس محتوای تازه را به فهرست Google اضافه می کند. اگر محتوای خود را اغلب با اطلاعات قابل اعتماد و ارزشمند به روز می کنید، شانس بیشتری برای رتبه بندی گوگل سایت شما با هر به روز رسانی دارید.
 
بنابراین، یک مقاله، یک تصویر اضافه کنید یا فقط تغییراتی را در سایت خود ایجاد کنید تا مورد توجه قرار بگیرید. ساده ترین و مؤثرترین راه برای تازه ماندن این است که یک وبلاگ در سایت خود اضافه کنید و به افزودن مقالاتی ادامه دهید که مورد توجه بینندگان شما قرار گیرند. اگر آنها در مورد آن مقالات نظر دهند، به عنوان یک به روز رسانی در سایت شما محسوب می شود. بنابراین، چیزی بنویسید که توجه را جلب کند تا در به‌روزرسانی‌های مکرر شما کمک کند.
 
محتوای بیشتر، کلمات کلیدی بیشتر
هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، فرصت های بیشتری را برای سایت خود فراهم می کنید تا حاوی کلمات کلیدی بیشتری باشد. کلمات کلیدی در نمودار الگوریتم برای نمایه سازی و رتبه بندی موتورهای جستجو قرار دارند. محتوایی که اغلب اضافه می شود، مانند پست های وبلاگ یا مقاله، به شما این امکان را می دهد که مقاله را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید که می تواند بازدیدکنندگان را به سایت شما جذب کند. 
 
برای مثال، اگر یک وب‌سایت قیمت بیمه راه‌اندازی می‌کنید و چهار تا پنج بار در هفته با مقالات جدید به‌روزرسانی می‌کنید، می‌توانید هر مقاله را روی جنبه‌های مختلف بیمه تمرکز کنید، مانند «بیمه مسئولیت خودرو» یا «بیمه عمر همگانی». هر بار که مقاله جدیدی اضافه می‌کنید، کلمات کلیدی ارزشمندی را وارد می‌کنید که به موتور جستجو کمک می‌کند تا وب‌سایت شما را به‌عنوان مکانی که جستجوگران برای نیازهای بیمه خاص خود می‌توانند از آن بازدید کنند، بشناسد.
 
اکنون، باید به خاطر داشته باشید که با به روز رسانی الگوریتم، گوگل وزن زیادی را بر اساس تعداد کلمات کلیدی وب سایت شما تعیین نمی کند. گوگل وقتی یک سایت را ایندکس می کند به جای محتوای مزخرف پر از کلمات کلیدی به محتوای با کیفیت بالا نگاه می کند.
 
بله، کلمات کلیدی هنوز بخشی از استراتژی سئوی شما هستند، اما دیگر نمی توانید کل کمپین سئوی خود را حول یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی بسازید. در عوض، محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که بله، کلمات کلیدی شما را در خود داشته باشد، اما فقط در صورتی که به طور طبیعی در جای خود باشند. به عبارت دیگر، محتوایی بنویسید که به سؤالات پاسخ می دهد، نحوه انجام کاری را برای خواننده توضیح می دهد، یا اطلاعات باکیفیتی را که او می خواهد ارائه می دهد. از نوشتن محتوا پیرامون یک کلمه کلیدی خودداری کنید. آن را پیرامون آنچه خواننده می خواهد بنویسید. از متا تگ ها، تگ های عنوان و توضیحات برای کلمات کلیدی خود استفاده کنید، اما محتوا را در حالت طبیعی تری قرار دهید.

از مقالات آموزش سئو شیک رنک در ادامه دیدن کنید:

   7 نکته کلیدی برای بهینه سازی بودجه خزش یا Crawl برای سئو سایت

  بودجه Crawl یک مفهوم حیاتی SEO است که اغلب نادیده گرفته می شود.   وظایف و مسائل بسیار زیادی...

   (مهم) 11 عوامل مهم رتبه بندی گوگل که باعث افزایش بازدید سایت می شود

نتیجه جستجوی شماره یک در گوگل بیش از 39 درصد از کل کلیک ها را دریافت می کند . این بدان معناست که...

   10 روش برای اینکه گوگل سایت شما را ایندکس کند (که در واقع کار می کند)

اگر گوگل وب سایت شما را ایندکس نکند، شما تقریبا پنهان هستید.شما برای هیچ عبارت جستجویی ظاهر...

   13 روش برای به دست آوردن لینک های معتبر به وب سایت شما به صورت رایگان

در آن روزگار، با جمع آوری تعداد زیادی بک لینک، به راحتی می شد در نتایج جستجو امتیاز بالایی کسب...

   15 آموزش اصولی برای ایندکس کردن سریع سایت شما در گوگل

آیا همه ما نمی خواهیم در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید هم رتبه اول؟ احتمالاً صاحب وب سایتی وجود ندارد...

   15 ابزار مفید سئو که می تواند به سایت شما کمک کند

 داشتن یک استراتژی سئو همیشه کافی نیست. شما همچنین به مجموعه ابزارهای مناسب برای اجرای آن...

   15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی..

 
محتوای تازه پتانسیل اقتدار شما را افزایش می دهد
همه وب مسترها تلاش می کنند تا در چشم گوگل به «مرجع» صنعت تبدیل شوند. استراتژی غالب برای تبدیل شدن به یک سایت معتبر، پیروی از ضرب المثل SEO است که "محتوا پادشاه است". هرچه بتوانید محتوای آموزنده و ارزشمندتری را منتشر کنید که مربوط به صنعت شماست، وب سایت شما از قدرت بالقوه بیشتری برخوردار است.   
 
به‌علاوه، اگر وب‌سایت‌های رقبای خود را بررسی کنید، به سرعت متوجه می‌شوید که سایت‌های معتبر در صنعت شما ده‌ها هزار صفحه ایندکس شده توسط Google دارند، که همچنین ارتباط آن را بر اساس اشباع سایت اندازه‌گیری می‌کند. هرچه محتوای ارزشمندتری منتشر کنید، شانس شما برای تبدیل شدن به یک سایت معتبر بیشتر است.  
 
در ادامه این تلاش، انتشار مکرر به‌روزرسانی‌های اخبار صنعت، استراتژی محکم دیگری برای تبدیل شدن به یک سایت معتبر است. هر بار که وب سایت خود را با یک خبر به روز می کنید، صفحه دیگری ایجاد و توسط گوگل ایندکس می شود.   
 
هرچه بیشتر در مورد یک موضوع خاص بنویسید، تا زمانی که محتوا عالی باشد، به یک مرجع قوی‌تر تبدیل می‌شوید و مردم به آنچه می‌گویید اعتماد می‌کنند. هرچه بیشتر به شما اعتماد کنند، احتمال خرید از شما بیشتر است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شروع ایجاد قدرت در یک موضوع هستند. پاسخ دادن به سؤالات در انجمن ها، ارسال مقالات عمیق و ارزشمند در وبلاگ خود یا صرفاً اظهار نظر در مورد چیزی ارزشمند در وبلاگ های دیگران می تواند شهرت شما را افزایش دهد و قدرت مورد نیاز خود را در صنعت خود به دست آورید.
 
اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا بنویسید، کاربران وفادار خواهند شد. وفاداری چیزی است که شما نمی توانید آن را بخرید، بنابراین حتی صاحبان مشاغل کوچک نیز این شانس را دارند که با سگ های بزرگ صنعت خود رقابت کنند.
 
مخاطبان خود را در جریان و به روز نگه دارید
یکی دیگر از دلایل خوب برای به روز رسانی وب سایت خود با محتوای ارزشمند، به روز نگه داشتن مشترکین فعلی و همچنین ارائه اطلاعات لازم برای تبدیل بازدیدکنندگان جدید به مشتریان است. می توانید از یک فید RSS استفاده کنید که هر بار که محتوای جدید را در وب سایت منتشر می کنید، مشترکین را به روز می کند. با درگیر نگه داشتن مخاطبان خود، وفاداری طولانی مدت ایجاد می کنید، که به ترافیک برگشتی تبدیل می شود که ارزش فوق العاده ای به وب سایت شما می افزاید. 
 
به همین ترتیب، محتوای جدید شما می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد کسب و کار کوچک و محصولات یا خدمات شما به بازدیدکنندگان جدید ارائه دهد. اگر یک بازدیدکننده از طریق لینک موتور جستجو به سایت شما هدایت شد، باید آنها را متقاعد کنید که محصول شما در مقایسه با هزاران (یا میلیون ها!) نتیجه دیگر ارائه شده در جستجوی آنها، بهترین انتخاب برای آنها است. مقالاتی در مورد رضایت مشتری به آنها بدهید. آنها را از مزایای محصول خود مطلع کنید. به آنها کمک کنید بفهمند چرا به محصول شما نیاز دارند. هر چه یک مشتری بالقوه بتواند به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که بتواند تصمیم آگاهانه ای برای خرید بگیرد.
 
به روز رسانی منظم وب سایت خود با محتوای تازه، نه تنها قدردانی و وفاداری بازدیدکنندگان را جلب می کند، بلکه شما را در جایگاه خوبی نزد گوگل قدرتمند قرار می دهد. 
 
اگر بازدیدکننده ای سایت شما را پیدا کند و شروع به خواندن مطالب شما کند و متوجه شود که قدیمی است، فکر می کنید می ماند یا می رود؟ شما چکار انجام خواهید داد؟ من مطمئناً به کسی که مقاله ای از سال 2015 در صفحه اصلی خود داشته باشد چیزی سفارش نمی دهم. من می خواهم بدانم کسب و کار فعال، زنده، شایسته است.
  • 1 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...