(مهم) 11 عوامل مهم رتبه بندی گوگل که باعث افزایش بازدید سایت می شود

(مهم) 11 عوامل مهم رتبه بندی گوگل که باعث افزایش بازدید سایت می شود
نتیجه جستجوی شماره یک در گوگل بیش از 39 درصد از کل کلیک ها را دریافت می کند . این بدان معناست که اگر شخصی عبارت کلیدواژه مورد نظر شما را جستجو کند ، از هر ده نفر، چهار نفر روی اولین نتیجه کلیک می‌کنند و همه چیز را نادیده می‌گیرند.
 
تصور کنید اگر بتوانید چند عبارت مورد نظر خود را در رتبه اول قرار دهید چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت.
 
هدف این راهنما این است که به شما کمک کند مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل را درک کنید تا بتوانید آنها را در وب سایت خود پیاده سازی کنید و ترافیک بیشتری دریافت کنید.
 
فاکتورهای رتبه بندی گوگل چیست؟
فاکتورهای رتبه بندی گوگل عناصری از وب سایت شما هستند که الگوریتم جستجوی گوگل هنگام تصمیم گیری برای نمایش چه صفحات وب در نتایج جستجو برای یک عبارت جستجوی معین، آنها را در نظر می گیرد.
 
وقتی کسی عبارتی مرتبط با کسب و کار یا خدمات شما را جستجو می کند، می خواهید شما را پیدا کند نه رقیب شما، درست است؟
 
برای اینکه بفهمید چگونه وب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی کنید، باید رتبه سئوی گوگل را بدانید. صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که برخی از آنها می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر اهمیت کمتری دارند.
 
در این راهنما، ما عواملی را که بیشترین اهمیت را دارند، پوشش می‌دهیم، تا بدانید برای کدام استراتژی‌های سئو باید بیشترین زمان و هزینه را صرف کنید.
 
چرا دانستن فاکتورهای سئوی رتبه بندی گوگل مهم است؟
در حالی که ROI در سئو می تواند کمی مبهم باشد، مطالعه ای توسط Intergrowth کمی وضوح بیشتری به آن می دهد.
 
پنج نتیجه اولیه اولیه 67.60 درصد از کل کلیک ها را تشکیل می دهند. پس از آن، درصد کلیک ها به 3.73 کاهش می یابد.
 
فرض کنید برای یک کلمه کلیدی با 1000 جستجو در ماه با نرخ کلیک 30 درصد رتبه اول را کسب کرده اید . این باعث می شود هر ماه 300 بازدید کننده جدید به سایت شما جذب شوند. اگر فقط یک درصد از این بازدیدکنندگان را تبدیل کنید، باز هم به معنای سه مشتری جدید در هر ماه به مدت یک سال است.
 
تنها رتبه یک در گوگل برای یک کلمه کلیدی می تواند سالانه 36 مشتری جدید برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.
 
اجرای برخی از مراحل این راهنما برای رتبه بندی تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.
   (موارد ممنوعه) 6 دلیل برای اینکه محتوای شما در SERP رتبه ندارند

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) موارد زیادی را در بر می گیرد: کلمات کلیدی، محتوا، اطلاعات متا، بک...

   10 کاری که می توانید در کنسول جستجوی گوگل برای بهبود عملکرد سایت انجام دهید

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. این به مدیران وب سایت کمک می کند تا...

   7 روش برای بهبود رتبه سئو برای محتوای قدیمی و راکد

 بسیاری از محتواها در بایگانی گم می شوند و به سختی کلیک ارگانیک دریافت می کنند.  چنین صفحاتی...

   تکنیک های خلاقانه سئو برای برتری از رقبا

 امروزه یافتن پاسخ سوالتان به سادگی باز کردن مرورگر اینترنتی مورد علاقه خود و تایپ کردن یک عبارت...

   راز بک لینک سازی موفق

 به دنبال چه چیزی هستند، سپس وب سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید. همه چیز در مورد انتخاب کلمات...

   سئوی محلی: 15 چک لیست برای تجزیه و تحلیل رقبا

کسب و کارهای محلی اغلب زمان و بودجه محدودی برای آزمایش چیزهای مختلف دارند. اگر محتوا یا استراتژی...

   چگونه کلمات کلیدی دم بلند را در مطالب خود ترکیب کنیم؟

در چند سال گذشته، سئو به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.  بسیاری از ما دوست داریم باور کنیم که...

 
11 عوامل و فاکتور برتر و مهم رتبه بندی گوگل در سئو
بیایید به برخی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل نگاهی بیندازیم تا بتوانید نحوه افزایش رتبه سئو در گوگل را بیاموزید.
 
1. Mobile-First Optimization
در سه ماهه چهارم سال 2021 ، ترافیک موبایل 54.4 درصد از ترافیک جهانی را به خود اختصاص داده است. اکثر افرادی که با گوشی هوشمند خود در وب گردی می کنند انتظار دارند که سایت شما به خوبی روی دستگاه آنها کار کند و اگر اینطور نباشد، احتمالاً از سایت شما خارج می شوند.
 
به همین دلیل است که دوستی تلفن همراه یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل است. اگر سایت شما در موبایل به درستی کار نمی کند، گوگل شما را از بین می برد.
 
اگر حرف من را باور ندارید، می توانید مستقیماً در مورد آن از Google بخوانید . از تابستان 2019، آن‌ها فهرست‌بندی اولین موبایل را آغاز کردند، به این معنی که عملکرد شما در تلفن همراه رتبه‌بندی شما را تعیین می‌کند. عملکرد دسکتاپ از نظر اهمیت در رتبه دوم قرار دارد.
 
برای رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل، باید مطمئن شوید که سایت شما در گوشی ها، تبلت ها و رایانه ها یکسان عمل می کند. مطمئن شوید که تم یا قالبی که انتخاب می‌کنید پاسخگوی تلفن همراه باشد. در مرحله بعد، مطمئن شوید که همه تصاویرتان به وضوح نمایش داده می‌شوند، بررسی کنید که آیا کلماتی از صفحه می‌افتند یا نه، و دیوارهای غول‌پیکر متن را محدود کنید، که ممکن است در دسک‌تاپ خوب به نظر برسند، اما در موبایل می‌توانند کل صفحه را پوشش دهند.
 
با کاهش تعداد تغییر URL های ویدئو و محدود کردن مقدار محتوای "تنبل بار" در سایت خود ، مطمئن شوید که سایت به درستی بارگیری می شود .
 
2. Core Web Vitals
برترین فاکتورهای سئو رتبه بندی گوگل - معرفی Core Web Vitals
Google Core Web Vitals را به‌عنوان یکی دیگر از عوامل رتبه‌بندی مهم دیگر در ماه مه ۲۰۲۰ معرفی کرد. این موارد به سلامت کلی وب‌سایت شما از نظر تجربه‌ای که برای کاربران ارائه می‌کند اشاره دارد.
 
عناصر حیاتی به سه دسته تقسیم می شوند:
 
LCP (بزرگترین رنگ محتوایی)
FID (اولین تاخیر ورودی)
CLS (تغییر چیدمان تجمعی)
یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که تنها چهار درصد از وب سایت ها در هر سه دسته Core Web Vitals امتیاز خوبی کسب کردند.
 
بیایید هر یک از اینها را تجزیه کنیم تا بتوانید درک کنید که چگونه بر رتبه شما تأثیر می گذارد.
 
بزرگترین رنگ محتوایی: گوگل انتظار دارد که سایت شما در عرض 2.5 ثانیه به طور کامل صفحه اول خود را بارگیری کند. این باعث کاهش تعداد افرادی می شود که کلیک می کنند و بر سئوی رتبه بندی گوگل تأثیر می گذارد.
 
شما می توانید سرعت بارگذاری کلی صفحه خود را با کاهش تعداد عناصر پیچیده در سایت خود، کوتاه کردن صفحات، محدود کردن تغییر مسیرها و رفع هر گونه پیوندهای خارجی یا ویدیویی شکسته بهبود بخشید.
 
تأخیر ورودی اول: گوگل انتظار دارد که سایت شما در هنگام تعامل با کاربران به سرعت به آنها واکنش نشان دهد. شما 100 میلی ثانیه یا کمتر برای یک دکمه یا پنجره در وب سایت خود دارید تا وقتی کاربر روی آن کلیک می کند به آن پاسخ دهد.
 
بهترین راه برای بهبود FID استفاده از Page Speed ​​Insights است. برای مثال برای شما، آزمایشی را در neilpatel.com انجام دادم .
 
برترین فاکتورهای سئوی رتبه بندی گوگل - تست موارد حیاتی وب اصلی
تغییر چیدمان تجمعی: گوگل انتظار دارد که سایت شما به طور قابل پیش بینی بارگیری شود و پس از بارگذاری تغییری نکند. آیا تا به حال روی پیوندی در سایتی که در حال بارگیری است کلیک کرده اید و سپس به نیمه پایین صفحه می پرد و شما را به پیوند دیگری می برد؟ این عامل در تجربه کلی صفحه نقش دارد، که برای سئو رتبه بندی گوگل مهم است.
 
مثالی از فاکتورهای ضعیف رتبه بندی گوگل
این زمانی اتفاق می‌افتد که آیتم‌های صفحه با سرعت‌های متفاوت بارگیری می‌شوند که منجر به تغییر طرح‌بندی می‌شود. بهترین راه برای جلوگیری از این امر این است که مطمئن شوید همه تصاویر یک اندازه هستند، محتوای جدید بالای محتوای قدیمی درج نمی‌شود و انیمیشن‌ها با سرعت یکسان بارگیری می‌شوند.
 
3. محتوای بسته بندی شده با ارزش
به گفته SEMRush، 55 درصد از برندها به دلیل بهبودهایی که در محتوای خود انجام دادند، نتایج بهتری را تجربه کردند.
 
در اینترنت جایی برای محتوای بی کیفیت وجود ندارد. من این را یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل می‌دانم، زیرا به هیچ چیز پیچیده یا فانتزی نیاز ندارد. محتوای عالی، کامل و با ارزش بنویسید تا گوگل به نفع شما عمل کند.
 
منظور من از ارزش غنی چیست؟
منظورم نوشتن محتوایی است که مردم می خواهند بخوانند، محتوایی که کمک می کند و محتوایی که بیشتر از رقبا ارائه می کند . یک مکان عالی برای شروع، تحقیق در مورد سؤالات مشتریان و ایجاد محتوایی است که پاسخ‌های آن را ارائه می‌کند. برای یافتن سوالات متداول، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Ubersuggest، تالارهای گفتگوی پرسش مانند Quora و نظارت بر گفتگو در میان مخاطبان هدف خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
 
اگر بتوانید محتوای باکیفیت ایجاد کنید که عناصر فنی بیشتری را که در این راهنما مورد بحث قرار می‌دهیم نیز در بر بگیرد، شانس زیادی برای بهبود سئو و در نهایت نتیجه نهایی خود خواهید داشت.
 
4. سن و اقتدار دامنه
متأسفانه، سن دامنه یکی از آن فاکتورهای رتبه‌ بندی گوگل در سئو است که نمی‌توانید آن را کنترل کنید مگر اینکه دامنه‌های چاشنی خریداری کنید.
 
سن دامنه به مدت زمانی اشاره دارد که دامنه شما ثبت شده است و اعتبار اساساً اعتبار شما نزد گوگل است.
 
حتی اگر خود جان مولر «پادشاه جستجو» گفت سن دامنه هیچ کاری نمی‌کند، هنوز باید باور داشته باشم که در اعتبار کلی سایت شما نقش دارد.
 
جان مولر در توییتر در مورد عوامل رتبه بندی گوگل صحبت می کند
اگر می خواهید قدرت خود را بهبود ببخشید، باید روی چیزی به نام EAT تمرکز کنید که مخفف تخصص، اقتدار و قابل اعتماد است.
 
چند راه برای بهبود امتیاز EAT شما شامل متخصصان موضوع و ارائه خطوط فرعی در پست‌های وبلاگ خود، از جمله مصاحبه و بررسی توسط کارشناسان صنعت، استفاده از اثبات اجتماعی در سراسر وب‌سایت و افزایش امنیت وب‌سایت شما است.
 
به خاطر داشته باشید که EAT یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست، اما به طور غیرمستقیم بر سئو تأثیر می گذارد. در واقع، پس از به‌روزرسانی پزشکی Google در سال 2018، ترافیک ماهانه به سایت‌های YMYL با کمبود EAT از 2 میلیون به حدود 4000 تا سال 2020 کاهش یافت.
 
5. بک لینک ها
بیش از 90 درصد از صفحات وب هیچ ترافیکی دریافت نمی کنند ، اغلب به این دلیل که هیچ بک لینکی ندارند.
 
و بله، لینک ها همچنان برای سئو رتبه بندی گوگل مهم هستند. لینک های ورودی، لینک های خروجی و لینک های داخلی همگی فاکتورهای مهم رتبه بندی هستند، زیرا اقتدار کلی سایت شما را افزایش می دهند و به سایت شما کمک می کنند تا خود را به عنوان یک منبع ارزشمند نشان دهد.
 
لینک های ورودی یا "بک لینک" لینک هایی هستند که از سایت شخص دیگری به محتوای شما می آیند. اینها با نشان دادن محتوای شما به Google به قدری عالی است که می‌خواهد به آن لینک دهد، اعتبار را افزایش می‌دهد.
 
پیوندهای خروجی با ارائه منابع مرتبط اضافی به بازدیدکنندگان سایت شما، قدرت را نشان می دهند. به عنوان مثال، باید پیوندهای خروجی را اضافه کنید تا به خوانندگان کمک کنید در مورد چیزی بیشتر بیاموزند یا از حقایق و آماری که در محتوای خود وارد می‌کنید نسخه پشتیبان تهیه کنید.
 
پیوندهای داخلی پیوندهایی در وب سایت شما هستند که ایده ها را به هم پیوند می دهند. داشتن وب از لینک های داخلی برای رتبه بندی گوگل در سئو بسیار مهم است زیرا به گوگل نشان می دهد که شما یک منبع کامل از A تا Z در مورد یک موضوع هستید.
 
6. تجربه کاربری در صفحه
نرخ پرش یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است که می تواند به طور قابل توجهی بر جایی که گوگل شما را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند تأثیر بگذارد. یک مطالعه نشان داد که میانگین نرخ پرش حدود 49 درصد است. بیشتر بر این باورند که نرخ پرش 50 تا 60 درصدی قابل قبول است. اگر نرخ پرش شما بسیار کمتر از آن باشد، به گوگل نشان می دهد که صفحه شما احتمالاً آنچه را که به دنبال آن هستند به کاربران ارائه نمی دهد، به این معنی که صفحه شما کمتر در نتایج جستجو ظاهر می شود.
 
نرخ کلیک و زمان ماندگاری از دیگر عوامل مهم رتبه‌بندی گوگل در تجربه درون صفحه هستند. آنها به گوگل می گویند که آیا شخصی وقتی روی سایت شما کلیک می کند از نتایج جستجو برای درخواست جستجوی خود، آنچه را که می بیند دوست دارد یا خیر.
 
می توانید معیارهای تجربه در صفحه خود را با اطمینان از همسویی محتوای خود با کلمات کلیدی هدف، ابرداده و برچسب عنوان بهبود بخشید. این تضمین می کند که وقتی شخصی روی سایت شما کلیک می کند، آنچه را که به دنبالش است به دست می آورد.
 
7. سئو فنی
سئوی فنی هنوز یک فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. سئوی فنی شامل موارد زیر است:
 
کلمات کلیدی در عنوان صفحه و تگ عنوان
برچسب های هدر بهینه شده برای کلمات کلیدی
توضیحات متا به درستی با 110 تا 150 کاراکتر بهینه شده است
متن و برچسب جایگزین غنی از کلمات کلیدی
نشانه گذاری طرحواره مناسب
یک مطالعه در مورد سئو فنی موارد زیر را نشان داد:
 
هر چهارمین وب سایت دارای خطاهای پیوند است
13 درصد از وب سایت ها دارای خطا در نقشه سایت خود هستند
63 درصد از وب سایت ها توضیحات متا را رها می کنند
بیش از 20 درصد وب سایت ها سرعت سایت پایینی دارند
خوشبختانه، سئوی فنی می تواند یکی از ساده ترین موارد برای تنظیم در وب سایت شما باشد. مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط در همه سرصفحه ها و ابرداده ها استفاده می کنید. کلید انجام این کار داشتن یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی با کیفیت است که داده های پیچیده رقبا و شکاف های کلیدواژه را در اختیار شما قرار می دهد . شما همچنین می توانید یک ممیزی SEO را اجرا کنید، و این راهنما توضیح می دهد که چگونه .
 
 
در مورد برچسب‌های سرصفحه، باید مطمئن شوید که در صورت امکان از کلمات کلیدی در سرفصل‌های مقالات خود استفاده می‌کنید. هنگامی که گوگل سایت شما را می خزند ، سرصفحه ها نشانگر بزرگی از موضوع مقاله شما هستند و برای رتبه بندی کلی گوگل سئو مهم هستند.
 
توضیحات متا و تگ عنوان شما همان چیزی است که در SERP ها هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط را جستجو می کند نمایش داده می شود. شما می خواهید از کلمات کلیدی هم در متا و هم در تگ عنوان استفاده کنید - اما مطمئن شوید که طبیعی است و اجباری نیست.
 
8. سیگنال های اجتماعی
برترین عوامل سئو رتبه بندی گوگل - سیگنال های اجتماعی
اگرچه این مطالعه ممکن است کمی قدیمی باشد، اما همچنان زمینه ای را برای اهمیت رسانه های اجتماعی در سئو فراهم می کند.
 
نمودار و مطالعه انجام شده توسط cognitiveSEO نشان می دهد که چگونه تعداد اشتراک گذاری های اجتماعی بر رتبه بندی کلی یک صفحه وب تأثیر می گذارد. با کاهش سهام، رتبه بندی کاهش می یابد. البته این عامل به تنهایی تاثیر زیادی بر رتبه شما نخواهد داشت، اما در گرماگرم رقابت، این می تواند شما را متمایز کند.
 
به خاطر داشته باشید که حضور اجتماعی نیز یک عامل اعتماد مهم است. اگر بازدیدکنندگان بتوانند شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند و ببینند که شما فعال و حاضر هستید، ممکن است تمایل بیشتری به خرید از شما داشته باشند.
 
9. ارتباط و اقتدار محتوا
این فاکتور رتبه بندی گوگل را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد:
 
هدف جستجو
مراکز محتوا
ارتباط موضوعی
اینها سه فاکتور فوق العاده مهم در رتبه بندی گوگل در سئو هستند. گوگل به محتوای واقعی که مردم تولید می‌کنند توجه بیشتری می‌کند و به این موضوع اهمیت می‌دهد که آیا یک وب‌سایت واقعاً راه‌حل‌هایی را برای افراد ارائه می‌دهد یا اینکه آنها کاملاً برای موتور جستجو می‌نویسند.
 
Surfer یک مطالعه موردی باورنکردنی انجام داد و متوجه شد که از 37000 کلمه کلیدی، حدود 12 درصد از آنها قصد تغییر کردند و بسیاری از کلمات کلیدی مربوط به خرید تبدیل به اطلاعاتی شدند. این بدان معناست که افرادی که زمانی به دنبال چیزی برای خرید بودند، اکنون به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در انتخاب خرید کمک کند.
 
مراکز محتوا را به عنوان مقصدی در نظر بگیرید که در آن کسی می تواند بیاید و هر آنچه را که در مورد یک موضوع باید بداند بیابد . اگر سایت شما نگاهی جامع به چیزی ارائه می دهد، گوگل شما را به عنوان یک مرجع می بیند. با ایجاد این هاب ها در وب سایت خود، به گوگل نشان می دهید که می توانید همه چیز را از A تا Z ارائه دهید.
 
10. اطلاعات کسب و کار واقعی
این فاکتور رتبه‌بندی گوگل یکی از مواردی است که من تا حدودی جدید می‌دانم، اما در دسته سیگنال‌های اعتماد قرار می‌گیرد . از آنجایی که افراد بیشتر و بیشتری برای تقریباً همه چیز به اینترنت مراجعه می کنند، باید تجربه فروشگاه را به وب سایت خود ترجمه کنید.
 
این یعنی چی؟ این بدان معناست که مردم انتظار دارند بتوانند تلفن را بردارند و با شما تماس بگیرند، آنها می‌خواهند ببینند شما در کجا مستقر هستید، و از شما انتظار دارند که برای پاسخگویی به سوالات آنها در زمان واقعی حضور داشته باشید.
 
دریافت یک شماره Google Voice، ایجاد یک صفحه «درباره ما» با تصاویر واقعی، و حتی افزودن یک آدرس به وب سایت شما می تواند به افزایش اعتبار کمک کند و به Google نشان دهد که یک تجارت واقعی هستید.
 
11. طول محتوا
بارها و بارها مورد بحث و آزمایش قرار گرفته است ، اما همیشه ثابت شده است که محتوای طولانی تر عملکرد بهتری دارد.
 
برترین فاکتورهای سئو رتبه بندی گوگل - طول محتوا
محتوای طولانی‌تر، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتر و بازدیدهای منحصر به فرد از صفحه را به همراه دارد. محتوای طولانی‌تر نیز تمایل دارد جایگاه خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند .
 
حالا این به این معنی نیست که بروید و یک سالاد 15000 کلمه ای را بریزید و انتظار داشته باشید رتبه بندی شود. شما هنوز باید مقدار زیادی ارزش، منابع و اطلاعات باورنکردنی را با این کلمات ارائه دهید. با این حال، اگر بتوانید مقاله جامع‌تری که طولانی‌تر از رقیب باشد جمع آوری کنید، شانس بیشتری برای رتبه‌بندی خواهید داشت.
 
عوامل احتمالی رتبه بندی گوگل در آینده
ما می بینیم که رتبه سئو گوگل در آینده به کجا خواهد رسید ؟ بر اساس تجربه و تحقیق، پنج عامل اصلی را در سال‌های آینده مهم‌ترین می‌دانم (گوگل همچنین به ما می‌گوید این عوامل مهم هستند):
 
محتوای با کیفیت بالا و بسیار مرتبط
تحقیق و قرار دادن کلمات کلیدی صادقانه و مرتبط
تجربه کاربری بی عیب و نقص و عملکرد سایت
بهینه سازی موبایل و صدا
پروفایل بک لینک قوی
این پنج چیز در مورد آنچه گوگل به دنبال آن است به ما می گوید؟ گوگل از شما می خواهد که وقتی کاربران در سایت شما قرار می گیرند، تجربه خوبی را برای کاربران فراهم کنید.
 
این مطالعه انجام شده توسط Content Science اهمیت ارتباط محتوا را به عنوان روز روشن می کند. به طور خلاصه، آنها بیان می‌کنند که اگرچه داشتن ترافیک زیاد در سایت شما عالی است، و از نظر گوگل خوب به نظر می‌رسد، اما برای ایجاد کامل‌های هدف، ارتباط محتوا کلیدی است.
 
تجربه کاربر و عملکرد سایت با ارتباط محتوا همراه است. مهم نیست که محتوای سایت شما چقدر عالی باشد، شما باید سایتی داشته باشید که عملکرد خوبی داشته باشد و بسیاری از کادرهای فنی مورد انتظار گوگل را بررسی کند.
 
اگر به صفحه بیانیه ماموریت آن نگاهی بیندازید ، مشخص شده است.
 
ماموریت شرکت ما سازماندهی اطلاعات جهان و قابل دسترس و مفید ساختن جهانی است. به همین دلیل است که جستجو کشف طیف وسیعی از اطلاعات را از منابع مختلف آسان می کند.
 
عوامل رتبه بندی گوگل سوالات متداول
 
مهمترین فاکتور رتبه بندی گوگل چیست؟ 
من همیشه فکر می کنم که کلید رتبه بندی گوگل در سئو محتوای با کیفیت و با ارزش است.
 
آیا گوگل فهرستی از فاکتورهای رتبه بندی خود را منتشر می کند؟ 
در حالی که این لزوماً یک لیست نیست، اما توضیح محکمی از مهم ترین عوامل است. می توانید ببینید که تمرکز در درجه اول بر روی تجربه کاربر است.
 
چگونه رتبه جستجوی گوگل خود را بهبود بخشم؟ 
با اجرای تمام فاکتورهای رتبه بندی گوگل در این راهنما، رتبه خود را بهبود بخشید.
 
چند فاکتور رتبه بندی گوگل وجود دارد؟ 
احتمالاً صدها یا هزاران عامل از کوچک تا بزرگ وجود دارد. گوگل برای تعیین اینکه چه عواملی از همه مهمتر هستند، فرآیند دقیقی دارد.
 
نتیجه گیری: عوامل رتبه بندی گوگل
در حالی که هیچ روشی برای رتبه بندی محتوای شما وجود ندارد، افزودن این فاکتورهای رتبه بندی گوگل مطمئناً می تواند شانس شما را برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی انتخابی شما افزایش دهد . البته، استخدام یک آژانس واجد شرایط یکی دیگر از راه های عالی برای کسب رتبه بالاتر است.
 
اگر به تنهایی پیش می روید، لازم نیست همه کارها را یکجا انجام دهید. از مهمترین عوامل شروع کنید و به سمت پایین بروید. ممکن است مدتی طول بکشد، اما گوگل یک رهبر مهربان و صادق است که به کسانی که کار می کنند پاداش می دهد.
  • 1 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...