چگونه کلمات کلیدی دم بلند را در مطالب خود ترکیب کنیم؟

چگونه کلمات کلیدی دم بلند را در مطالب خود ترکیب کنیم؟
در چند سال گذشته، سئو به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
 
بسیاری از ما دوست داریم باور کنیم که هدف گذاری کلمات کلیدی دیگر عامل مهمی نیست. به‌روزرسانی‌های بدنام Google Panda و Google Penguin تأثیر زیادی بر SEO گذاشت و بسیاری از وب‌سایت‌ها را به دلیل محتوای نازک، پر کردن کلمات کلیدی، تولید محتوا و پرورش لینک جریمه کرد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان تمایل دارند از بهینه سازی کلمات کلیدی دور بمانند، اما همچنان هسته اصلی یک استراتژی SEO خوب است.
 
با توجه به گفت که چند تاکتیک تغییر کرده است. دیگر نمی توانید کلمات کلیدی را در یک صفحه وب قرار دهید و امیدوار باشید که موتورهای جستجو وب سایت شما را برای یکی از آنها رتبه بندی کنند. در حال حاضر ارائه محتوای معنادار و نوشتن طبیعی در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی به همان اندازه مهم است.
 
موتورهای جستجو هوشمندتر شده اند. سئو تغییر کرده است و رقابت سخت تر از همیشه است. بنابراین چگونه می‌توانید در دنیای سئو یک فرورفتگی ایجاد کنید؟ چگونه از بقیه افراد متمایز می شوید؟ مهمتر از همه، چگونه - با وجود رقابت سخت - موفق به جذب ترافیک هدفمند موتورهای جستجو و افزایش نرخ تبدیل می شوید؟
 
پاسخ: کلمات کلیدی دم بلند است .
 
در این مقاله از سئو تخصصی شیک رنک، ما قصد داریم در مورد اصول کلیدواژه های دم بلند، مزایای مختلف آنها و اینکه چگونه می توانید کلمات کلیدی دم بلند مناسب را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید، بحث کنیم.
 
پس بیایید از صفر شروع کنیم.
 
کلمات کلیدی دم بلند چیست؟
به زبان ساده، کلمات کلیدی دم بلند عبارات جستجوی هدفمندتری با 3 کلمه یا بیشتر هستند. یک کلمه کلیدی دم بلند حاوی کلمه کلیدی "سر" عمومی تر است، اما همچنین حاوی چند کلمه اضافی است که آن را برای گروه خاصی از مخاطبان هدفمندتر می کند.
 
به عنوان مثال، "کفش" یک کلمه کلیدی سر بسیار عمومی است. ممکن است جستجوهای زیادی داشته باشد، اما هدفمند نیست.
 
از سوی دیگر، «بهترین کفش‌های دویدن برای مردان» یک کلمه کلیدی دم بلند است که برای گروه بسیار خاصی از مخاطبان، یعنی مردانی که به دنبال بهترین کفش‌های دویدن هستند، سرو می‌شود.
 
مزایای کلمات کلیدی دم بلند
مزایای زیادی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند وجود دارد. در اینجا دو مورد از بزرگترین مزایا ذکر شده است:
 
کلمات کلیدی دم بلند رقابت کمتری دارند و بنابراین رتبه بندی چنین کلمات کلیدی بسیار آسان تر است.
نگران حجم کم جستجو نباشید. کلمات کلیدی "سر" عمومی تر هستند و بنابراین حجم جستجوی زیادی را نشان می دهند. اما اکنون تقریباً غیرممکن است که برای یک کلمه کلیدی "سر" رتبه بندی کنید.
 
از سوی دیگر، رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی طولانی بسیار آسان تر است. و علیرغم حجم جستجوی پایین تر، پس از به دست آوردن جایگاه برتر موتور جستجو برای آن کلمه کلیدی، همچنان ترافیک ارگانیک زیادی دریافت خواهید کرد. نیل پاتل، بازاریاب معروف اینترنتی، هر ماه 173336 بازدیدکننده ترافیک از طریق کلمات کلیدی دم بلند ایجاد می کند.
 
علاوه بر این، بر خلاف کلمات کلیدی "سر"، کلمات کلیدی دم بلند بهترین نرخ تبدیل را دارند.
ایده این است که کلمات کلیدی دم بلند مشتریان بالقوه را هدف قرار می دهند که در چرخه خرید قرار دارند. به عنوان مثال، اگر کسی به دنبال "کفش" است، نشان می دهد که جستجوگر هنوز در مراحل اولیه تصمیم گیری است. از سوی دیگر، اگر شخصی به طور خاص به دنبال "کفش های ریباک قرمز برای مردان" باشد، نشان می دهد که خریدار قبلا تصمیم خود را گرفته است.
 
این یکی از دلایل اصلی است که کلمات کلیدی دم بلند بهترین نرخ تبدیل را دارند.
 
چطور کلمات کلیدی طولانی را در محتوای خود ترکیب کنیم؟
هنگامی که مزایای استفاده از کلمات کلیدی دم بلند را مشخص کردیم، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیریم چگونه می توان از آنها استفاده کرد.
 
اما قبل از اینکه شروع به ادغام کلمات کلیدی طولانی در محتوای وب سایت خود کنید، مهم تر است که ابتدا در مورد کلمات کلیدی مناسب تحقیق کنید. پس بیایید با آن شروع کنیم.
 
پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای مخاطبان
 
همانطور که قبلاً اشاره کردم، کلمات کلیدی دم بلند حجم موتور جستجوی کمتری خواهند داشت، اما این نباید مانع از هدف قرار دادن آن کلمات کلیدی شود. وسوسه نشوید که کلمه کلیدی "سر" را با هزاران و هزاران جستجوی ماهانه هدف قرار دهید. این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که صاحبان وب سایت هنگام جستجوی کلمات کلیدی مرتکب می شوند.
 
در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در مسیر درست شروع کنید.
 
اگرچه ابزارهای زیادی وجود دارد (ما در مورد چند مورد از آنها بحث خواهیم کرد)، ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل هنوز یکی از بهترین گزینه هایی است که شما دارید.
 
وارد آن شوید، کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید و روی برگه «دریافت ایده» کلیک کنید. در این مثال ما از “small business” به عنوان کلیدواژه اصلی استفاده کرده ایم.
 
روی برگه «ایده‌های کلمه کلیدی» کلیک کنید و ایده‌های مختلف زیادی را با سطح رقابت و حجم جستجوی مربوطه مشاهده خواهید کرد.
 
همانطور که می بینید، حجم جستجوی هر یک از این کلمات کلیدی نسبتا کمتر است. اما از آنجایی که آنها هدفمندتر و محدودتر هستند، رتبه بندی این کلمات کلیدی بسیار آسان تر خواهد بود. علاوه بر این، همانطور که قبلاً بحث شد، آنها همچنین نرخ تبدیل بسیار بهتری را ارائه می دهند.
 
این فرآیند کوچک باید شروع خوبی به شما بدهد، اما همیشه می توانید تحقیقات خود را گسترش دهید.
 
در اینجا چند ابزار دیگر وجود دارد که می توانید برای انجام این کار از آنها استفاده کنید.
 
UberSuggest یک ابزار کوچک عالی برای یافتن کلمات کلیدی طولانی است. و اکنون که از پتانسیل (رقابت و حجم جستجو) چندین کلمه کلیدی طولانی از طریق Google Keyword Planner Tool آگاه هستید، در موقعیت بسیار بهتری برای استفاده از UberSuggest خواهید بود.
 
در حال حاضر، شما باید بیش از اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی مناسبی که باید در محتوای خود استفاده کنید، داشته باشید.
 
این بدون شک سخت ترین قسمت است.
بر اساس تحقیقات Whatech ، از میان 6 چالش مختلف بازاریابی محتوا، تولید محتوا بزرگترین آنهاست که با 36 درصد پیشرو است.
 
بنابراین چگونه می توان محتوای مناسب را با کلمات کلیدی طولانی ایجاد کرد؟
 
در اینجا چند نکته بسیار کاربردی وجود دارد.
 
سرفصل های عالی ایجاد کنید
ایجاد سرفصل های عالی و قابل کلیک اولین کاری است که باید انجام دهید. عناوین بهتر به کاربران علاقه مند می شوند و باعث می شوند پست های وبلاگ شما در وب سایت های رسانه های اجتماعی ویروسی شوند، اما نکته اینجاست.
 
کلیدواژه دم بلند اصلی شما باید در عنوان پست شما باشد.
 
خزنده های گوگل تگ های عنوان را دوست دارند و اگر عنوان دارای یک کلمه کلیدی باشد که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، واقعا کمک می کند.
 
و اگرچه ممکن است دشوار به نظر برسد، اما اینطور نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک مدل تیتر اثبات شده پیروی کنید و آن را با کمی سفارشی سازی مطابق با نیازهای فعلی خود تقلید کنید.
 
در اینجا 3 منبع عالی برای شما آورده شده است:
 
52 هک تیتر جان مورو - این یک راهنمای کوچک مفید برای 52 مدل سرفصل اثبات شده است. فقط تیتری را انتخاب کنید که برای یک پست بلاگ معین بهترین کار را دارد و کلمه کلیدی دم بلند خود را در آن بگنجانید. به همین سادگی!
BuzzFeed برخی از بهترین عناوین را برای پست های وبلاگ خود تولید می کند. اگر گیج شده‌اید و نمی‌توانید عنوان خوبی برای پست وبلاگ بعدی خود پیدا کنید، کافی است از وب‌سایت آن‌ها دیدن کنید، برخی از آخرین عناوین آن‌ها را بررسی کنید و آن را با کلمه کلیدی دم بلند خود سفارشی کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید.
BuzzSumo - این معدن طلایی از سرفصل های قابل کلیک و پست های وبلاگ اجتماعی ویروسی است. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.
 
یک کلمه کلیدی عمومی از جایگاه خود وارد کنید و بیشترین اشتراک‌گذاری پست‌های وبلاگ را به همراه عنوان آنها (عنوان) و تعداد اشتراک‌گذاری‌های رسانه‌های اجتماعی که دریافت کرده‌اند، بیابید.
 
به عنوان مثال، در اینجا چیزی است که من هنگام جستجو برای "بازاریابی تلفن همراه" پیدا کردم.
 
این پست ها بالاترین سهم رسانه های اجتماعی را در بخش "بازاریابی موبایلی" دارند. و همانطور که می دانیم اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی بالاتر مستقیماً به کیفیت تیترها بستگی دارد، می توانید ایده های زیادی برای نوع عنوانی که باید ایجاد کنید به دست آورید.
   (موارد ممنوعه) 6 دلیل برای اینکه محتوای شما در SERP رتبه ندارند

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) موارد زیادی را در بر می گیرد: کلمات کلیدی، محتوا، اطلاعات متا، بک...

   10 کاری که می توانید در کنسول جستجوی گوگل برای بهبود عملکرد سایت انجام دهید

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. این به مدیران وب سایت کمک می کند تا...

   7 روش برای بهبود رتبه سئو برای محتوای قدیمی و راکد

 بسیاری از محتواها در بایگانی گم می شوند و به سختی کلیک ارگانیک دریافت می کنند.  چنین صفحاتی...

   تکنیک های خلاقانه سئو برای برتری از رقبا

 امروزه یافتن پاسخ سوالتان به سادگی باز کردن مرورگر اینترنتی مورد علاقه خود و تایپ کردن یک عبارت...

   راز بک لینک سازی موفق

 به دنبال چه چیزی هستند، سپس وب سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید. همه چیز در مورد انتخاب کلمات...

   سئوی محلی: 15 چک لیست برای تجزیه و تحلیل رقبا

کسب و کارهای محلی اغلب زمان و بودجه محدودی برای آزمایش چیزهای مختلف دارند. اگر محتوا یا استراتژی...

   چگونه کلمات کلیدی دم بلند را در مطالب خود ترکیب کنیم؟

در چند سال گذشته، سئو به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.  بسیاری از ما دوست داریم باور کنیم که...

 
طبیعی باش
این شاید مهمترین نکته این پست وبلاگ باشد.
 
بسیار مهم است که هیچ کلمه کلیدی دم بلندی را در محتوای وب سایت خود اعمال نکنید.
 
به راحتی می توانید کلمات کلیدی را تغییر دهید و سفارشی کنید تا طبیعی تر و معنادارتر به نظر برسند. برخی از کلمات کلیدی دم بلندی که پیدا می کنید آنطور که باید طبیعی نیستند.
 
به عنوان مثال، اگر "طراحی گرافیکی" را جستجو کنید، کلمات کلیدی زیادی مانند:
 
طراحی گرافیک NY
بهترین طراحی گرافیکی
طراحی گرافیک برتر
مهم است که از چنین کلمات کلیدی استفاده نکنید زیرا غیرطبیعی و بی معنی به نظر می رسند. به‌روزرسانی‌های بدنام Google Panda و Google Penguin به طور خاص برای جریمه کردن چنین صفحات وب مصنوعی معرفی شدند.
 
درک هدف کاربر
همانطور که قبلاً اشاره کردم، سئو در چند سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته است.
 
در حالی که پرس و جوهای جستجو هنوز به کلمات کلیدی وابسته هستند، "نیت کاربر" یک چیز نسبتاً جدید است که دائماً نحوه کار موتورهای جستجو را دوباره تعریف می کند.
 
به زبان ساده، گوگل به جای تکیه بر کلمات کلیدی مورد استفاده کاربران، بیشتر نگران هدف جستجوی کاربران خود است.
 
شما می توانید از ابزار رایگانی مانند گوگل آنالیتیکس برای پیدا کردن کلمات کلیدی دقیقی که افراد برای یافتن وب سایت شما جستجو می کنند استفاده کنید. هنگامی که هدف کاربر مخاطب خاص خود را درک کردید، سپس می توانید از کلمات کلیدی دقیقی که نیاز آنها را برآورده می کند استفاده کنید. وویلا!
 
محتوای عمیق ایجاد کنید
محتوای نازک دیگر کار نمی کند. به روز رسانی بدنام Google Panda به طور خاص وب سایت هایی را هدف قرار می دهد که محتوای کم عمق و کرکی داشتند.
 
ایده ایجاد قطعات غنی، جامع و عمیق است که واقعاً به سؤالات خوانندگان شما پاسخ می دهد. اگر برای بازدیدکنندگان وب سایت شما مفید باشد، گوگل از موقعیت بالای آن در موتور جستجو مراقبت می کند.
 
اگر کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. به عنوان یک قاعده کلی، پست های وبلاگ شما باید بیش از 1000 کلمه با مثال های عملی، اطلاعات منحصر به فرد و نکات کاربردی باشد.
 
به طور خلاصه، ایجاد محتوای غنی و عمیق احتمالا تنها راه برای زنده ماندن از جریمه گوگل و عملکرد خوب در موتورهای جستجو است.
  • 1 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

10 کاری که می توانید در کنسول جستجوی گوگل برای بهبود عملکرد سایت انجام دهید

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است. این به مدیران وب سایت کمک می کند تا...

7 روش برای بهبود رتبه سئو برای محتوای قدیمی و راکد

 بسیاری از محتواها در بایگانی گم می شوند و به سختی کلیک ارگانیک دریافت می کنند.   چنین صفحاتی...

تکنیک های خلاقانه سئو برای برتری از رقبا

 امروزه یافتن پاسخ سوالتان به سادگی باز کردن مرورگر اینترنتی مورد علاقه خود و تایپ کردن یک عبارت...

راز بک لینک سازی موفق

 به دنبال چه چیزی هستند، سپس وب سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید. همه چیز در مورد انتخاب کلمات...

سئوی محلی: 15 چک لیست برای تجزیه و تحلیل رقبا

کسب و کارهای محلی اغلب زمان و بودجه محدودی برای آزمایش چیزهای مختلف دارند. اگر محتوا یا استراتژی...