وقتی صحبت از افزایش بازدید سایت می شود، هر چه بیشتر باشد، بهتر است.
بخشی از کار شما به عنوان یک بازاریاب این است که راه های جدید و مبتکرانه ای برای جلب توجه بیشتر به سایت خود بیابید. این چند مزیت بزرگ برای هر کسب و کاری دارد، از جمله افزایش آگاهی از برند و فروش و همچنین افزایش لیست مشترکان ایمیل شما .
ارتباط بین ترافیک وب و موفقیت کلی بازاریابی ایمیلی ارتباط بزرگی است، با بازدیدکنندگان بیشتری که می توانید به سایت خود بیاورید فرصت های بیشتری برای ثبت نام آنها برای ایمیل های خود و ایجاد ارتباطات قوی تر و تأثیرگذارتر است.
ما توصیه های زیادی در مورد نحوه جذب مخاطبین به محض ورود به سایت شما داریم، اما چگونه می توان آنها را در وهله اول به آنجا رساند؟ به خواندن 40 روش خلاقانه که می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید ادامه دهید ، سپس به دنبال پیگیری رفتار بازدیدکنندگان باشید تا بتوانید فرم های وب سایت را در نقاط بهینه قرار دهید.
نحوه ردیابی ترافیک وب سایت
قبل از اینکه به جزئیات چگونگی افزایش ترافیک وبسایت بپردازیم ، بیایید به نحوه تعیین موقعیت فعلی خود بپردازیم .
اولین چیزی که باید از آن آگاه بود این است که سه نوع اصلی ترافیک وب وجود دارد:
ترافیک پولی – ترافیک وب که از تبلیغات پولی ، مانند کمپینهای پرداخت به ازای کلیک و پستهای رسانههای اجتماعی حمایتشده ناشی میشود .
ترافیک ارگانیک – ترافیک وب که از کلیک های به دست آمده، به ویژه لینک های موتور جستجوی بدون پرداخت به دست می آید.
ترافیک ارجاعی – ترافیک وب که از پیوندی به سایت شما در یک صفحه وب دیگر می آید.
همچنین ترافیک ایمیل وجود دارد ، که ترافیک وب است که از پیوندهای موجود در حوزه بازاریابی ایمیلی شما می آید.
همه این انواع ترافیک مهم هستند، اگرچه ممکن است به همه آنها به یک اندازه اعتماد نکنید. به عنوان مثال، برخی از برندها ممکن است بخش عظیمی از بودجه بازاریابی خود را به ترافیک پولی اختصاص دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند بیشتر روی فرصت های ارگانیک و داخلی مانند پست های وبلاگ و ایمیل ها تمرکز کنند.
هیچ راه اشتباه یا درستی برای اولویت بندی ترافیک شما از کجا وجود ندارد (این همه چیز مربوط به این است که چه چیزی برای برند، بودجه و اهداف خاص شما کار می کند). با این حال، بهترین روش ها برای ردیابی آن وجود دارد.
احتمالا بهترین – و محبوب ترین – ابزار ردیابی وب گوگل آنالیتیکس است. گوگل آنالیتیکس نه تنها به شما یک عکس فوری از تعداد بازدیدکنندگانی که به صفحه شما میآیند و کارهایی که پس از رسیدن به صفحه شما انجام میدهند، ارائه میکند، بلکه باعث میشود که ببینید این ترافیک از کجا میآید.
مقالات مفید دیگر:
15 روش اصولی برای ایندکس شدن وب سایت شما توسط گوگل
آیا همه ما نمی خواهیم در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید هم رتبه اول؟ احتمالاً صاحب وب سایتی وجود ندارد...
15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل
اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...
25 راه اصولی برای افزایش بازدید ارگانیک وب سایت
از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارند و احتمالاً به شما...
27 روش بدون زحمت برای بهبود CTR در 3 دقیقه
آیا در ایجاد ترافیک و کلیک به وب سایت خود مشکل دارید؟ اگر بله، یکی از دلایل می تواند به دلیل...
ابزارهای ردیابی ترافیک وب دیگری نیز وجود دارد، از جمله پلتفرم های رایگان و پولی. اینها عبارتند از SimilarWeb ، Bitly ، و Open Web Analytics .
کاوش در داده های خود در مورد ترافیک وب ضروری است، هم برای اینکه بدانید کجا ایستاده اید و هم برای اینکه بدانید چه استراتژی هایی برای برند شما بهترین کار را دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید با روشهای منحصربفرد برای افزایش ترافیک وب و آوردن بازدیدکنندگان بیشتر به صفحهتان و مشترکین بیشتر به فهرست تماسهای ایمیل شما، به این استراتژیها نگاه کنیم.
40 راه برای افزایش ترافیک وب سایت
ترافیک بیشتر همیشه چیز خوبی است. این لیست را بررسی کنید تا ترافیک وب سایت را افزایش دهید و ایده های جدیدی برای کمک به ایجاد سایت خود در مکان مناسب پیدا کنید.
- روی سئو سرمایه گذاری کنید. سه نتیجه برتر جستجوی گوگل 75.1٪ از کل کلیک ها را دریافت می کنند . زمان، تلاش و پول را در یک استراتژی سئو صرف کنید تا بتوانید یکی از آنها باشید.
- اجتماعی شدن. برای افزایش تعامل و فالوورها و تبلیغ محتوا در وب سایت خود در رسانه های اجتماعی فعال بمانید .
- بک لینک بسازید. با انتشارات دیگر شریک شوید تا بینش و محتوای خود را در صفحه آنها به اشتراک بگذارید - و در ازای آن پیوندی به سایت خود دریافت کنید.
- شامل لینک های داخلی هنگامی که آن را دریافت کردید، با استفاده از پیوندهای داخلی برای هدایت بازدیدکنندگان به سایر صفحات مهم و آموزنده در سایت خود، توجه خود را حفظ کنید.
- وب سایت خود را به روز کنید. مطمئن شوید که به طور مداوم سایت خود را با ایجاد صفحات فرود و پست های جدید به روز می کنید . این اطمینان می دهد که سایت شما همچنان توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و آنها را برای اطلاعات بیشتر باز می گرداند.
- مسابقات و تبلیغات را اجرا کنید. هدایایی را اجرا کنید که افراد را ملزم می کند برای ارسال یک ورودی از وب سایت شما بازدید کنند.
- پست های مهمان را بنویسید محتوای اصلی را در سایت هایی مانند Medium منتشر کنید تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و آنها را به کاری که انجام می دهید علاقه مند کنید.
مارک شنکر از The Glorious Company ، یک آژانس کپینویسی و بازاریابی محتوا، از یک کمپین پست مهمان برای بازگرداندن بک لینکهای ارزشمند به سایت خود استفاده میکند. مارک از متن لنگر استفاده می کند که با کلمات کلیدی مطابقت دارد که آژانس او می خواهد برای آنها رتبه بندی کند، مانند "آژانس کپی رایتینگ" یا "آژانس بازاریابی محتوا". - استفاده موثر از کلمات کلیدی به محتوایی که در این سایتها قرار میدهید کمک میکند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، که این احتمال را افزایش میدهد که جستجوگران روی محتوا کلیک کنند، آن را بخوانند و روی پیوندهایی که به سایت شما باز میگردند کلیک کنند.
- برای تبلیغات پرداخت کنید. مقداری از بودجه خود را برای تبلیغات PPC و دیگر فرصت های جستجوی پولی کنار بگذارید.
- فراخوانهای اقدام را در ایمیلهای خود بگنجانید. جدای از به اشتراک گذاری اطلاعات، از ایمیل های خود به عنوان مکانی برای تشویق (و شاید حتی مشوق) بازدید از سایت خود استفاده کنید. حتی اگر ایمیلهای شما برای افرادی ارسال میشود که قبلاً برای دریافت آنها شرکت کردهاند، افراد ایمیلهایی را با همکاران و دوستان خود که ممکن است قبلاً مشترک نشدهاند به اشتراک بگذارند.
- با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید. با به اشتراک گذاشتن محصولات، خدمات و محتوای شما توسط اینفلوئنسرهای میکرو یا نانو اینفلوئنسرها و به اشتراک گذاری نام تجاری خود با طرفداران
- خود، روی یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار سرمایه گذاری کنید.
- نظرات را دریافت کنید. از مشتریان فعلی بخواهید که از طریق سایت هایی مانند Google و Yelp برای شرکت شما نظر بدهند.
اما در اینجا متوقف نشوید. کاری را که Marko Maric از Clockify ، یک نرم افزار ردیابی زمان انجام می دهد، انجام دهید و این رویکرد را با استراتژی سئوی خود مرتبط کنید. آنها هر بررسی مشتری را می خوانند و استراتژی محتوای خود را برای هدف قرار دادن مشکلات خاص و موارد استفاده مشتریان خود تنظیم می کنند. - با تمرکز بر مسائل و نیازهای مشتری، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که محتوایی که ایجاد می کنند از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کند و برای مخاطبانشان آموزنده و مفید است.
- میزبانی یک وبینار یک وبینار ترتیب دهید و هم ثبت نام و هم لینک را در سایت خود میزبانی کنید. همکاری با برند دیگری را در نظر بگیرید تا از مخاطبان آنها نیز استفاده کنید. با این حال، مطمئن شوید که برندی است که پایگاه مخاطبان مشابهی با شما دارد، بنابراین سرنخهای جدیدی که به دست میآورید واجد شرایط هستند و به آنچه ارائه میکنید علاقهمند هستند.
- کتاب الکترونیکی بنویس یک کتاب الکترونیکی اصلی را در سایت خود منتشر کنید و آن را گیت کنید، بنابراین افراد باید اطلاعات تماس خود را برای دانلود آن ارائه کنند. مطمئن شوید که کادری برای شرکت در ایمیلهای خود قرار دادهاید یا سلب مسئولیتی ارائه میدهید که توضیح میدهد به طور خودکار در ایمیلهای خود شرکت میکنند. آن را در کانالهای اجتماعی خود تبلیغ
- کنید تا بیشتر در معرض دید قرار گیرد.
- به گروه های فیس بوک بپیوندید. جدا از پستهای عمومی فیسبوک، به یک یا چند گروه بپیوندید تا با مخاطبان جدیدی از بازدیدکنندگان احتمالی سایت ارتباط برقرار کنید.
- تخصص وام دهید خود را به عنوان یک مفسر خبره برای پستها و مقالات وبلاگ در دسترس قرار دهید و نام خود - و پیوندی به سایت خود - را در مطبوعات بیشتر دریافت کنید.
- برای جوایز اقدام کنید. اگر با محتوا یا محصولات از پارک خارج میشوید، برای جوایزی درخواست کنید که شناخت و اعتبار برند را افزایش میدهد.
- انتشار بیانیه های مطبوعاتی اخبار را در به روز رسانی های شرکت از طریق سایت های سندیکایی مانند PRWeb و PR Newswire پخش کنید.
- به لینکدین ارسال کنید. از LinkedIn به عنوان یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری محتوای اصلی و همچنین اخبار شرکت و سایر اطلاعات مرتبط استفاده کنید.
- وب سایت خود را تست کنید دوباره بررسی کنید که هیچ مانع ناخواسته ای برای ترافیک بهتر وب ایجاد نمی کنید، مانند زمان بارگذاری کند یا لینک های شکسته.
- بازاریابی ویدئویی را امتحان کنید. ویدیوهای اصلی تولید کنید و سپس آنها را (همراه با پیوندهای سایت) در یوتیوب و سایر کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
در موضوعات پرطرفدار وارد شوید. از سایتی مانند Buzzsumo استفاده کنید تا بفهمید رقبای شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند و سپس محتوایی ایجاد کنید که صدای شما را به - مکالمه اضافه کند.
- بخشی از جامعه شوید. به جوامعی مانند Reddit، Quora، و گروههای عمومی Slack بپیوندید و تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود را بیابید و با آنها درگیر شوید .
محتوای قدیمی را به روز کنید. با بهروزرسانی محتوای قدیمی با کلمات کلیدی و پیوندهای جدید و همچنین اطلاعات بهروزتر، جان تازهای - و پتانسیل جستجوی جدید - در پستهای موجود - ببخشید. این به رتبه بندی آن محتوا کمک می کند تا بتواند ترافیک سایت بیشتری ایجاد کند .
- از شر محتوای تکراری خلاص شوید. موتورهای جستجو وقتی چندین پست در یک موضوع دارید دوست ندارند، بنابراین آنها را در یک پست اصلی ادغام کنید.
مشارکت کنندگان مهمان را پیدا کنید. نوشتن برای سایت شما یا مشارکت در محتوای شما را برای دیگران آسان کنید. آنها تقریباً مطمئناً آن پیوند را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند که باعث افزایش در معرض دید قرار گرفتن و ایجاد شبکه گسترده تری برای تلاش های شما خواهد شد. سعی کنید یک صفحه فرصتها با نام تجاری مشترک ایجاد کنید که در آن افراد میتوانند - با افکار و ورودی یا ارائه محتوا برای سایت شما مشارکت کنند.
- پادکست راه اندازی کنید پادکست ها به طور فزاینده ای به ابزارهای موثر برای اطلاع رسانی تبدیل می شوند. خودتان را شروع کنید یا برای مهمان شدن در یک پخش فعلی درخواست دهید.
- ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی نظرسنجی هایی را برای مخاطبان خود ارسال کنید یا نظرسنجی هایی در مورد موضوعات مختلف ایجاد کنید تا به شما در جمع آوری داده هایی که برای دیگران مفید است کمک کند. دادههای اختصاصی عالی هستند زیرا افراد نمیتوانند آنها را در هر جای دیگری دریافت کنند، و نه تنها آنها را به اشتراک میگذارند، بلکه به جایی که در محتوایشان آمده پیوند میدهند.
- بهبودهای فنی وب سایت را انجام دهید. موتورهای جستجو و همچنین بازدیدکنندگان وب سایت هایی را ترجیح می دهند که بهتر و سریعتر کار کنند و برای همه کاربران در دسترس تر باشند.
- اطمینان حاصل کنید که سایت شما بهینه شده است و به سرعت بارگیری می شود، زیرا این کار تجربه کاربری دلپذیری را ایجاد می کند که می تواند ترافیک مجدد را تشویق کند.
- از جستجوی صوتی غافل نشوید. بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتری از طریق دستیارهای صوتی مانند الکسا جستجو می کنند، بنابراین مطمئن شوید که استراتژی کلمه کلیدی و محتوای شما برای جستجوی صوتی بهینه شده است .
آن نقطه قطعه برجسته را بگیرید. قطعه برجسته در گوگل - با نام مستعار موقعیت صفر - یک محل عالی برای است. به سوالات پاسخ دهید و روی استراتژی کلمه کلیدی خود تمرکز کنید تا به - آنجا برسید.
ایمیل های خود را بهینه کنید ترافیک وب برای بازاریابی ایمیلی بسیار مهم است و بالعکس. تقسیم بندی مخاطبان و ارسال یک خبرنامه معمولی دو روشی است که می توانید مطمئن باشید افراد - را به محتوا و لینک های خود جذب می کنید.
گردش کار ایمیل خودکار ایجاد کنید. زمانی که به احتمال زیاد توجه آنها را جلب می کنید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، مانند زمانی که برای اولین بار در ایمیل های شما مشترک می - شوند یا زمانی که سبد خرید خود را رها می کنند.
- یک برنامه ارجاع اجرا کنید. ارجاعات را تشویق کنید تا مشتریان خوشحال فعلی شما دیگران را به صفحه شما بیاورند.
- یک موضوع توییتر ارسال کنید. محتوا را به یک رشته توییتر قابل اشتراک گذاری با پیوندهایی به سایت خود تبدیل کنید.
- در کنفرانس ها شرکت کنید. برای ایجاد چهره انسانی در برند خود و ایجاد ارتباطاتی که بازدیدهای وب را تشویق می کند، حضوری شبکه کنید.
چند مورد را برای امتحان کردن این لیست انتخاب و انتخاب کنید، سپس هرچه پیش میروید بر اساس آنچه که کار میکند، دستکاری کنید. سپس با افزایش ترافیک شما، میتوانید گامهای هدفمندی برای تبدیل آن ترافیک به مشتری بردارید
1401/06/19