ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم

و ادامه فاکتورهای رتبه بندی گوگل را در این مقاله قرار داده ایم:


156. نتایج خرید: گاهی اوقات نتایج خرید Google در SERP های ارگانیک نمایش داده می شود:

نتایج خرید در Google SERP
157. نتایج تصویر: گاهی اوقات تصاویر Google در نتایج جستجوی معمولی و کلیک ارگانیک ظاهر می شوند.

158. نتایج تخم مرغ عید پاک: گوگل دهها نتیجه تخم مرغ عید پاک دارد . به عنوان مثال ، وقتی در جستجوی تصویر Google عبارت "Atari Breakout" را جستجو می کنید ، نتایج جستجو به یک بازی قابل بازی تبدیل می شود (!). برای این کار به ویکتور پن فریاد بزنید.

159. نتایج سایت تنها برای مارک ها: کلمات کلیدی دامنه یا برند گرا چندین نتیجه را از یک سایت ارائه می دهند .

160. به روز رسانی وام های پرداختی: این یک الگوریتم ویژه است که برای پاکسازی " سوالات بسیار ناخواسته " طراحی شده است.

علائم تجاری
161. نام تجاری Anchor Text: لنگر متن مارک دار یک علامت ساده اما قوی است.

پیوندهای متنی
162. جستجوهای مارک دار: افراد مارک ها را جستجو می کنند. اگر افراد نام تجاری شما را در Google جستجو کنند ، این به گوگل نشان می دهد که سایت شما یک مارک واقعی است.

163. مارک + جستجوی کلمات کلیدی: آیا افراد به همراه نام تجاری شما کلمه کلیدی خاصی را جستجو می کنند (به عنوان مثال: "عوامل رتبه بندی Backlinko Google" یا "SEO Backlinko")؟ در این صورت ، هنگامی که افراد نسخه بدون مارک آن کلمه کلیدی را در Google جستجو می کنند ، ممکن است رتبه بندی را برای شما افزایش دهد.

164. سایت دارای صفحه و موارد پسندیده در فیس بوک است: مارک ها دارای صفحات فیس بوک با تعداد زیادی لایک هستند.

165. سایت دارای نمایه توییتر با دنبال کنندگان است: پروفایل های توییتر با تعداد زیادی دنبال کننده نشان دهنده یک مارک محبوب است.

166. صفحه شرکت Linkedin رسمی: اکثر مشاغل واقعی دارای صفحات Linkedin شرکت هستند.

167. تألیف مشهور: در فوریه 2013 ، مدیرعامل گوگل اریک اشمیت مدعی شد:


"در نتایج جستجو ، اطلاعات مرتبط با پروفایل های آنلاین تأیید شده بالاتر از محتوا بدون چنین تأییدی قرار می گیرند ، که باعث می شود اکثر کاربران به طور طبیعی بر روی نتایج برتر (تأیید شده) کلیک کنند."

168. مشروعیت حساب های رسانه های اجتماعی: یک حساب رسانه اجتماعی با 10 هزار دنبال کننده و 2 پست احتمالاً بسیار متفاوت از یک حساب قوی 10 هزار دنبال کننده دیگر با تعامل زیاد تفسیر می شود . در حقیقت ، گوگل حق ثبت اختراع برای تشخیص واقعی یا جعلی بودن حساب های رسانه های اجتماعی را ثبت کرد.

169. نام های تجاری در مورد داستان های برتر: مارک های واقعاً بزرگ همیشه در سایت های Top Stories ذکر می شوند. در حقیقت ، برخی از مارک ها حتی در صفحه اول خبری از وب سایت خود دارند:

داستانهای مارک در Google SERP
170. ذکر نام تجاری بدون پیوند : مارک ها بدون پیوند به آنها ذکر می شوند. گوگل به نام تجاری غیرپیوندی به عنوان سیگنال مارک نگاه می کند.

171. محل آجر و ملات: مشاغل واقعی دفاتر دارند. این امکان وجود دارد که گوگل برای تعیین موقعیت مکانی اطلاعاتی را تعیین کند که آیا یک سایت یک مارک بزرگ است یا خیر.

عوامل ایجاد وب سایت در سایت
172. مجازات پاندا: سایتهایی با محتوای بی کیفیت (به ویژه مزارع محتوا ) پس از برخورد با پنالتی پاندا در جستجو کمتر قابل مشاهده هستند .

173. پیوندها به محله های بد: پیوند به "محله های بد" - مانند داروخانه های ناخواسته یا سایت های قرض الحسنه - ممکن است به دید جستجوی شما آسیب برساند.

174. تغییرمسیر: مخفیانه بزرگ بدون هیچ است . اگر گرفتار شود ، ممکن است سایتی نه تنها جریمه شود ، بلکه نمایه سازی شود.

175. پنجره های بازشو یا " تبلیغات مزاحم ": در سند رسمی دستورالعمل های رتبه بندی گوگل آمده است که پنجره های بازشو و تبلیغات حواس پرت کننده نشانه یک سایت بی کیفیت است.

176. پنجره های بینابینی: Google ممکن است سایتهایی را که پنجره های صفحه کامل "بینابینی" را برای کاربران تلفن همراه نمایش می دهد ، مجازات کند .

بینابینی
177. بهینه سازی بیش از حد سایت: بله ، گوگل افراد را برای بهینه سازی بیش از حد سایت خود مجازات می کند . این شامل: پر کردن کلمات کلیدی ، پر کردن برچسب هدر ، تزئین بیش از حد کلمات کلیدی است.

178. محتویات مبهم: گواهی ثبت اختراع گوگل نشان می دهد که چگونه Google می تواند محتوای "gibberish" را شناسایی کند ، که برای فیلتر کردن محتوای چرخیده یا تولید شده خودکار از فهرست آنها مفید است.

179. صفحات Doorway: گوگل می خواهد صفحه ای که به Google نشان می دهید صفحه ای باشد که کاربر در نهایت می بیند. اگر صفحه شما افراد را به صفحه دیگری هدایت می کند ، این "صفحه Doorway" است. نیازی به گفتن نیست که گوگل سایت هایی را که از Doorway Pages استفاده می کنند ، دوست ندارد .

180. تبلیغات بالای پوشه: " الگوریتم چیدمان صفحه " سایت هایی را با تبلیغات زیاد (و محتوای زیاد) در بالای صفحه مجازات نمی کند.

Search Engine Land - الگوریتم طرح بندی صفحه توسط Google به روز می شود
181. پنهان کردن پیوندهای وابسته: زمانی که سعی می کنید پیوندهای وابسته را پنهان کنید ( به ویژه با روپوش ) ، بیش از حد مجازات می شود.

182. فرد: نام مستعار که به مجموعه ای از به روزرسانی های گوگل در سال 2017 داده شده است. طبق Search Engine Land ، فرد "سایتهای با محتوای کم ارزش را هدف قرار می دهد که درآمد را برای کمک به کاربران خود بالاتر از حد قرار می دهند."

183. سایت های وابسته: بر هیچ کس پوشیده نیست که گوگل بزرگترین طرفدار شرکت های وابسته نیست . و بسیاری فکر می کنند سایتهایی که از برنامه های وابسته درآمد کسب می کنند تحت نظارت بیشتری قرار می گیرند.

184. تولید محتوای خودکار: گوگل به طور قابل ملاحظه ای از محتوای تولید شده متنفر است . اگر آنها مشکوک باشند که سایت شما محتوای تولید شده توسط رایانه را پمپاژ می کند ، ممکن است منجر به مجازات یا حذف فهرست بندی شود.

185. مجسمه سازی بیش از حد PageRank: پیشروی بیش از حد با مجسمه سازی PageRank - با دنبال نکردن تمام پیوندهای خروجی - ممکن است نشانه ای از بازی سیستم باشد.

186. آدرس IP پرچم گذاری شده به عنوان هرزنامه: اگر آدرس IP سرور شما به عنوان هرزنامه پرچم گذاری شده باشد ، ممکن است بر همه سایت های آن سرور تأثیر بگذارد .

187. هرزنامه متا برچسب: پر شدن کلمات کلیدی در متا تگ ها نیز ممکن است اتفاق بیفتد. اگر گوگل تصور می کند که شما کلمات کلیدی را به عنوان و برچسب های توصیف خود اضافه می کنید تا بتوانید با بازی algo بازی کنید ، ممکن است با مجازات به سایت شما ضربه بزنند.

عوامل وب سایت خارج از سایت
188. سایت هک شده : اگر سایت شما هک شود می تواند از نتایج جستجو حذف شود. در واقع ، Search Engine Land پس از اینکه گوگل تصور کرد هک شده است ، از حالت نمایه خارج شد.

سرزمین موتورهای جستجو - چیزی که وقتی Google سایت ما را از فهرست نمایه خارج کرد ، آموختیم
189. هجوم غیرطبیعی پیوندها: هجوم ناگهانی (و غیر طبیعی) پیوندها نشانه ای مطمئن از پیوندهای ساختگی است.

190. مجازات پنگوئن: سایتهایی که توسط گوگل پنگوئن مورد حمله قرار گرفته اند در جستجو به طور قابل توجهی کمتر قابل مشاهده هستند. اگرچه ظاهراً پنگوئن اکنون بیشتر روی فیلتر کردن پیوندهای بد در مقابل مجازات کل وب سایت ها تمرکز کرده است.

191. مشخصات پیوندها با درصد بالای پیوندهای با کیفیت پایین: پیوندهای زیادی از منابع که معمولاً توسط SEOs کلاه سیاه استفاده می شود (مانند نظرات وبلاگ و نمایه های انجمن) ممکن است نشانه ای از بازی سیستم باشد.

192. پیوندها از وب سایت های غیرمرتبط : درصد بالایی از بک لینک از سایت های غیر مرتبط می تواند شانس مجازات دستی را افزایش دهد .

193. پیوندهای غیرطبیعی هشدار: گوگل هزاران پیام "اعلان پیوندهای غیر طبیعی تشخیص داده شده توسط کنسول جستجوی Google" ارسال کرده است. این معمولاً قبل از سقوط رتبه است ، اگرچه 100 of از مواقع نیست .

194. پیوندهای دایرکتوری با کیفیت پایین: به گفته گوگل ، پیوندهای پشتیبان از دایرکتوری های با کیفیت پایین می تواند منجر به مجازات شود.

195. پیوندهای ویجت: گوگل از پیوندهایی که هنگام استفاده از "ویجت" در سایت خود به صورت خودکار ایجاد می شوند اخم می کند.

196. پیوندهایی از همان کلاس IP IP : دریافت پیوندهای غیرطبیعی از سایت ها در IP IP سرور ممکن است به Google کمک کند تا تشخیص دهد که پیوندهای شما از یک وبلاگ آمده است .

197. متن لنگر "سم": داشتن متن لنگر "سم" (به ویژه کلمات کلیدی داروخانه) که به سایت شما اشاره می کند ممکن است نشانه ای از اسپم یا سایت هک شده باشد. در هر صورت ، می تواند به رتبه سایت شما آسیب برساند.

198. پیوند غیرطبیعی: ثبت اختراع Google 2013 توضیح می دهد که چگونه Google می تواند تشخیص دهد که آیا هجوم پیوندها به یک صفحه مشروع است یا خیر. آن پیوندهای غیر طبیعی ممکن است بی ارزش شوند.

199. پیوندها از فهرست مقالات و اطلاعیه های مطبوعاتی: فهرست مقالات و اطلاعیه های مطبوعاتی مورد سوء استفاده قرار گرفته است تا جایی که گوگل در حال حاضر این دو استراتژی ایجاد پیوند را در بسیاری از موارد "طرح پیوند" می داند.

200. عملیات دستی: وجود دارد انواع مختلفی از این ، اما بسیاری از آنها به کلاه سیاه و سفید ساخت لینک های مرتبط.

201. فروش پیوندها: گرفتار شدن در فروش پیوندها می تواند به دید جستجوی شما آسیب برساند .

202. Google Sandbox: سایتهای جدیدی که ناگهان پیوندهایی دریافت می کنند ، گاهی در Google Sandbox قرار می گیرند ، که به طور موقت دید جستجو را محدود می کند.

203. رقص گوگل: رقص گوگل می تواند به طور موقت رتبه ها را بالا ببرد. طبق گواهینامه ثبت اختراع گوگل ، این ممکن است راهی برای آنها باشد تا تشخیص دهند آیا سایتی در تلاش برای بازی با الگوریتم است یا خیر.

رقص گوگل
204. ابزار Disavow: استفاده از ابزار Disavow ممکن است مجازات دستی یا الگوریتمی برای سایتهایی که قربانی سئو منفی شده اند حذف کند.

205. درخواست تجدید نظر : درخواست تجدیدنظر موفق می تواند مجازات را لغو کند.

206. طرح های پیوند موقت: گوگل افرادی را جذب کرده است که پیوندهای اسپم ایجاد می کنند - و به سرعت حذف می کنند. همچنین به عنوان یک طرح پیوند موقت شناخته می شود.


به طور خلاصه ، در اینجا مهمترین عوامل رتبه بندی گوگل در سال 2022 آمده است:

مراجعه به دامنه ها
نرخ کلیک ارگانیک
اقتدار دامنه
قابلیت استفاده از موبایل
زمان اقامت
تعداد کل بک لینک ها
کیفیت محتوا
سئوی داخلی

 

  • 202 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...

Google RankBrain چیست؟

DATE GOOGLE تائید وجود RANKBRAIN: 26 اکتبر 2015RankBrain جزء الگوریتم اصلی گوگل است که از یادگیری...