10 تکنیک مهم SEO در سال 1401

10 تکنیک مهم SEO در سال 1401

تکنیک های مهم سئو در سال 2022 در شیک رنک



سخت ترین بخش در مورد سئو، روان بودن آن است. گوگل الگوریتم خود را 500-600 بار در سال به روز می کند. این بدان معناست که در هر روز از سال حداقل یک به روز رسانی وجود دارد. حتی متخصصان سئو که تمام زندگی خود را وقف تعیین معیارهای رتبه بندی می کنند، در پایان روز هم سر خود را خار می دهند.

پیگیری همه تغییرات غیرممکن است. وقت خود را با آن تلف نکنید. اما اگر در مورد برخی از بزرگترین روندها و تکنیک های سئو در سال 2022 اطلاعات داشته باشید، یک سر از رقبای خود بالاتر خواهید بود. می دانیم که 75 درصد از جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. بنابراین ضروری است که بفهمیم چگونه می توان این به روز رسانی های الگوریتم را شکست داد و در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو باقی ماند.

برای اینکه شما را از به‌روزرسانی مداوم صفحه به‌روزرسانی گوگل دور نگه دارید، این لیست از 10 تکنیک مهم SEO در سال 2022 را گردآوری کرده‌ایم.

1. نکات اصلی وب سایت خود را درک کنید
Core web vitals ممکن است یک اصطلاح جدید سئو باشد که تا به حال نام آن را نشنیده اید. اما در سال 2022، ضروری است که با معنای اینها و معیارهای متریک پشت آنها آشنا شوید. در ماه مه، Google Page Experience را ارائه خواهد کرد ، الگوریتم جدیدی که صفحات را بر اساس امتیازات حیاتی وب اصلی خود رتبه‌بندی می‌کند.

بنابراین حیاتی وب اصلی چیست؟ گوگل آنها را به عنوان مجموعه ای از معیارها تعریف می کند که سرعت، پاسخگویی و ثبات بصری را اندازه گیری می کند. ما در این پست کمی عمیق‌تر به معنای اصلی وب‌سایت‌ها می‌پردازیم ، اما در اینجا یک جمع‌بندی سریع وجود دارد.

بزرگترین رنگ محتوایی (LCP) - سرعت صفحه را اندازه گیری می کند. این مدت زمانی است که طول می کشد تا محتوای اصلی صفحه بارگذاری شود. LCP ایده آل 2.5 ثانیه یا سریعتر است.
تاخیر ورودی اول (FID) - پاسخگویی صفحه را اندازه گیری می کند. این مدت زمانی است که طول می کشد تا یک صفحه تعاملی شود. FID ایده آل کمتر از 100 میلی ثانیه است.
تغییر چیدمان تجمعی (CLS) - ثبات بصری را اندازه گیری می کند. این میزان تغییر چیدمان غیرمنتظره محتوای صفحه بصری است. CLS ایده آل کمتر از 0.1 است.
اکنون که می دانید برای چه چیزی باید اندازه گیری کنید، چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟ گوگل بسیاری از ابزارهای موجود خود را به‌روزرسانی کرده است تا قابلیت‌های اندازه‌گیری حیاتی وب را در بر بگیرد. هر یک از این ابزارها گزارش هایی ارائه می دهند که جزئیات و بینش هایی را در مورد سلامت معیارهای حیاتی وب اصلی شما ارائه می دهند. مدتی را در هر یک از این پلتفرم‌ها صرف کنید و با این گزارش‌ها آشنا شوید، و اینکه چگونه می‌توانید امتیازات خود را قبل از انتشار به‌روزرسانی تجربه صفحه جدید بهبود بخشید.

کنسول جستجوی گوگل
PageSpeed ​​Insights
فانوس دریایی
Chrome DevTools
گزارش Chrome UX
برنامه افزودنی Web Vitals
2. برای رتبه بندی Google Passage بهینه سازی کنید
در اکتبر سال 2020، گوگل چیزی را راه اندازی کرد که آن را رتبه بندی Passage می نامند که در آن می توان متن های جداگانه در صفحات وب را همراه با کل صفحه رتبه بندی کرد. چرا این مهم است؟ این بدان معناست که گوگل می‌تواند بخش‌هایی را از یک صفحه خارج کند، حتی اگر آن صفحه موضوعی متفاوت از آنچه در SERP نمایش داده می‌شود، پوشش دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید یک پست وبلاگی در مورد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نوشته‌اید، که جنبه‌های مختلف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد، مانند ابزارها، استراتژی، معیارها، شبکه‌ها و غیره. صفحه شما ممکن است برای کلمه کلیدی ابزار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی رتبه‌بندی شود. اگرچه ممکن است برای آن کلمه کلیدی بهینه سازی نکرده باشید. از آنجایی که Google یک متن مرتبط در مورد ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی را در پست شما می بیند، آن قسمت خاص را فهرست می کند.

در اینجا نمونه دیگری از رتبه بندی عبور از گوگل آورده شده است .

نمونه ای از رتبه بندی گذرگاه گوگلبهینه سازی رتبه Google's Passage واقعاً به سادگی ایجاد یک پست وبلاگ خوانا و تجربه کاربر پسند است. بزرگترین تمرکز شما باید روی ایجاد بخش های واضح در پست ها باشد. روی ترکیب کلمات کلیدی به عنوان سرفصل برای این بخش ها تمرکز کنید. محتوای شما در این بخش ها باید واضح و متمرکز بر موضوع فرعی درون آن باشد. به آن به عنوان یک پست وبلاگ در یک پست وبلاگ فکر کنید. این بخش‌ها باید همیشه مرتبط با موضوع اصلی شما باشند، اما اگر بخواهند به تنهایی بایستند، از نظر زمینه‌ای نیز منطقی باشند.

3. بر روی قطعه های ویژه تمرکز کنید
قطعه‌های ویژه، اگر قبلاً نبوده‌اند، باید در سال 2022 به بخشی از استراتژی شما تبدیل شوند. که به عنوان جام مقدس جستجو نیز شناخته می‌شود، قطعه‌های برجسته در موقعیت صفر یا در بالای صفحه SERP در یک کادر مستطیلی ظاهر می‌شوند.

مطمئناً، نمی‌توانید محتوای نشان‌داده‌شده در یک قطعه ویژه را انتخاب کنید، اما می‌توانید محتوای خود را بهینه کنید تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که در یک قطعه برجسته ظاهر شود. در اینجا چند توصیه وجود دارد.

کلمات کلیدی بلند مدت
به گفته SEMrush ، هرچه کلمات طولانی تر در یک عبارت جستجو باشد، شانس بیشتری برای برگرداندن یک قطعه برجسته دارد. تنها 4.3 درصد از کلمات کلیدی تک کلمه ای منجر به یک قطعه برجسته در مقایسه با 17 درصد از کلمات کلیدی متشکل از 5 کلمه و 55.5 درصد از کلمات کلیدی از 10 کلمه می شوند.

از سوالات استفاده کنید
هر محتوایی که می نویسید باید با در نظر گرفتن نیت کاربر ایجاد شود. اغلب، زمانی که مردم در گوگل جستجو می کنند، از پرس و جوهایی به شکل سوال استفاده می کنند. بنابراین نوشتن محتوا با در نظر گرفتن این پرسش‌ها و پاسخ‌ها، شما را آماده می‌کند تا تکه‌های ویژه بیشتری کسب کنید.

SEMrush کلمات سوالی، "why"، "do" و "can" را پیدا کرد که بیشترین ویژگی‌ها را برمی‌گرداند، در حالی که کلمه "where" کمترین تعداد قطعه برجسته را ایجاد کرد.

عاقلانه قالب بندی کنید
چهار نوع مختلف از قالب‌های قطعه برجسته وجود دارد: پاراگراف، فهرست، جدول و ویدیو. وقتی محتوای خود را می نویسید، این قالب های مختلف را در ذهن داشته باشید. همچنین هدف یک قطعه برجسته را در نظر داشته باشید. گوگل می خواهد اطلاعات را به راحتی و به طور مشخص برای جستجوگرانی که به دنبال پاسخ سریع هستند نمایش دهد. بنابراین برای سرعت خوان فرمت کنید.

این بدان معنا نیست که نمی‌توانید پاراگراف‌های طولانی‌تری از متن را در پست‌های خود داشته باشید، اما آن محتوا را بعد از تعریف قطعه برجسته نگه دارید. این باید کوتاه، واضح و دقیق باشد.

4. اصل EAT را یاد بگیرید
با وجود تغییر مداوم الگوریتم گوگل، اصل EAT می تواند به شما در تسلط بر موفقیت طولانی مدت سئو کمک کند. خیلی عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما EAT چیست؟

EAT مخفف تخصص ، اقتدار و اعتماد است . این اساساً اندازه گیری شهرت برند شما در وب است. گوگل سایت های معتبرتر، معتبرتر و معتبرتر را بالاتر از سایت های ناشناخته قرار می دهد.

اعتبار برند و سئو

اگر صنعت شما کمی اشباع‌تر از بازارهای دیگر است، ممکن است به این فکر کنید که چگونه باید برخی از رقبای خود را که شرکت‌های بزرگ یا نام‌های تجاری معتبری هستند، شکست دهم؟

از کوچک شروع کنید، احساس خستگی نکنید. گام های روشنی وجود دارد که می توانید برای تثبیت اعتبار، اعتماد و شهرت برند خود بردارید. چندتایی این جاست:

از مشتریان بخواهید نظرات خوبی را در سایت های معتبری مانند Yelp، BBB، Amazon یا Google ارائه دهند.
لینک های با کیفیت بالا از سایت های صنعت خود به دست آورید.
فعال شوید و منشن ها را در انجمن های عمومی تشویق کنید.
EAT را در وب سایت خود از طریق توصیفات، مطالعات موردی، بررسی ها و سایر اشکال اثبات اجتماعی نشان دهید .
5. پشتیبانی از عبارات کلیدی چندگانه Long-Tail
با هر به روز رسانی الگوریتمی که گوگل منتشر می کند، موتور جستجو پیشرفته تر می شود. اکنون، گوگل اعلام کرده است که می تواند موضوعات فرعی مربوط به یک کلمه کلیدی خاص را درک کند. برای مثال، اگر بخواهید «تجهیزات ورزشی خانگی» را جستجو کنید، گوگل اکنون می‌داند که «تجهیزات بودجه»، «انتخاب‌های برتر» یا «ایده‌های فضای کوچک» موضوعات فرعی مرتبط هستند و SERP طیف وسیع‌تری از نتایج را نشان می‌دهد.

این برای سئو چه معنایی دارد؟ رقابت بسیار بیشتری برای کلمات کلیدی دم کوتاه تر وجود خواهد داشت. اما اگر از کلمات کلیدی طولانی یا کلمات کلیدی خاص تر با سه کلمه یا بیشتر استفاده می کنید، با بررسی رتبه وب سایت برای عبارت مربوطه و احتمالاً عبارات مرتبط، شانس بیشتری برای مشاهده دامنه خود در نتایج برتر خواهید داشت .

در اینجا یک مثال است. اگر می‌خواهید برای «پوشاک با برند سفارشی» رتبه‌بندی کنید، شاید عنوان، توضیحات متا و URL شما شامل این عبارت باشد، اما «ژاکت‌های نشان‌واره برای شرکت‌ها»، «سوئیشرت‌ها و تی‌شرت‌های مارکدار» و «ژاکت‌های ژاکتی برای مشاغل» را نیز در نظر گرفته‌اید. به محتوای شما نیز وارد شود. این به شما کمک می کند تا برای انواع جستارهای جستجوی مختلف رتبه بندی کنید و به Google اجازه می دهد تا بداند که پوشاک با برند سفارشی با این کلمات کلیدی دم بلند دیگر نیز مرتبط است.

6. محتوای جدید ایجاد کنید
این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما گاهی اوقات بازاریابان بیش از حد درگیر جزئیات سئوی صفحه خود می شوند و از تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت جدید برای جستجوگران غفلت می کنند. به خاطر داشته باشید که روزانه بیش از 4.4 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. بنابراین اگر محتوای جدید را به طور منظم تولید نمی کنید، عقب افتادن آن بسیار آسان است.

هنگامی که محتوای جدیدی ایجاد می کنید، فرصتی برای بهینه سازی برای بهترین شیوه های سئو امروزی در اولین حرکت خواهید داشت. روی عناوین صفحه، سرصفحه‌های محتوا، سرفصل‌های فرعی، متن جایگزین تصویر و کلیدواژه‌های جدید مورد نظر خود تمرکز کنید.

محتوای تازه نیز از نظر کاربران ارزشمندتر از محتوای قدیمی است. هنگامی که مردم به دنبال پاسخی برای یک سوال هستند، اغلب به تاریخ مربوطه نگاه می کنند. اگر همه پست‌های شما دارای تاریخ قدیمی و اطلاعات قدیمی هستند، به سرعت به نتایج جستجوی بعدی می‌روند.

در نهایت، طراوت به خودی خود یک عامل رتبه بندی است. هرچه بیشتر منتشر کنید، گوگل بیشتر صفحات شما را ایندکس می کند و محتوای شما سریعتر رتبه بندی می شود.

چرا محتوا برای سئو مهم است

  • از مقالات سئو شیک رنک در ادامه دیدن کنید:

   آموزش سئو داخلی (درون صفحه سایت) بصورت کامل

بسیاری از مردم فکر می کنند که چیزی بیشتر از پاشیدن چند کلمه کلیدی اینجا و آنجا برای سئو داخلی...

   آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

   ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2022)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

   راهنمای جامع فایل سیستم (کمپین بازدید نامحدود بهبود الکسا و سیمیلار وب)

فایل مخصوص سیستم را از طریق گزینه "دانلود فایل سیستم" دانلود و دریافت نمایید.این فایل شامل یک...

   ربات تکست یا robots.txt چیست و چگونه بسازیم؟

فایل robots.txt یک فایل متنی است که تعیین میکند کدام بخش هایی از یک دامنه می تواند باشد خزید توسط...

   سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید

Google RankBrain الگوریتم یادگیری ماشین گوگل است.این الگوریتم جدید ML به گوگل اجازه می دهد تا...

   فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2022)

شاید قبلاً بدانید که گوگل از بیش از 200 عامل رتبه بندی در الگوریتم خود استفاده می کند…اما آنها...

7. محتوای قدیمی را به روز کنید
اگرچه ممکن است مشغول ایجاد محتوای جدید باشید، نمی توانید از به روز رسانی محتوای قدیمی خود غافل شوید. این یک تکنیک ضروری SEO در سال 2022 است. اگر فقط محتوای جدید را منتشر می کنید، محتوای قدیمی شما از نقشه خارج می شود و نامربوط می شود. از آنجایی که احتمالاً زمان زیادی را روی آن پست های قدیمی سرمایه گذاری کرده اید، فرصتی را که می توانند ارائه دهند از دست ندهید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بازگشت به گذشته و به‌روزرسانی محتوای قدیمی، انجام ممیزی پیوند است . پیوندهای خارجی خراب یا قدیمی را پیدا کرده و رفع کنید. این نه تنها تجربه کاربری شما را بهبود می بخشد، بلکه شما را از جریمه شدن توسط گوگل به دلیل داشتن لینک های خراب بیش از حد جلوگیری می کند.

برگردید و پیوندهای داخلی خود را نیز به روز کنید. همانطور که محتوای تازه ایجاد می کنید، فراموش نکنید که به محتوای قدیمی مرتبط بازگردید و به این پست های جدید پیوند اضافه کنید. این به گوگل می‌گوید که بین این صفحات رابطه وجود دارد و به گوگل کمک می‌کند صفحات جدید شما را سریع‌تر ایندکس کند، در حالی که به پست‌های شما کمک می‌کند در جستجوهای جستجوی مرتبط رتبه بالاتری داشته باشند.

8. روی تجربه کاربری تمرکز کنید
صادقانه بگویم، وقتی صحبت از سئو به میان می آید، هر تاکتیکی باید به نوعی با بهبود تجربه کاربر مرتبط باشد. منظور از سئو همین است. در سال 2022، این مهمتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

از این گذشته، تمرکز جدید روی موارد حیاتی وب، همه چیز در مورد تجربه کاربر است. اما علاوه بر آن، گوگل نرخ پرش، زمان ماندن و درصد کلیک را نیز در نظر می‌گیرد. هدف این است که کاربر روی نتیجه شما کلیک کند، زمانی را صرف کلیک کردن روی صفحات مختلف کند و حداقل 3 دقیقه را در سایت شما بگذراند.

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام تجزیه و تحلیل تجربه کاربری خود در نظر بگیرید:

سازگاری با موبایل - آیا سایت شما طراحی ریسپانسیو برای موبایل دارد؟
ناوبری - آیا کاربران می توانند صفحات دیگر را در سایت شما پیدا کنند؟
سرعت صفحه - آیا بارگذاری سایت شما برای همیشه طول می کشد؟
تعامل - آیا ویژگی هایی در سایت خود دارید که کاربران را وادار به تعامل با محتوای شما می کند؟
کیفیت محتوا - آیا اشتباه تایپی، لینک های شکسته، یا فقط محتوای ضعیف دارید؟
با بهبود برخی از این زمینه ها، خواهید دید که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری خواهند کرد. در نتیجه، گوگل شروع به رتبه بندی سایت شما و صفحات مربوطه در SERP می کند.

همه به دلیل تجربه کاربری خوب.

مقالات بیشتر سئو شیک رنک را اینجا مطالعه نمایید:

  1. فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2022)
  2. لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟
  3. معرفی ابزارهای رایگان و مورد نیاز هر وبمستر برای سئو
  4. آموزش سئو داخلی (درون صفحه سایت) بصورت کامل

9. تصاویر را فراموش نکنید
بیش از 20٪ از تمام جستجوهای وب ایالات متحده در Google Images انجام می شود. بنابراین برای غلبه بر سئو در سال 2022، دانستن چگونگی بهینه سازی هر تصویر برای جستجو ضروری است.

نحوه بهینه سازی تصاویر برای جستجوی گوگل

با اطمینان از کیفیت بالای تصاویری که استفاده می کنید و با کلمه کلیدی شما مرتبط هستند، شروع کنید. فقط با نگاه کردن به تصویر شما باید برای کاربران مشخص شود که محتوای شما در مورد چیست.

همیشه مطمئن شوید که هر تصویری را که استفاده می کنید قبل از آپلود در سایت خود فشرده می کنید. به یاد داشته باشید، گوگل به سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی نگاه می کند. تصاویر 21٪ از وزن کل یک صفحه وب را تشکیل می دهند ، به این معنی که حتی یک تصویر بزرگ می تواند سرعت یک سایت سریع را کاهش دهد. Squoosh ابزاری آسان و رایگان است که می توانید از آن برای فشرده سازی سریع تصاویر خود استفاده کنید.

تگ های جایگزین تصویر نیز بسیار مهم هستند. این متن جایگزین تصاویر است و توسط موتورهای جستجو برای کمک به مرتبط کردن کلمات کلیدی با تصویر شما استفاده می شود. علاوه بر این، اگر تصویر شما بارگیری نشود، این همان چیزی است که در گوشه سمت چپ بالا برای کاربر ظاهر می شود. هنگام ایجاد متن جایگزین، مطمئن شوید که در صورت لزوم، اطلاعات و کلمات کلیدی مرتبط را درج کنید. با این حال، مراقب باشید که از کلمات کلیدی استفاده نکنید. اگر ترکیب کلمه کلیدی گفته شده منطقی نیست، آن را درج نکنید. ممکن است گوگل این را به عنوان هرزنامه ببیند و در نتیجه سایت شما را جریمه کند.

10. بک لینک های خود را ایجاد کنید (چرا بک لینک ها مهم هستند؟بک لینک چیست؟)
بک لینک ها قلب سئو هستند. شما واقعا نمی توانید در سال 2022 یک استراتژی سئو قوی داشته باشید و همچنان از ایجاد لینک های با کیفیت بالا به سایت خود چشم پوشی کنید.

چرا؟ بک لینک ها یک راه مهم برای ایجاد اعتبار برند هستند. و ما قبلاً تعیین کرده‌ایم که در سال 2022، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن مهم‌تر از همیشه خواهد بود. هنگامی که یک سایت با اعتبار معتبر از قبل به سایت شما لینک می دهد، فاکتور EAT شما افزایش می یابد و بنابراین گوگل سایت شما را به عنوان یک پاسخ معتبر برای جستجوگران می بیند.

ما یک راهنمای کامل در مورد چگونگی ایجاد استراتژی بک لینک خود را گردآوری کرده ایم . از قالب های ایمیل گرفته تا بایدها و نبایدهای ساخت لینک، در مورد نحوه ساخت موثر بک لینک بیشتر بیاموزید. در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید - اعتبار دامنه پیوند دهنده شما مهمتر از تعداد پیوندهایی است که دارید.
وبلاگ نویسی مهمان را در نظر بگیرید.
از انجمن های آنلاین برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود و ارتباط با افراد در صنعت خود استفاده کنید.
با به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و ارتباط با دیگران در مورد بک لینک دادن به سایت خود، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
منشن های بدون پیوند را پیدا کنید و آنها را به پیوند تبدیل کنید.
با این تکنیک های مهم سئو در سال 2022 رقابت را شکست دهید
غیرممکن است که با تک تک به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل همراه باشید. پیگیری آخرین روندها مفید است، اما هنوز برای یک بازاریاب پر مشغله دشوار است. بنابراین بزرگترین تکنیک سئو که همیشه باید در نظر داشت، بهینه سازی برای افراد است.

تلاش برای نوشتن محتوا برای موتور جستجو را کنار بگذارید. در سال 2022، افراد و تجربیات هسته اصلی هر تکنیک سئو و ترفندهایی هستند که در آنجا وجود دارند. بنابراین زمان و انرژی خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت متمرکز کنید، که به شخصیت هدف شما پاسخ می دهد و به آن اطلاع می دهد . این پایه و اساس هر استراتژی سئوی خوب است. از آنجا، از تکنیک های مهم SEO در سال 2022 برای اصلاح، اصلاح و بهینه سازی تلاش های خود استفاده کنید.

1401/01/02

  • 6702 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...