بزرگترین اشتباهات در سئو که باید هنگام بازطراحی سایت خود از بکارگیری آنها بپرهیزید

بزرگترین اشتباهات در سئو که باید هنگام بازطراحی سایت خود از بکارگیری آنها بپرهیزید

آرشیو اشتباهات سئو

  1. حذف محتوای برنده
  2. نادیده گرفتن زمان بارگذاری و بهینه سازی موبایل
  3. نادیده گرفتن Core Web Vitals
  4. استفاده از نقشه های XML قدیمی
  5. بی توجهی به تجزیه و تحلیل وب سایت
  6. تمرکز بر حفظ بر بهبود


اگر استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را نادیده بگیرید، پروژه طراحی مجدد وب سایت شما ممکن است با شکست مواجه شود. تقریبا 90 درصد از مردم پس از تجربه کاربری بد (UX) به سایتی باز نمی گردند. در واقع، 70 درصد از مشاغل آنلاین به دلیل UX بد شکست می‌خورند. بهینه سازی ضعیف تلفن همراه نیز تقریباً 50 درصد از مصرف کنندگان را آزار می دهد.

پس از طراحی مجدد، معمولاً وب سایت ها ترافیک را از دست می دهند و در رتبه بندی افت می کنند. با این حال، می توانید با انجام پروژه طراحی مجدد وب سایت خود با آینده نگری و استراتژی ، از به خطر انداختن رتبه بندی موتورهای جستجو خود جلوگیری کنید .

در اینجا برخی از بزرگترین اشتباهات سئو که باید هنگام طراحی مجدد وب سایت خود از آنها اجتناب کنید، آورده شده است.

6 اشتباه سئو که باید در طول پروژه طراحی مجدد وب سایت از آنها اجتناب کنید
شما می توانید رتبه بندی ارگانیک خود را افزایش دهید، نرخ پرش را کاهش دهید و با اجتناب از اشتباهات سئوی زیر به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید، زیرا ظاهر و مشروعیت وب سایت خود را اصلاح می کنید.

1. حذف محتوای برنده


برخی از تیم ها هنگام تنظیم وب سایت و برند خود اشتباه می کنند که از صفر شروع می کنند. با این حال، تغییرات زیاد می تواند بر رتبه بندی موتورهای جستجوی موجود شما در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تأثیر بگذارد. رتبه‌بندی بالاتر در SERP می‌تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند، ترافیک وب و سرنخ کمک کند.

هنگام طراحی مجدد وب سایت خود، ابتدا محتوای با رتبه بالا خود را بدون بررسی دقیق حذف یا اصلاح نکنید. ناتوانی در حفظ محتوای با عملکرد بالا ممکن است برای شما هزینه داشته باشد:

قطعه های ویژه (محتوای قالب بندی شده که در بالای SERP ظاهر می شود)
لینک های ورودی (که خوانندگان را به پست های شما هدایت می کند)


ترافیک وب سایت آینده
ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. تغییر محتوای یک صفحه باعث می شود که موتورهای جستجو مجدداً محتوا را ارزیابی کنند. به عنوان مثال، الگوریتم تعیین می کند که آیا محتوا همچنان با هدف جستجوی کاربر مرتبط است یا خیر. هدف جستجو نشان می دهد که کاربر انتظار دارد در طول جستجو چه چیزی را بیابد.

اگر صفحه دیگر وجود نداشته باشد یا کاملاً متفاوت از قبل به نظر برسد، موتور جستجو ممکن است تصمیم بگیرد که دیگر با هدف جستجوی کاربر مرتبط نیست. سپس، موتور جستجو ممکن است محتوای شما را کاهش دهد. همانطور که رتبه شما کاهش می یابد، ممکن است برای دستیابی به مشتریان ایده آل آنلاین با مشکل مواجه شوید.

اگر افراد از صفحات شما بازدید کنند و به این نتیجه برسند که محتوا با نیازهای آنها مرتبط نیست، آنها را ترک خواهند کرد. با خروج افراد بدون کاوش در سایت شما، نرخ پرش شما افزایش می یابد. نرخ پرش بالا می تواند به رتبه بندی ارگانیک شما آسیب برساند.

هنگام طراحی مجدد وب سایت خود، مطمئن شوید که:

تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید
تعیین کنید که کدام صفحات محبوب ترین هستند
صفحاتی با نرخ پرش پایین پیدا کنید
تعیین کنید کدام صفحات بالاترین نرخ تبدیل را دارند
از حذف یا تغییر این پست ها برای حفظ رتبه بندی موجود خودداری کنید.

2. نادیده گرفتن زمان بارگذاری و بهینه سازی موبایل


گوگل هنگام بررسی وب سایت خود تعیین می کند که آیا بهترین تجربه کاربری ممکن را به بازدیدکنندگان ارائه می دهید یا خیر. یک UX مثبت نشان می دهد که سایت شما برای پیمایش و استفاده آسان است. بهبود UX افراد را تشویق می‌کند تا درنگ کنند و کاوش کنند. زمان اقامت شما (که نشان می دهد افراد در سایت شما باقی می مانند) افزایش می یابد و رتبه شما را افزایش می دهد.

هنگام بررسی UX سایت شما، موتورهای جستجو زمان بارگذاری صفحه شما را در نظر می گیرند. حتی یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری در دستگاه های تلفن همراه می تواند به نرخ تبدیل شما تا 20٪ آسیب برساند. در همین حال، افرادی که تجربه منفی در سایت موبایل شما دارند، 62 درصد کمتر احتمال دارد که در آینده خرید کنند.

گوگل همچنین هنگام تعیین رتبه سایت شما ابتدا نسخه موبایل سایت شما را بررسی می کند. همانطور که شروع به به روز رسانی سایت خود می کنید، مطمئن شوید که برای موبایل بهینه و سریع است. برای بررسی می‌توانید سایت خود را از طریق Google PageSpeed ​​Insights و Mobile-Friendly Test اجرا کنید.

در غیر این صورت، کار با تیمی را در نظر بگیرید که سئوی وب سایت را درک می کند . آنها می توانند وب سایت شما را دوباره طراحی کنند تا اطمینان حاصل کنند که رتبه شما به جای افت، بهبود می یابد.

3. نادیده گرفتن Core Web Vitals


برای اطمینان از اینکه وب‌سایت‌ها بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می‌کنند، Google از Core Web Vitals خود برای بررسی UX شما استفاده می‌کند. هنگام طراحی مجدد وب سایت خود، عوامل رتبه بندی زیر را در نظر بگیرید:

حذف عناصر صفحه بزرگ (که بر سرعت تاثیر می گذارد)
بهبود میزبانی وب
حذف اسکریپت های غیر ضروری شخص ثالث
اجرای بارگذاری تنبل برای محتوای زیر صفحه
استفاده از اندازه های مشخصه برای رسانه
اطمینان از سازگاری سایت شما با موبایل
با استفاده از گواهی SSL (شما باید "HTTPS" را قبل از نام دامنه خود ببینید)


همانطور که شروع به به روز رسانی وب سایت خود و بهبود UX می کنید، مطمئن شوید که استراتژی لینک سازی خود را نیز در نظر بگیرید. ابتدا، مطمئن شوید که به دنبال 404های غیرمنتظره باشید (خطایی که نشان می دهد صفحه درخواستی موجود نیست). اگر نمی توانید صفحه صحیح را پیدا کنید، مطمئن شوید که کاربران را به صفحه اصلی خود هدایت کنید.

تغییر مسیر صفحه به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که محتوا برای همیشه جابجا شده است. ریدایرکت ها همچنین می توانند قدرت رتبه بندی سئوی قبلی صفحه را به صفحه جدید منتقل کنند. در غیر این صورت، نادیده گرفتن Core Web Vitals Google می‌تواند روی UX تأثیر بگذارد و باعث افزایش نرخ پرش شما شود.

4. استفاده از نقشه های XML قدیمی


برای درک محتوای شما، موتورهای جستجو نقشه سایت XML شما را بررسی می کنند. بررسی نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار سایت شما را درک کنند. همچنین نشان می دهد که کدام صفحات در اولویت هستند.

همانطور که وب سایت خود را دوباره طراحی می کنید، مطمئن شوید که نقشه سایت خود را نیز به روز می کنید. در غیر این صورت، ربات‌های موتور جستجو برای خزیدن و ایندکس کردن سایت شما مشکل دارند. در واقع، ربات‌ها تنها زمانی سایت شما را می‌خزند که نشان دهید نقشه سایت را به‌روزرسانی کرده‌اید. نقشه سایت جدید خود را دوباره به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید تا ربات ها را تشویق کنید تا سایت جدید شما را بررسی کنند.

5. بی توجهی به تجزیه و تحلیل وب سایت


یکی از بزرگترین اشتباهات سئو نادیده گرفتن تجزیه و تحلیل و عملکرد وب سایت است. سایت خود را بررسی کنید:

رتبه بندی کلمات کلیدی
سرعت صفحه
نرخ پرش
نرخ تبدیل
نرخ کلیک
بررسی این داده‌ها می‌تواند به شما کمک کند که در هنگام به‌روزرسانی سئوی وب‌سایت خود چه تغییراتی را باید انجام دهید.

6. تمرکز بر حفظ بر بهبود


همانطور که شروع به استفاده از این نکات سئو می کنید، مطمئن شوید که صرفاً روی حفظ سئوی وب سایت خود متمرکز نیستید. در عوض، به دنبال راه هایی برای بهبود سئوی خود نیز باشید. به عنوان مثال، وب سایت خود را بررسی کنید تا پیدا کنید:

عناوین سئو، توضیحات و متن جایگزین وجود ندارد
صفحات بدون بک لینک
تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند
صفحاتی که بارگذاری آنها خیلی طول می کشد
لینک های خراب
محتوای تکراری

  • از مطالب مرتبط آموزش سئو شیک رنک در ادامه دیدن نمایید:

   چرا Domain Authority برای سئوی موفق مهم است؟

یک کسب و کار باید به طور مداوم بر حضور آنلاین خود نظارت داشته باشد و مرتباً به روز رسانی کند تا...

   چرا بک لینک ها مهم هستند؟بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟پیوندهای پشتیبان (همچنین به عنوان "پیوندهای ورودی" ، "پیوندهای ورودی" یا "پیوندهای...

   چگونه بازدید وب سایت خود را بدون سئو افزایش دهیم؟

سئو می تواند یک استراتژی عالی برای افزایش بازدید سایت شما باشد، اما همیشه کافی نیست. تصور کنید...

   چگونه به سرعت رتبه بندی ترافیک الکسا وب سایت خود را افزایش دهیم

چگونه رتبه الکسای وب سایت خود را ارتقا دهیم؟چگونه رتبه الکسا خود را افزایش دهیم؟ اگر برای ایجاد...

   چگونه رتبه سیمیلار وب سایت خود را در 30 روز یا کمتر ارتقا دهیم؟

اعداد الکسا دروغ نمی گویندوقتی صحبت از محبوبیت و ارزش کلی کسب و کار شما می شود ، داشتن رتبه الکسا...



عناوین و توضیحات SEO شما در SERP ها ظاهر می شوند. عناوین و توضیحات قوی می توانند افراد را تشویق کنند تا روی محتوای شما کلیک کنند. ایجاد کلیک بیشتر می تواند رتبه شما را افزایش دهد. بک لینک ها لینک هایی هستند که در وب سایت های دیگر ظاهر می شوند. این پیوندها خوانندگان را به سمت محتوای شما هدایت می کند. تولید بک لینک نیز می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند. در همین حال، گوگل سایت شما را برای محتوای منحصر به فرد بررسی می کند. اگر پست های تکراری دارید، می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

آماده برای طراحی مجدد: از این بزرگترین اشتباهات سئو اجتناب کنید
حفظ ترافیک ارگانیک شما باید یک اولویت مهم در طول فرآیند طراحی مجدد وب سایت باشد ، زیرا اشتباهات مکرر سئو بر رتبه شما در صفحات نتایج موتور جستجو تأثیر می گذارد. با ترکیب یک استراتژی سئوی جامع، مطمئن خواهید شد که وب سایت بازطراحی شده شما مشتریان جدید را جذب می کند.

به یاد داشته باشید، لازم نیست استراتژی بهینه سازی موتور جستجو خود را به تنهایی توسعه دهید. کسب و کارهایی که قصد طراحی مجدد وب سایت را دارند باید با کارشناسان سئو همکاری کنند تا یک وب سایت بهینه سازی شده را پیاده سازی کنند که بازدیدکنندگان را جذب، تبدیل و خوشحال می کند.

1401/04/29

  • 14321 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

آیا RankBrain نحوه انجام سئو را تغییر می دهد؟

بسته به پیچیدگی و مدرن بودن مهارت های SEO شخصی شما ، رنک برین ممکن است نشان دهنده یک تغییر جزئی...

ادامه - فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست کامل 206 فاکتور اصلی (2023)

در مقاله قبلی زیر 155 فاکتور مهم گوگل را برایتان گردآوری کردیم فاکتورهای رتبه بندی گوگل لیست...

نقشه برداری کلمات کلیدی و چگونه آن را انجام دهیم؟

بازاریابی اینترنتی اخیراً آنقدر تکامل یافته است که کل فرآیند کار را تغییر داده است. مشاور...

لینک UTM چیست و چه کاربردی در سئو سایت دارد؟

پارامتر UTM چیست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، این پارامترها به شما امکان می دهد تعامل...

15 مزیت برای افزایش ورودی و بازدید گوگل با خرید کلیک گوگل

اگر می خواهید به خرید کلیک گوگل بپردازید بهتر است پیرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعی...